مشخصات تلویزیون های 2022 هایسنس
اخبار لوازم خانگی

مشخصات تلویزیون های هوشمند 2022 هایسنس منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تلویزیون های هوشمند 2022 هایسنس معرفی شد که تنوع آن بسیار بالا بوده و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تلویزیون های هوشمند 2022 هایسنس معرفی شد که تنوع آن بسیار بالا بوده و می توان گفت بی سابقه است.

مجموعه تلویزیون های هوشمند 2022 هایسنس شامل انواع مدل های اولد، ارتقا یافته ULED، مینی ال ای دی و Laser TV می شود. این شرکت موفق شده تا سهم بالایی از بازار کشورهایی مانند استرالیا را به خود اختصاص دهد و قرار است که نسخه های ULED  از سایز 55 تا 98 اینچی و 120 اینچی  Laser TV در اختیار مشتریان استرالیایی قرار بگیرد.

این برند چینی امسال بر روی تولید تلویزیون های غول پیکر مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا و دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب تمرکز کرده است. مجموعه بالایی از امکانات در مدل های هایسنس وجود دارد که از جمله می توان به کیفیت تصویر 4K UHD اشاره کرد.

مدل های  ULED و Mini LED از فناوری رنگ کوانتوم بهره برده اند که می تواند کنتراست بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد و از طرفی به لطف تکنولوژی های مانند Full Array Local Dimming و Smooth Motion تماشای فیلم و رویدادهای ورزشی بسیار لذت بخش تر خواهد شد.

سری ULED از استاندارد HDMI 2.1 و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره برده که آن را به گزینه ای ایده آل برای کنسول های بازی و گیمرها تبدیل کرده است. فناوری های مدل های 2022 هایسنس برای علاقه مندان به دنیای بازی تنها به این جا ختم نمی شود و می توان از دیگر ویژگی های آن ها به حال گیمینگ، فناوری VRR (نرخ تازه سازی متنوع) و ALLM (حالت تاخیر کم خودکار) اشاره کرد.

هایسنس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کاربران نهایت لذت را از محصولات این شرکت ببرند. این برند تنها بر روی کیفیت تصویر تمرکز نکرده و از قابلیت های دالبی اتمس و دالبی ویژن IQ برای ارتقا سیستم صوتی و تجربه شنیدن صدایی فراگیر و واقعی بهره برده است.

دو مدل اولد با عنوان های X8HAU و X9HAU در سایزهای 65 و 55 اینچی به تلویزیون های سری 2022 هایسنس اضافه شده است. مدل X9HAU  تجربه صدای 360 درجه را با کمک ساب ووفر و دو بلندگو ارائه می کند.

یکی دیگر از محصولات قابل توجه این سری مدل  TriChroma Laser TV در سایز 120 اینچی است که بالاترین رزولوشن ممکن را ارائه می کند که در واقع تجربه یک سینمای واقعی در خانه است.

تلویزیون های جدید هایسنس از قابلیت پشتیانی از  شبکه های Video, Netflix, Kayo Sport, Twitch, Paramount Plus, BritBox and Google Play برخوردار است. مشتریان در بازار جهانی می توانند از پایان ماه جون به نسخه های 2022 هایسنس دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟