تولید انتخاب الکترونیک
اخبار لوازم خانگی

رکورد تولید در انتخاب الکترونیک شکسته شد

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدحسین فهیمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: “رکورد تولید در گروه ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدحسین فهیمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

“رکورد تولید در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شکسته شد

به لطف خدا و درسایه همت و تلاش شبانه روزی همکاران من در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران، رکورد تولید و تحویل محصول در روز گذشته شکسته شد.

تلاش برای ایران قوی و توسعه پایدار صنعت لوازم خانگی ادامه دارد.”

بر اساس این گزارش، شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصول در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران که تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست است در حالی از سوی مدیرعامل این گروه صنعتی اعلام شده که داده‌های ارائه شده  در گزارش اخیر مرکز آمار ایران آمده نشان می‌دهد، شاخص قیمت تولیدکننده در گروه “صنعت” در بازه زمانی سال گذشته به بیش از 605.0 رسیده و این به معنای رشد بیش از 56.7 درصدی تورم در این زمینه برای تولیدکنندگان و صنایع ایرانی است.

برهمین مبنا بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش نرخ تورم تولیدکننده و بهای نهاده‌های تولید، همزمان با اعمال سیاست‌های کنترلی شدید در حوزه قیمت محصول نهایی می‌تواند فعالیت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و صنایع ایرانی را از دایره مقیاس اقتصادی خارج کند.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندی پیش در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفته بود: ” تا شهریور سال ۱۴۰۰ روند نمودار قیمت لوازم‌خانگی افزایشی بوده؛ اما از شهریور و مهر به بعد ثابت شده و افزایش بسیار اندکی داشته است؛ تورم لوازم خانگی کمتر از نصف تورم کشور است و این یعنی اقداماتی انجام شده و این اقدامات با اعمال سازوکارهایی شکل گرفته است. ”

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟