ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن
اخبار لوازم خانگی

از ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن چه می دانید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی حرفه ای با کیفیت بالا هستید در عین حال دوست ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی حرفه ای با کیفیت بالا هستید در عین حال دوست دارید از یک برند ایرانی خریداری کنید ما یه شما ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن را پیشنهاد می کنیم.

ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن

ایکس ویژن با هدف ارائه کیفیت و زیبایی این ماشین لباسشویی را طراحی کرده تا کاربران بتوانند به راحتی از برنامه و قابلیت های این دستگاه استفاده کنند. به طور مثال طراحی بدنه باریک تر، بزرگ شدن و برجسته تر شدن درب دستگاه و همچنین ظاهری زیبا تر باعث شده تا ماشین لباسشویی با دکوراسیون منزل تطابق بیشتری داشته باشد و به راحتی بتوان لباس ها را داخل دیگ قرار داد.

ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن با برخورداری از 16 برنامه شستشو می تواند طیف گسترده ای از لباس ها را با کمترین آسیب بشوید. لازم به ذکر است که این سری از لباس شویی هایی ایکس ویژن در ظرفیت های 7 ، 8 و 9 کیلو گرمی به فروش می رسند. این موضوع باعث شده خانواده های کم جمعیت و یا پر جمعیت به راحتی ماشین لباسشویی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن

با مجهز شدن این دسته از ماشین لباسشویی ها به موتور BLDC Inverter هنگام کار کردن سر و صدای دستگاه کاهش پیدا کرده علاوه بر این، قدرت بیشتر، مصرف برق پایین تر، طول عمر بالا تر و ایمنی بیشتر را به ارمغان می آورد. حداکثر دور موتور در حالت خشک کن در مدل 8 و 9 کیلویی 1400 دور بر دقیقه بوده در حالی که مدل 7 کیلویی 1200 دور در دقیقه سرعت دارد.

با گرم شدن هوا احتمال قطعی برق نیز بالا می رود و شاید نگران قطع شدن برنامه هنگام شستشو باشید اما این ماشین لباسشویی به سیستمی مجهز شده که می تواند بعد از قطع و وصل شدن برق دوباره به شستشو خود با همان برنامه قبلی ادامه دهد.

ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن

لرزش و صدای زیاد لباسشویی هنگام شستشو برای هیچ کس خوشایند نیست اما به کمک سیستم تعادل البسه وزن لباس ها به صورت یکنواخت داخل دیگ پخش می شود، در واقع ماشین لباسشویی با نیم دور های متناوب تعادل را داخل دیگ بر قرار می کند.

ماشین لباسشویی سری TM ایکس ویژن

در جدول زیر مشخصات ماشین لباسشویی ایکس ویژن سری TM ذکر شده است، مدل 7 ، 8 و 9 کیلو گرمی ماشین لباسشویی سری TM به ترتیب با قیمت 10 میلیون و 300 هزار تومان، 11 میلیون و 450 هزار تومان و 13 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن سری TM
ظرفیت دیگ7 ، 8 و 9 کیلو گرم
حداکثر دور موتور برای خشک کن1400 و 1200 دور بر دقیقه
رتبه بندی انرژیA+++
رنگ بدنهسفید و نقره ای
تعداد برنامه های شستشو16 برنامه
نوع موتور دستگاهموتور BLDC Inverter
صفحه نمایشدارد
نوع صفحه نمایشال ای دی
جنس درام ( دیگ )استیل ضد زنگ
نوع درامکریستالی
امکان اضافه کردن لباس در زمان شستشودارد
سیستم حفظ تعادل خودکار لباس ها در دیکدارد
بدنه باریک تر و دیگ با قطر بیشتردارد
بدنه ضد لرزشدارد
برنامه شستشوی خودکار دیگدارد
برنامه شستشو سریع در 15 دقیقهدارد
نمایان شدن مدت زمان باقی مانده از شستشودارد
سیستم کنترل سر ریز آبدارد
سیستم کنترل هوشمند دمای آبدارد
سیستم کنترل میزان کفدارد
امکان شروع دوباره شستشو بعد از قطعی برقدارد
قفل کودکدارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟