آستان قدس رضوی برای تولید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مشارکت آستان قدس رضوی برای تولید لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون وزیر صمت گفت: از مشارکت آستان قدس رضوی برای تولید لوازم خانگی و احداث مجتمع ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون وزیر صمت گفت: از مشارکت آستان قدس رضوی برای تولید لوازم خانگی و احداث مجتمع تولیدی صنایع لوازم خانگی در شهرک های صنعتی استان قزوین استقبال می کنیم.

در دیدار استاندار قزوین با معاون وزیر صمت در خصوص ارائه مدل مشارکتی برای فعالیت تولیدی توسط آستان قدس رضوی برای تولید لوازم خانگی و راه اندازی شهرک صنعتی انرژی در الله آباد و منطقه ویژه اقتصادی تاکستان و حمایت از پروژه ساخت مجتمع تولیدی صنایع لوازم خانگی در استان قزوین تأکید شد.

علی رسولیان معاون وزیر صمت در این نشست که روز دوشنبه برگزار شد گفت: از مشارکت در اجرای طرح های تولیدی و صنعتی و راه اندازی شهرک فناوری استقبال می کنیم و در این راستا، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای هرگونه همکاری و مشارکت با تعامل و هم افزایی دوجانبه در راستای رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه آمادگی دارد.

وی همچنین درخصوص طرح احداث شهرک صنعتی تخصصی انرژی در الله آباد قزوین اظهارداشت: راه اندازی این شهرک از مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین است و با توجه به تصویب خرید تضمینی انرژی و اولویت‌های وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر تولید انرژی‌های پایدار و  تجدید پذیر، در این حوزه نیز آماده هر گونه همکاری هستیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخصوص درخواست استقرار یک واحد تولید لوازم خانگی در یکی از شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: آمادگی داریم از فعالیت‌های تولیدی شرکت های معتبر تولید لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و دیجیتال حمایت کنیم و تاکید داریم با هماهنگی استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، زمین مورد نیاز این واحد را به قیمت کارشناسی تحویل گرفته و زیرساخت‌های مورد نیاز آن را توسعه دهیم.

رسولیان به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان نیز اشاره کرد و یادآورشد: شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین پس از معرفی به‌عنوان سازمان مسئول این منطقه ویژه، مطالعات لازم را انجام خواهد داد و پیشنهاد مربوطه برای دریافت مصوبات مورد نیاز با درنظر گرفتن طرح جامع و پیوست زیست محیطی به هیئت وزیران ارائه می ‌شود.

وی در ادامه از سلسله برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در کشور خبر داد و اظهار داشت: طرح ویژه فعال سازی ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی نیز با حمایت این سازمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در حال انجام است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با یادآوری موقعیت جغرافیایی و ویژگیهای ممتاز استان قزوین، بر حمایت از ورود سرمایه گذاران و تسریع فعالیت‌های سرمایه گذاری جدید در این استان با هم افزایی استاندار و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تأکید کرد.

استاندار قزوین نیز در این دیدار، فعال شدن ظرفیت‌های خالی و نیمه فعال شهرک‌های صنعتی را یکی از راهکارهای مهم در جهش تولید و اشتغال دانست و گفت: در این راستا اقدامات مهمی درحال انجام است.

در این دیدار معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار قزوین، رئیس سازمان صمت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و نمایندگانی از آستان قدس رضوی و یک گروه صنعتی لوازم خانگی نیز حضور داشتند./برنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟