با گلکسی XCover6 Pro سامسونگ آشنا شوید
اخبار لوازم خانگی

با گلکسی XCover6 Pro سامسونگ آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز گلکسی XCover6 Pro جدید را معرفی کرد، گوشی هوشمندی که به طور ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز گلکسی XCover6 Pro جدید را معرفی کرد، گوشی هوشمندی که به طور هدفمندی مهندسی شده و با اتکا به قدرت و دوام خود می‌تواند خواسته‌های متنوع کسب‌وکارهای امروزی را برآورده کند.

گلکسی XCover6 Pro با عملکرد قوی، امنیت سرتاسری و همچنین سطح مقاومت بالا، به کارمندان کمک می‌کند تا در ادارات و ماموریت‌های کاری خود بهره‌وری حداکثری را داشته باشند. تجهیز به قابلیت‌هایی همچون پردازنده قدرتمند و سریع، پشتیبانی از Wi-Fi 6E باعث شده تا XCover6 Pro به عنوان دستگاهی پربازده و سازنده شناخته شود.

کی‌سی چو، مدیر تیم B2B بخش تجربه موبایل سامسونگ در مورد این محصول می‌گوید: «گسترش فناوری تلفن همراه در ادارات و دفاتر کاری به این معنی است که تجارت، دیگر به یک دفتر و ساختمان محدود نیست و شرکت‌ها بایستی خود را با رویکردهای مدرن و منعطف همگام کنند. ما سری گلکسی XCover را طراحی کردیم تا به شرکت‌ها دستگاهی قوی ارائه دهیم که بتواند در برابر چالش‌های کسب‌وکارها مقاوم و کارآمد باشد. خیلی خوشحالم که اعلام کنم این تعهد را با گلکسی جدید XCover6 Pro توسعه داده‌ایم. دستگاهی که ترکیبی از دوام و مقاومت فوق‌العاده با اتصالی دائمی و یکپارچه است و راهگشای موفقیت کسب‌وکارها خواهد بود».

عملکرد قدرتمند برای بهره‌وری بهتر

گلکسی XCover6 Pro از یک پردازنده 6 نانومتری پیشرفته قدرت می‌گیرد که زمان کار را کوتاه‌تر می‌کند و به کارمندان این امکان را می‌دهد تا کارهای خود را با سرعت بالاتری انجام دهند. این دستگاه همچنین به دلیل وجود یک کارت microSD، دارای فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء است. گوشی جدید سامسونگ با پشتیبانی از باند 6 گیگاهرتز در Wi-Fi 6E، ارتباط و اشتراک‌گذاری با دیگران را آسان‌تر و تاثیرگذارتر از همیشه می‌کند.

امروزه، مفهوم محل کار تغییر کرده و ماموریت‌ها و جلسات کاری در هرجایی می‌تواند رخ دهد، بنابراین کارمندان به دستگاهی چابک و قابل اعتماد نیاز دارند. با گلکسی XCover6 Pro کاربران می توانند به راحتی عمر باتری دستگاه خود را افزایش دهند، زیرا باتری پر ظرفیت و قابل تعویض آن به راحتی با یک باتری تازه و نو، تعویض می‌شود و به لطف قابلیت‌های راحت شارژ POGO، چندین کاربر می‌توانند دستگاه خود را متصل کرده تا میزان بهره‌وری را به بالاترین حد برسانند.

با در اختیار داشتن این تلفن همراه می‌توانید از قابلیت سامسونگ دکس (Samsung Dex) نیز استفاده کنید. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستگاه خود را به یک صفحه نمایش بزرگتر و صفحه کلید یا ماوس متصل کنند و تجربه ای شبیه به دسکتاپ لپ‌تاپ یا کامپیوتر را داشته باشند. کارمندان همچنین می‌توانند از XCover6 Pro خود برای گرفتن عکس و یادداشت در حین حرکت استفاده کنند و سپس به اطلاعاتی که گرفته‌اند دسترسی داشته باشند تا پس از بازگشت به پشت میز خود سریعا گزارش‌های مربوطه را آماده کنند.

قدرتمند و کارآمد برای محیط‌های کاری سخت و پرچالش

گلکسی XCover6 Pro یک دستگاه بسیارعالی برای هر فعالیت کاری است که انجام می‌دهید. این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارای تاییدیه‌های MIL-STD-810H، IP68 و Corning® Gorilla® Glass Victus+، برای مقاومت در برابر آب و همچنین شرایط دمایی مختلف، سقوط و سایر خطرات ناشی از کار در میدان ساخته شده است. علاوه بر این، در محیط‌هایی که نیاز به دستکش است یا افراد مجبورند که از دستگاه خود در زیر باران استفاده ‌کنند، می‌توانند تنظیمات حساسیت لمسی گوشی خود را برای افزایش پذیرش صفحه‌نمایش تنظیم کنند و به راحتی در هر شرایطی از گوشی خود استفاده کنند.

در طراحی گلکسی XCover6 Pro ضمن توجه به ساخت بادوام و مقاوم به دغدغه‌های زیست محیطی هم توجه شده و در ساخت این گوشی از پلاستیک های بازیافتی استفاده شده است. ضمن اینکه باتری آن نیز قابل تعویض است تا سال‌های بیشتری در چرخه استفاده بماند و به حفظ محیط زیست کمک کند. سامسونگ همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی و ارتقا سیستم‌ عامل و رابط کاربری را توسعه داده تا سال‌های بیشتری از XCover6 Pro استفاده شود و میزان پسماند‌های الکترونیکی کاهش یابد.

گلکسی XCover6 Pro در عین حال که بادوام و مقاوم است اما بدنه سبک و کم‌حجمی دارد و با طراحی زیبا و برجسته خود، نسبت به گوشی‌های مقاوم نسل‌های گذشته، خوش‌دست و باریک‌تر شده است. گلکسی XCover6 Pro کمتر از 10 میلی‌متر ضخامت دارد و از صفحه نمایش دینامیک 6.6 اینچی با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برد.

طراحی شده برای برطرف کردن نیازهای کسب‌وکار شما

گلکسی XCover6 Pro با هدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها از طریق ارتقا مداوم فناوری‌های موبایلی طراحی شده است. براین اساس XCover6 Pro از سوی پلتفرم فوق امنیتی Samsung Knox محافظت می‌شود که حفاظت گوشی را در سطح سخت‌افزار و به شکل چندلایه برقرار می‌کند. رابط کاربری One UI سامسونگ همچنین سطح بیشتری از محافظت را به ارمغان می‌آورد و به مدیران فناوری اطلاعات و کاربران امکان کنترل آسان و محافظت از دستگاه خود را می‌دهد. مدیران می‌توانند از راه دور یکپارچگی دستگاه را مدیریت کنند تا مطمئن شوند دستگاه‌ها ایمن باقی مانده‌اند و دستکاری نشده‌اند، در حالی که پشتیبانی بیومتریک تشخیص چهره و اثر انگشت تضمین می‌کند که کاربر مورد نظر تنها کسی است که می‌تواند به دستگاه دسترسی داشته باشد. کاربران همچنین می‌توانند از این دستگاه به‌عنوان یک اسکنر بارکد سازمانی از طریق Knox Capture یا به ‌عنوان دستگاه واکی‌تاکی از طریق push-to-talk آن استفاده کنند و از آنجایی که هر شغلی با تقاضاهای متفاوتی همراه است، XCover6 Pro با طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی سامسونگ مانند Smart Case، شارژرهای POGO، بسته باتری، پایه‌های شارژر، گیره‌های کمربند و هدست‌های PTT ارائه می‌شود.

دسترسی

گلکسی XCover6 Pro از جولای 2022 در بازارهای منتخب در سرتاسر اروپا، آسیا و خاورمیانه در دسترس خواهد بود و در آینده در سایر مناطق نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به نشانی news.samsung.com/galaxy یا www.samsungmobilepress.com و www.samsung.com/business مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟