مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A
اخبار لوازم خانگی

مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که در ابتدا در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که در ابتدا در زمینه عرضه تلویزیون مشغول به کار بود و به تازگی خط تولید کولر گازی خود را راه اندازی کرد است. با توجه به این که فصل گرما آغاز شده، بسیاری از مشتریان به دنبال خرید کولر گازی هستند و با بررسی مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A قصد داریم یکی از مدل های تازه وارد بازار را معرفی کنیم.

کولر گازی الیو مدل DF1G30D14A چه امکاناتی دارد؟

مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A

کولر گازی الیو مدل DF1G30D14A با ظرفیت 30هزار به فروش می رسد که برای فضاهای متوسط تا بزرگ مناسب است و از امکانات آن می توان به عملکرد دوگانه، پره های طلایی، پرتاب باد 4 جهته، حالت خواب، حالت توربو و … اشاره کرد.

این مدل کولر گازی الیو با عملکرد دو گانه سرمایشی و گرمایشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که برای دو فصل تابستان و زمستان کاربرد دارد. از طرفی دیگر، این محصول با  GOLDEN FIN یا پره های طلایی ارائه می شود که طول عمر بالایی داشته و پره های داخلی و خارجی در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A

یکی دیگر از امکاناتی که در این هوای گرما بسیار کاربردی است، وجود حالت توربو بوده که در کمترین زمان ممکن می تواند محیط را خنک کند. علاوه بر این، در مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A به قابلیت پرتاب باد 4 جهته اشاره شده که به لطف آن دیگر نگرانی بابت توزیع یکنواخت هوا در فضای مورد نظر وجود ندارد.

فصل تابستان امکان قطعی برق بسیار زیاد است اما کولر گازی های الیو دارای شروع خودکار بوده و دستگاه با همان تنظیمات قبل از قطعی برق می تواند کار خود را شروع کند

این مدل الیو برای محیط های مرطوب بسیار مناسب بوده زیرا دارای قابلیت رطوبت زدایی بوده و می تواند رطوبت محیط را کاهش دهد.  سایر ویژگی های این مدل در جدول گردآوری شده است.

مشخصات کولر گازی الیو 

ظرفیت سرمایشی

ظرفیت گرمایشی

30000

31500

 کلاس آب و هوایی

 معتدل (t1)

گرید انرژی

A

نوع کمپرسور

روتاری

نوع مبرد

R410A

برق مصرفی

 

تک فاز

پرتاب باد یونیت داخلی

8

میزان سرعت هوا

0.3

حداکثر طول لوله کشی

حداکثر ارتفاع لوله کشی

15

5

وزن یونیت داخلی

وزن یونیت خارجی

18

53

حالت خواب

دارد

توان مصرف سرمایشی/گرمایشی

2730/2555

محیط مناسب

34 الی 54

 سایر امکانات

پره های طلایی، پرتاب باد 4 جهته، حالت توربو، رطوب زدایی، حالت کم مصرف، تایمر، شروع خودکار دستگاه، عملکرد دو گانه

درباره الیو

  

شرکت الیو یکی از تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که سبد کالای آن شامل تلویزیون، کنترل و کولر گازی می شود و محصولات این شرکت با گارانتی آسال سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برند الیو توسط شرکت تجارت جاوید آریان در سال 1389 معرفی شد و بعد از خروج شرکت های خارجی از بازار ایران موفق شد تا سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست + ویدیو و جدول قیمت

مشخصات کولر گازی 30 هزار الیو مدل DF1G30D14A با توجه به درخواست مخاطبان برای معرفی وسایل خنک کننده موجود در بازار بررسی شد که در صورت تجربه استفاده از محصولات الیو می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا سایر مشتریان نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟