اخبار لوازم خانگی

تی وی باکس 4S MAX شیائومی با پشتیبانی از کیفیت 8K

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی وی باکس 4S MAX شیائومی بدون هیچ سر و صدایی راهی بازار چین شده است.  این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی وی باکس 4S MAX شیائومی بدون هیچ سر و صدایی راهی بازار چین شده است.  این دستگاه به عنوان پرچمدار تی وی باکس 4K کیفیت صدای بالایی را ارائه می دهد به طوری که خیلی از رسانه ها این سری تی وی بکس را با نسل چهارم که در سال ۲۰۱۸ مقایسه می کنند.

باز هم شیائومی قیمت مقرون به صرفه ای برای محصولات خود در نظر گرفته به طوری که قیمت تی وی باکس 4S MAX شیائومی 499 یوان ( 75 دلار) است و در حال حاضر در Jingdong JD.com ثبت شده اما هنوز شروع به دریافت سفارش نکرده است.

از لحاظ فنی، Mi Box 4S MAX از یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Amlogic S905X3 برخوردار شده این تراشه با 4 گیگابایت رم جفت می شود در حالی که 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. این دستگاه دارای رابط HDMI 2.1 بوده و از خروجی تصویر با کیفیت 4K/8K و HDR پویا پشتیبانی می کند. همچنین از پخش ویدیویی 8K، جلوه ‌های صوتی Dolby و DTS، Wi-Fi دو باند، ارسال بی ‌سیم و موارد دیگر استفاده می‌ کند.

تی وی باکس پرچمدار شیائومی از رابط کاربری MIUI برای تلویزیون از قبل نصب شده برخوردار است که تا از نرم افزار MIJIA، دستیار صوتی XiaoAI و کنترل از راه دور بلوتوثی پشتیبانی کند. همچنین می ‌توانید از تلفن، دیسک سخت یا درایو فلش USB خود فیلم تماشا کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟