صادرات مادیران
اخبار لوازم خانگی

نقشه صادرات مادیران کامل شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مادیران یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های کشور در حوزه الکترونیک است که کار خود را ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مادیران یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های کشور در حوزه الکترونیک است که کار خود را از نیم قرن پیش با تولید دستگاه ماشین نویسی آغاز کرد و اکنون تبدیل به یکی از قطب های صنعتی کشور در حوزه لوازم خانگی شده است.

با هلدینگ شدن این مجموعه و تفکیک شرکت ها حوزه فعالیت این شرکت گسترده شد. نحوه تاسیس و فعالیت های شرکت های جدید نشان میدهد که مدیران این مجموعه به دنبال تکمیل زنجیره تولید لوازم خانگی از تامین مواد اولیه (صنایع پلاستیک مادیران) تا درب منزل مصرف کننده(فروشگاه های زنجیره مادیران) هستند.

از سوی دیگر افزایش هزینه ها و تغییر سیاست های یارانه ای دولت چین باعث شد که بهای تمام شده کالاهای تولیدی این کشور افزایش پیدا کند که مهمترین شاخص این افزایش قیمت بالا رفتن هزینه کشتیرانی و اصطلاحا کانتینری کالاها بود.

کشورهای خاورمیانه و حوزه آسیای مرکزی همواره به عنوان یک بازار مصرف کننده بزرگ برای کشورهای صنعتی بودند و با افزایش قیمت حمل و نقل بازرگانان و مصرف کنندگان به فکر راه حل جایگزین بودند.

مدیران مجموعه مادیران تصمیم گرفتند که وابستگی مواد اولیه خود را به حداقل برسانند و با سرمایه گذاری 7 میلیون دلاری ماشین آلات open sell ماژول را در هشتگرد راه اندازی کردند و با سرمایه گذاری جدید از ایتالیا خط تولید منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در منطقه آزاد پیام راه اندازی کردند و حالا با تاسیس شرکت صادرات مادیران آخرین تکه از پازل صادرات لوازم خانگی تکمیل شد و اکنون این شرکت در حال ارزیابی و بررسی بازارهای منطقه است.

به نظر میرسد با توجه به رقابتی بودن قیمت لوازم خانگی مادیران(تولید داخلی ماژول و هزینه حداقلی حمل و نقل) بازار حوزه خلیج فارس و آسیای مرکزی میزبان محصولات مادیران باشد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟