راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک
رپرتاژ

راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از عناصر اصلی تکمیل کننده دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به ظروف دکوری ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از عناصر اصلی تکمیل کننده دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به ظروف دکوری اشاره کرد. در واقع وجود این ظروف در منزل بازتابی از سلیقه افراد است و در جذابیت بصری محیط تأثیر بسزایی دارد. ظروف دکوری باعث زیباتر به نظر رسیدن فضا و پر دیده شدن ویترین و قفسه‌ها می‌شوند تا شاهد یک نمای خالی و سرد نباشید.

فاکتور‌های مهمی روی خرید ظروف دکوری چینی تأثیرگذار هستند و باعث می‌شوند تا یک خرید فوق العاده و کاربردی را انجام بدهید که با رعایت این فاکتورها هربار چشم‌تان به ظروف دکوراتیو خریداری شده بیفتد خود را بابت چنین انتخاب بی‌نظیری تحسین می‌کنید. در ادامه بیشتر این باره صحبت کرده و قصد داریم یک راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک را برای شما بنویسیم پس تقاضا می‌کنیم با سایت آویز همراه باشید.

در خرید ظروف دکوری کلاسیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه بشود یک خرید را موفق نامید باید به نکات مهمی توجه کنیم که در ادامه آنها را بازگو می‌کنیم. شاید فکر کنید لزوم وجود ظروف دکوری در منزل چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که ظروف دکوری برای خانه دقیقا مانند زیورآلات برای انسان هستند. وجود آنها جذابیت استایل فرد را بیشتر کرده و او را از سادگی درمی‌آورد.

وسایل و طرف‌های دکوراتیو همین نقش را برای منزل ایفا کرده و خانه را از سادگی درآورده و به نوعی شخصی سازی می‌کنند. اگر به سبک کلاسیک علاقه‌مند باشید بعید بنظر می‌رسد که از خیر خرید ظروف کلاسیک برای کامل شدن دکوراسیون فضای منزل‌تان بگذرید.

راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک و نکات مهمی که باید بدانید:

  • سبک دکوراسیون خیلی مهم است. در صورتی که دکور شما تلفیقی از مدل‌های کلاسیک ایرانی و غربی است و به این چینش علاقه دارید یعنی به دنبال ظروفی با نقش و نگارهای قدیمی، پر رنگ و لعاب و زینتی می‌گردید بنابراین از خرید ظرف دکوراتیو ساده و مینیمال صرف نظر کنید.
  • هارمونی رنگ ظروف دکوری با دیگر وسیله‌های منزل بسیار مهم است. اصولاً ظروف دکوراتیو در جایی چیده می‌شوند که در معرض دید قرار داشته باشند بنابراین بهتر است رنگ‌بندی آنها با دیگر وسایل‌ هماهنگ بوده تا جلوه خوبی داشته باشند.
  • ظرف مورد نظر را با توجه به مبلغی که درنظر گرفته‌اید انتخاب کنید و در رنج قیمتی مدنظر دنبال ظرف بگردید تا در وقت‌تان صرفه جویی شود.
  • کیفیت و مرغوبیت ظروف را مدنظر داشته باشید و سعی کنید بجای خرید چند ظرف ارزان قیمت از برندی نامشخص یک ظرف شیک و مرغوب خریداری کنید.
  • متریالی که در ساخت انواع ظرف دکوری استفاده می‌شود بسیار مهم است اگر به دنبال جنسی کلاسیک هستید ظروف پذیرایی چینی هم کلاسیک هستند و هم از نقوش و طراحی اصیلی برخوردارند که یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای قرارگیری در ویترین و کابینت‌های شیشه‌ای بوده و نمای خوبی به آن می‌دهند.
  • اگر به دنبال تغییر و تحولی عالی در منزل خود هستید خرید ظروف دکوری کلاسیک را در اولویت قرار دهید چرا که وجود ظرف کلاسیک در دکوراسیون خانه را به فضایی گرم و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند.
  • به اندازه ظروف دقت کنید، اگر منزل کوچکی دارید یا فضای ویترین برای ظروف کوچک طراحی شده است باید متناسب با آن خرید کنید. یعنی ظروف جمع‌وجور برای فضاهای کوچک و ظروف بزرگ و پرکار برای فضاهای بزرگ مناسب است.
  • از ظروف دکوری کلاسیک پرطرفدار می‌توان به بشقاب‌های دیوار کوب اشاره کرد که امروزه به یک گزینه اصلی برای خرید تبدیل شده‌اند اما توجه کنید تعداد و اندازه بشقاب‌ها با دیواری که قرار روی آن نصب شوند هماهنگ باشند تا تصویری موزون از دیوار به چشم بیننده داده و خسته کننده به‌نظر نرسد.
  • اگر طرفدار سبک کلاسیک باشید می‌دانید که خطوط شکسته در این سبک چندان مورد پسند نبوده و به جهت لطافتی که سبک کلاسیک دارد بیشتر از خطوط منحنی و دایره‌ای در آن استفاده می‌شود. بنابراین ظروف دکوری گرد و بیضی مانند انواع کشکول و شکلات‌‌خوری الهام بخش این سبک خواهند بود.
  • وقتی در این بخش از مقاله حضور دارید یعنی خرید ظروف سبک کلاسیک برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین چنانچه می‌خواهید ظروف کلاسیک تمام عیاری خریداری کنید حتما از انواع ظرف‌‌های طلاکوب و لبه طلایی خرید و آنها را در دکوراسیون محیط به کار بگیرید.

راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک

راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک و چیدمان صحیح آن‌ها

اصلی‌ترین مکان برای قرار گیری ظروف پذیرایی دکوراتیو ویترین و بوفه است اما به نوع قرار گیری ظروف در این فضا نیز باید توجه ویژه‌ای داشت. ظروفی که سنگین وزن بوده یا پایه بلند هستند را در طبقات پایینی بچینید تا جلوه‌گری بیشتری داشته باشند.

طبقات بالا مناسب ظروف کوچکی هستند که طرح و نقش کلاسیک آنها یادآور رم باستان یا ادوار مختلف تاریخی بوده و جزییاتی قابل توجه داشته باشند. حتی می‌توانید طبقات میانی را به سرویس ظروف پذیرایی کلاسیک اختصاص بدهید. به این صورت که تکه‌های بزرگ را وسط و تکه‌های کوچک را اطراف‌ آن بچینید.

توجه کنید نورپردازی مناسب برای نشان دادن ظرافت و جزییات ظروف به‌شدت لازم است. اگر  برایتان مهم است که دیگران سلیقه شما را در انتخاب ظروف دکوری کلاسیک بدانند و آن را تحسین کنند حتما ظروف را در مکانی با نورپردازی صحیح قرار دهید تا حجت را در حق زیبایی سبک کلاسیک تمام کرده و با تمام قوا جذابیت آنها را نشان دهید.

سینی و کشکول‌های دکوری با سبک کلاسیک یک محصول به‌شدت محبوب برای قرار گیری روی کنسول و میز عسلی هستند. این ظروف می‌توانند به عنوان دکوری یا حتی برای سرو قهوه و آجیل استفاده شوند و زیبایی‌شان چشم‌ها را خیره کند.

اگر منزل‌تان تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است استفاده از شلف‌‌های چوبی و قرار دادن ظروف کلاسیک روی آنها می‌تواند هماهنگی خاصی به فضای داخلی شما بدهد چرا که امروزه بخش زیادی از دکوراسیون‌ها به این سبک چیده می‌شوند.

راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک

سخن نهایی راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک

ظروف دکوری قرار است زیبایی فضایی که در آن زندگی‌ می‌کنید را بالا ببرند و انرژی مثبتی را در فضا منتشر کنند بنابراین لازم است بدانید به اندازه کافی ظروف را خریداری کنید تا دکور محیط مطابق با اصول چیدمان باشد و نمایی موزون و خوش‌آیند داشته باشند.

به جهت اینکه سبک کلاسیک تلفیقی از رنگ‌های گرم و اصیل مانند بژ یا طلایی و هر رنگ گرم دیگری می‌باشد، بهتر است رنگ ظروف کلاسیک نیز با رنگ‌های ذکر شده مرتبط باشند تا هارمونی شیکی باهم بسازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ظرف‌های کلاسیک و راهنمای خرید ظروف دکوری کلاسیک و شیک با مشاورین فروشگاه در سایت آویز  تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟