مشخصات و قیمت یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور
اخبار لوازم خانگی

مشخصات و قیمت یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور به دلیل امکانات بالایی که ارائه می کند ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور به دلیل امکانات بالایی که ارائه می کند مورد توجه قرار گرفته است و برای خانواده های پر جمعیت یا افرادی که به دنبال ظرفیت بالای یخچال فریزر برای ذخیره سازی مواد غذایی هستند گزینه مناسبی است. برخی از مخاطبان در مورد مشخصات و قیمت این محصول کلور سوالاتی مطرح کرده بودند و به همین دلیل در این بخش به بررسی و معرفی آن پرداخته ایم.

  یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور چه امکاناتی دارد؟

مشخصات و قیمت یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور

یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور در بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران رونمایی شد و در لیست محصولات جدید این شرکت قرار می گیرد. این مدل از ظرفیت مناسبی برخوردار بوده و دارای برچسب انرژی A+  است که در نتیجه مصرف پایینی دارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته 28 آبان ماه به پایان رسید و بسیاری از برندهای ایرانی جدیدترین تولیدات خود را به نمایش گذاشتند. حسن جلالی؛ مدیر مجموعه کلور از معرفی یخچال فریزر دو قلو + ROSSO کلور در نمایشگاه لوازم خانگی خبر داد.

یکی از ویژگی های جالب این مدل بهره بردن از آب سرد کن و اتومات و هوم بار است که برای دسترسی به آب و طبقات یخچال دیگر نیاز نیست تا درب یخچال را باز و بسته کنید. طراحی این مدل بسیار ساده و شیک است و بر روی درب یخچال یک صفحه نمایشگر لمسی قرار گرفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

مشخصات و قیمت یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور

کلور برای ساخت این یخچال فریزر از کمپرسور کم مصرف اینورتر با گاز R600 استفاده کرده که با محیط زیسا سازگاری دارد. برخی دیگر از مشخصات قابل توجه این مدل شامل وان با خاصیت آنتی باکتریال، ورق خود رنگ کره ای، سیستم عیب یابی هوشمند، موتور فن BLDC کره ای و بوگیر نانو می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند به جدول مشخصات و قیمت  یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور نگاهی بیندازید.

یخچال فریزر دوقلو روسو پلاس ROSSO PLUS

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

375 لیتر

320لیتر

رنگ بندیسفید و استیل
نوع کمپرسورکم مصرف اینورتر
بدون برفکبله
کلاس آب و هواییگرمسیری
آب سرد کندارد
سایر امکاناتیخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب خانگی، بوگیر نانو، هوم بار، برچسب انرژی A+
قیمتسفید: 37.239.959 تومان

استیل: 37.840.609 تومان

 

 

درباره کلور

شرکت کلور یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که کار خود را با تولید یخچال فریزر در سال 94 آغاز کرد و هم اکنون سبد کالای آن شامل ماشین لباسشویی و انواع یخچال فریزر مانند دو قلو و کمبی می شود. محصولات این برند در تاسیساتی با مساحت 36000 متر مربع در شهرک صنعتی خیام شهرستان نیشابور تولید و سپس به بازار عرضه می شود.

در همین رابطه بخوانید:

یخچال فریزر کلور ساخت کجاست ؟ + مشخصات و قیمت

معرفی محصولات کلور در جهت آگاهی بیشتر مشتریان از تولیدات برندهای کشورمان و حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته که در صورت استفاده از مدل های ساخت این شرکت می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟