پارتی باکس 1001 لومکس
فناوری

فروش پارتی باکس 1001 لومکس از امروز آغاز شد – ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس در یک اقدامی جالب قرار است که هر هفته در سال جاری یک محصول به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس در یک اقدامی جالب قرار است که هر هفته در سال جاری یک محصول به بازار ایران معرفی کند و این هفته نوبت به رونمایی از پارتی باکس 1001 لومکس رسیده است.

فروش پارتی باکس 1001 لومکس PARTY BOX از امروز آغاز شده و جالب است بدانید که این تولید کننده لوازم صوتی و تصویری و همچنین خانگی قیمت محصولات خود را در سال 1401 افزایش نداده و با قیمت قبلی عرضه می کند. بودجه به دلیل گرانی کالا در شرایط امروز بازار به یکی از فاکتورهای اصلی برای خرید تبدیل شده است که لومکس توانسته از این مزیت رقابتی استفاده کند و با گران نکردن محصولات خود از  رقبا جلو بزند و در واقع به فروش چشمگیر در سال جاری دست پیدا کند.

 

مطمئنا با شنیدن نام برند لومکس نخستین موردی که در ذهن شما نقش می بندند اسپیکر و انواع بلندگو است اگرچه این برند به بخش لوازم خانگی ورود کرده و محصولاتی مانند تلویزیون، جاروبرقی، توستر و … روانه بازار می کند. پارتی باکس 1001 لومکس یکی از محصولات تازه وارد و پیشرفته این برند ایرانی است که از امروز در سبد کالای لومکس قرار گرفته و اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این مدل هستید با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر لومکس ساخت کجاست ؟ / مشخصات لوازم خانگی لومکس

مشخصات پارتی باکس 1001 لومکس

فروش پارتی باکس 1001 لومکس از امروز آغاز شد - ویدیو

پارتی باکس 1001 لومکس در واقع نسل جدید دی جی شارژی و قابل حمل است که به 2 ووفر 10 اینچی چراغ دار مجهز شده است. شرکت بانیان تمرکز ویژه ای بر روی ساخت آن داشته و گفته شده در رده بهترین و با کیفیت ترین کالای های این شرکت قرار می گیرد که البته در نظر گرفتن 24 ماه گارانتی گواه این موضوع است.

 

یکی دیگر از مشخصات پارتی باکس 1001 لومکس که آن را برای مسافرت به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده وجود باطری است و در مواقعی که حتی به پریز برق دسترسی ندارید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. امکانات این مدل به این جا ختم نمی شود و به لطف برخورداری از فناوری تی دابلیو اس امکان اتصال دو دستگاه به طور همزمان به وجود آمده است.

مشخصات پارتی باکس 1001 لومکس

تعداد ووفر

2 عدد 10 اینچی چراغ دار

نوع

دی جی شارژی قابل حمل و دارای باطری

میکروفون وایرلس

دارد

سایر امکانات

فناوری تی دابلیو اس، رقص نور حرفه ای در چند مدل، قابلیت قطع و وصل و تغییر رنگ رقص نور، درگاه کابل، کارت حافظه، رادیو، بدنه پلاستیک مقاوم و مرغوب، قابلیت اتصال آلات موسیقی، درگاه USB، بلوتوث در فواصل بالا، ریموت کنترل

 

درباره لومکس

فروش پارتی باکس 1001 لومکس از امروز آغاز شد - ویدیو

لومکس یکی از فعالین شناخته شده در حوزه لوازم صوتی و تصویری و خانگی است که تنوع محصولات آن به ویژه در بخش اسپیکر و بلندگو بالا بوده و همواره در تلاش است تا محصولی مدرن و با کیفیت روانه بازار کند. محصولات این شرکت دارای 24 ماه ضمانت بانیان است که نگرانی از این بابت وجود ندارد. در صورت استفاده از محصولات این شرکت ایرانی می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟