بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022
اخبار لوازم خانگی

بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022 توسط آمازون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون به تازگی دست به بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022 زده و قصد دارد تا ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون به تازگی دست به بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022 زده و قصد دارد تا این محصول جدید خود را راهی بازار هند کند. Fire Stick Lite آپدیت شده از قابلیت های جدیدی در مقایسه با Fire TV Stick Lite قبلی برخوردار شده بنابراین با ما همراه باشید تا نگاهی به این ویژگی های جدید بیندازیم.

بیشتر بخوانید:

فایر تی وی استیک 4K Max آمازون با قیمت 55 دلار به فروش خواهد رسید

فایر تی وی استیک Lite 2022 آمازون از قابلیت کنترل صوتی الکسا نیز برخوردار شده همچنین دکمه های میانبر برای Amazon Prime Videos، Netflix و Amazon Music در نظر گرفته شده است. در جهت کنترل از راه دور یک دکمه میانبر برای دسترسی به بقیه برنامه های نصب شده در Fire TV Stick نیز وجود دارد.

بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022

لازم به ذکر است که همچنان پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی IMG GE8300، پخش جریانی HDR 1080p،  وای فای دو آنتن، بلوتوث 5.0، و بلوتوث کم انرژی برای اتصال لوازم جانبی بلوتوث و صدای Dolby داراست.

نسخه بروزرسانی فایر تی وی استیک Lite 2022 با قیمت 2999 روپییه قیمت دارد البته نسخه قبلی آن همچنان با قیمت 2499 روپییه در دسترس است.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟