گجت ها خودتان را خنک
فناوری

با این گجت ها خودتان را خنک کنید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل تابستان فرا رسیده و گرمای هوا به یک بحران جدی برای سپری کردن روزها در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فصل تابستان فرا رسیده و گرمای هوا به یک بحران جدی برای سپری کردن روزها در بیرون از خانه تبدیل شده است البته می توان تا حدودی با گرما مقابله کرد و تجهیزاتی زیادی برای مواجه با این گرما وجود دارد که در مطلب با این گجت ها خودتان را خنک کنید! می توانید با چند وسایل خنک کننده ساده اما جالب آشنا شوید.

 

حوله خنک کننده

حوله خنک کننده

تصور این که با حوله خنک شوید کمی دور از انتظار است. اما با کمک این حوله می توانید از شر گرمای تابستان خلاص شوید. این محصول در طرح های متنوع موجود است. برای استفاده از این حوله تنها باید آن را در آب خیس کنید.

اسپیکر + خنک کننده

اسپیکر + خنک کننده

این یخچال مسافرتی جالب مجهز به یک اسپیکر بلوتوثی و یک شارژر باتری است و برای سفر ایده آل تلقی می شود. این وسیله برای لذت بردن از صدای موسیقی بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی همراه و گرما طراحی شده است.

پنکه یا خودکار؟

این پنکه شبیه به خودکار طراحی شده است که یک گجت مناسب برای کودکان و یا مواقعی است که در مسیر محل کار و یا دانشگاه هستیم. بسیار سبک بوده و به لطف 2 باتری می تواند 8 ساعت بدون وقفه کار کند.

پنکه + گردنبند

خنک کننده

این پنکه دور گردن قرار می گیرد و به راحتی می تواند شما را خنک کند. این گجت دارای یک شارژر USB و کلید برای تنظیم سرعت است.

 

بالشت خنک کننده

بالشت خنک کننده

برای بسیاری از افراد پیش آمده که به دلیل گرما خواب خوبی نداشته باشند اما این بالشت خنک کننده مشکل شما را حل کرده و به راحتی می تواند شما را خنک کند. این بالشت از فوم بوده که به آن ژل تنظیم کننده دما تزریق شده است.

بطری مه پاش

بطری مه پاش

نوشیدن آب در تابستان بسیار توصیه می شود زیرا می تواند از گرمازدگی جلوگیری کنید اما این بطری آب از قابلیت مه پاش نیز برخوردار است که با اسپری آب می توانید تا حدودی خود را خنک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟