کیس گلکسی بادز یا فنجان قهوه ! / همکاری سامسونگ و استارباکس کلید خورد
اخبار لوازم خانگی

کیس گلکسی بادز یا فنجان قهوه ! / همکاری سامسونگ و استارباکس کلید خورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید در نگاه نخست همکاری سامسونگ با استارباکس برای تولید یک محصول کمی عجیب ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شاید در نگاه نخست همکاری سامسونگ با استارباکس برای تولید یک محصول کمی عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید که طی این همکاری مشترک قرار است تا کیس گلکسی بادز با طراحی فنجان قهوه روانه بازار شود.

طراحی کیس گلکسی بادز به شکل فنجان قهوه توجه بسیاری از افراد به ویژه علاقه مندان به دنیای قهوه را به خود جلب کرده است اگرچه این اکسسوری در حال حاضر در کره ی جنوبی موجود است و هنوز به بازار کشورهای دیگر عرضه نشده است.

شکل کیس یا کاور این گلکسی بادز ها شبیه به یک فنجان قهوه است که لوگوی استارباکس بر روی آن حک شده است. این کاورهای برای گلکسی بادز با گلکسی بادز 2، گلکسی بادز پرو و ​​گلکسی بادز لایو طراحی شده اند.

کیس گلکسی بادز یا فنجان قهوه ! / همکاری سامسونگ و استارباکس کلید خورد

لیست محصولات این دو شرکت تنها به کاور شبیه به فنجان قهوه محدود نمی شود و قاب های گوشی شبیه به رسید استارباکس و یا کاورهای سبز رنگ با لوگوی استارباکس در این لیست دیده می شود.

براساس اعلام سامسونگ، تمامی قاب و کاورهای عرضه شده در لیست محصولات دوستدار محیط زیست قرار می گیرند.پیش از این سامسونگ قاب‌ های جالبی برای هدفون‌ های خود عرضه کرده که از جمله می توان به Pokeball و قاب‌ هایی که طراحی Galaxy Z Flip 3 را تقلید می‌کرد، اشاره کرد.

عرضه این محصولات محدود بوده و تنها در کشورها کره جنوبی فروخته می شود. اطلاعاتی در خصوص قیمت این اکسسوری ها منتشر نشده اما انتظار می رود که با استقبال بالایی مواجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟