چگونه در سفرهای تابستانی بیشترین بهره را از فناوری ببریم؟
اخبار لوازم خانگی

چگونه در سفرهای تابستانی بیشترین بهره را از فناوری ببریم؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شروع فصل تابستان برای بسیاری از خانواده‌ها و افراد به معنای آغاز برنامه‌ریزی برای ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شروع فصل تابستان برای بسیاری از خانواده‌ها و افراد به معنای آغاز برنامه‌ریزی برای سفرها و گشت‌وگذارهای دسته‌ جمعی و خانوادگی است. تعطیلی سه‌ماهه مدارس و دانشگاه‌ها فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها با خیال راحت به دل جاده بزنند و اوقات فراغت خوشی را به همراه فرزندان و دوستان خود سپری کنند.

فارغ از وسیله‌ای که با آن سفر می‌کنید، چه ماشین شخصی‌تان باشد یا قطار و هواپیما، آنچه در طول سفر برای بسیاری از افراد اهمیت دارد، متصل ماندن به جریان زندگی دیجیتال و بهره‌وری حداکثری از سفر به کمک لوازم دیجیتال پیشرفته و جدید است. استفاده از محصولات و لوازم دیجیتال نوآورانه به افراد کمک می‌کند تا سفری خوش با بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند.

در این راه، سامسونگ با مجموعه‌ای وسیع از دستگاه‌ها و راهکارهای خود توانسته سفرهایی بدون دغدغه و خاطره‌انگیر را برای کاربرانش، مهیا کند. در ادامه این راهکارهای نوآورانه سامسونگ را مرور کرده‌ایم.

چگونه در سفرهای تابستانی بیشترین بهره را از فناوری ببریم؟

قابلیت‌های اشتراک گلکسی‌

گوشی‌های گلکسی سامسونگ از قابلیت‌هایی بهره می‌برند که در طول سفر اشتراک دیتا، موزیک و… را به کاری ساده و سریع تبدیل می‌کند. قابلیت Auto Hotspot یکی از این فناوری‌هاست که باعث شده تا کاربران به راحتی گوشی خود را به یک مودم مرکزی برای اعضای خانواده و دوستان‌شان تبدیل کنند. در قابلیت هات‌اسپات خودکار نیازی به تنظیمات مجدد و روشن‌ کردن‌های پیاپی دکمه هات‌اسپات نیست و گوشی‌ یا تبلت‌ها پس از اولین اتصال، می‌توانند به طور خودکار به گوشی مرکزی متصل شوند.

گوش دادن به موسیقی، از لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر است که به این منظور در گوشی‌های گلگسی قابلیت Music Share طراحی شده است. با استفاده از Music Share می‌توانید براحتی گوشی خودتان را با دستگاه دوست‌تان همگام کنید تا بدون نیاز به اتصال، بصورت مشترک از موسیقی لذت ببرید. مثلا زمانی که در خودرو نشسته‌اید و گوشی‌ خود را به دستگاه پخش‌کننده خودروتان وصل کرده‌اید، همه دوستان‌تان می‌توانند از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل شوند و هر کسی موزیک خود مورد علاقه خود را پخش کند.

برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهایی که در طول سفر ثبت کرده‌اید، می‌توانید از قابلیت Quick Share گوشی گلکسی خود کمک بگیرید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد براحتی و بدون محدودیت حجم، تصاویر و ویدیوهای خود را به دستگاه‌های گلکسی که در نزدیکی‌تان هستند ارسال کنید و این یعنی قبل از آنکه سلفی گروهی‌تان را روی شبکه‌های اجتماعی پست کنید می‌توانید نظر همه را درباره آن بشنوید. با استفاده از Private Share می‌توانید تعیین کنید که عکس‌ها با چه کسی به اشتراک گذاشته شود و حتی بعد از اشتراک هم تنها با یک ضربه، اشتراک‌گذاری با افراد مورد نظر را لغو کنید.

چگونه در سفرهای تابستانی بیشترین بهره را از فناوری ببریم؟

پروژکتور فری‌استایل

مشاهده دسته جمعی فیلم‌ها و سریال‌ها در هنگام سفر از دیگر لحظات خاطره‌انگیز مسافرت‌های دوستانه و خانوادگی است. برای داشتن تجربه‌ای خوشایند از تماشای دسته جمعی محتواهای ویدئویی نیاز به ابزاری کاربردی دارید که بتواند در هر مکان و زمانی بهترین کیفیت تصویر را برای شما پخش کند. برای یافتن چنین گزینه‌ای می‌بایست به سراغ The Freestyle سامسونگ بروید. فری‌استایل، به طور همزمان یک پروژکتور، بلندگوی هوشمند و دستگاه نورپردازی محیطی است که همگی آنها در یک دستگاه سبک وزن و قابل حمل تجمیع شده است. فری‌استایل تنها 830 گرم وزن دارد و به راحتی می‌تواند هر فضایی را تبدیل به صفحه نمایش کند. برخلاف پروژکتورهای معمولی و جعبه‌ای، پایه متحرک فری‌استایل امکان چرخش تا 180 درجه را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا ویدیوهای باکیفیت را در هر کجا، میز، کف زمین، دیوار یا حتی سقف، بدون نیاز به صفحه نمایش جداگانه، مشاهده کنند.

فری‌استایل از قابلیت تصحیح خودکار زاویه نمایش تصاویر و هم سطح کردن خودکار بهره می‌برد که صفحه نمایشی با نسبت 16:9 را در هر مکانی بدون مشکل نمایش می‌دهد. این پروژکتور سامسونگ، قابلیت فوکوس خودکار دارد تا سطح شفافیت صفحه نمایش را حفظ کند و از هر گونه مشکل و ناراحتی در زمان تماشای محتواها جلوگیری کند. این عملکرد به کاربران کمک می‌کند تا از صفحه نمایش در مکان‌های مختلف بهره ببرند.

فری‌استایل از باتری‌های خارجی با خروجی USB-PD و 50W/20V یا بالاتر پشتیبانی می‌کند تا در طول سفر از بابت تمام شدن انرژی آن نگرانی و چالشی نداشته باشید.

تلویزیون‌های The Terrace

نشستن در حیاط خانه آن هم در شب‌های دلپذیر تابستان و به همراه دوستان و خانواده، حال و هوای دیگری دارد و دقایقی شیرین و جذاب را رقم می‌زند. در چنین شب‌ها و موقعیت‌هایی نیز می‌توانید حیاط خانه را به محیطی برای سرگرمی و بازی دوستان‌تان تبدیل کنید و اوقات خوشی را پشت‌سر بگذارید. برای پاسخ به این نیاز، سامسونگ تلویزیون‌های The Terrace را طراحی کرده است.

The Terrace تلویزیونی مخصوص فضای باز است که به همراه یک ساندبار در دسترس علاقه‌مندان به تماشای تلویزیون در حیاط خانه قرار گرفته است. این تلویزیون در برابر نفوذ آب و گرد‌ و غبار مقاومت بالایی دارد و از صفحه نمایشی باکیفیت برای ارائه تجربه بصری چشم‌نواز و عالی برخوردار است.

این تلویزیون سامسونگ در برابر تغییرات آب‌وهوایی مقاوم است و می‌تواند تا 50 درجه گرما و دمای منفی 31 درجه را تحمل کند و برنامه‌های مورد نظر کاربران را بدون افت کیفیت پخش کند. در تلویزیون‌های The Terrace میزان روشنایی صفحه نمایش به مقدار حداکثری 4 هزار نیت و میانگین 2 هزار نیت می‌رسد. این میزان قابل توجه از روشنایی، تضمین‌کننده تماشای تصاویر با بالاترین کیفیت در تمامی ساعات شبانه‌روز است.

پنل تلویزیون The Terrace از فناوری ضد انعکاس بهره می‌برد که میزان بازتاب نور را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین فناوری هوش مصنوعی بهینه‌سازی تصویر در این تلویزیون‌ها کمک می‌کند تا روشنایی صفحه نمایش به طور خودکار و براساس شرایط مختلف نوری تنظیم شود و تجربه بصری چشم‌نوازی را شاهد باشیم.

به کمک قابلیت‌ Multi View این تلویزیون همزمان با نمایش یک فیلم می‌توانید با دوستان خود تماس ویدئویی داشته باشید و در همان زمان عکس‌هایی که گرفته‌اید را برای دوستان‌ و خانواده‌تان پخش کنید.

راهکارهای گفته شده، به عنوان بخشی از مجموعه ابزارها و راه‌حل‌های جدید سامسونگ می‌تواند تجربه‌ سفرهای تابستانی را برای هر فردی، لذت‌بخش‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و راحت‌تر از همیشه کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟