اخبار لوازم خانگی

پاکشوما; واحد برتر صنعتی کشور در سال 1401

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی پاکشوما، در ویژه برنامه ای که به مناسبت روز صنعت و معدن، به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی پاکشوما، در ویژه برنامه ای که به مناسبت روز صنعت و معدن، به میزبانی وزارت صمت و با حضور رئیس محترم جمهور، وزیر محترم اقتصاد، وزیر محترم صمت و برخی از مقام های عالی وزارت صنعت معدن و تجارت در سالن اجلاس سران برگزار گردید، گروه صنعتی تولیدی پاکشوما بعنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد.

در این مراسم که طبق روال هر ساله به مناسبت روز صنعت و معدن و با هدف تقدیر از فعالان حوزه صنعت و معدن برگزار می گردد، گروه صنعتی تولیدی پاکشوما بر اساس شاخص هایی مانند ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری، تولید و صادرات بعنوان واحد نمونه معرفی و تندیس واحد برتر صنعتی کشور توسط وزیر محترم صمت به جناب آقای ابراهیمی رئیس هیئت مدیره پاکشوما اهدا گردید.

از دیگر محورهای اصلی این مراسم می توان به افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی، سخنرانی نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی، ارائه برنامه‌های وزارت صمت توسط دکتر فاطمی‌ امین و گزارش عملکرد وزارت صمت اشاره نمود.

این افتخار بزرگ را به صنعت کشور، مردم ایران و مشتریان وفادار گروه صنعتی پاکشوما تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟