تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس روانه بازار شد - مشخصات و قیمت
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس روانه بازار شد – مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس به بازار هند معرفی شد. این شرکت چینی مدعی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس به بازار هند معرفی شد. این شرکت چینی مدعی شده که این محصولات مجهز به فناوری لیزری هوشمند هستند  و در بازار بی سابقه است.

فناوری لیزری هوشمند کمک می کند تا تصاویر به دلیل خلوص رنگی بسیار بالا به بهترین شکل نمایش داده شود. در واقع تلویزیون های لیزری یک پروژکتور کوتاه برد هستند که تصاویر بسیار پویاتر نشان داده می شود و هایسنس از پیشگامان این حوزه تلقی می شود که تقریبا می توان گفت رقیبی در بازار ندارد. هایسنس با هدف تجربه بی نقص سینما خانگی اقدام به معرفی تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K کرده البته از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند.

تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس روانه بازار شد - مشخصات و قیمت

این محصول هایسنس قرار است که با قیمت 4.99.999 روپیه به فروش برسد و امکان خرید آن از هفته جاری در آمازون وجود دارد. جالب است بدانید که تلویزیون  لیزری هایسنس قادر به پوشش 107 درصد فضای رنگی BT.2020 یا 151 درصد فضای رنگی سینمایی DCI-P3 است.

این سری از تولیدات هایسنس به اولین صفحه نمایش بزرگ ALR 120 اینچی مجهز شده اند که از دقت رنگ بالا و زاویه دید گسترده برخوردار هستند. از دیگر امکانات تلویزیون لیزری 120 اینچی 4K هایسنس می توان به اسپیکرهای 40W دالبی اتمس، فناوری HDR، روشنایی 3000 لومن و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا برای کنترل تلویزیون با صوت اشاره کرد.

در فناوری Laser TV  میلیون‌ها آینه کوچک استفاده می‌ شود که زاویه قرار گیری آنها با سرعت بسیار بالایی تغییر می‌ کند تا نور رنگی مورد نیاز برای ایجاد تصویر را بازتاب بدهند و به چشم بیننده برسد.  هایسنس از نخستین شرکت هایی است که به این بخش ورود کرده و پیش از این نیز محصولات دیگری مانند تلویزیون های پریمیوم به بازار معرفی کرده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین محمدی | 23 تیر 1401 در 10:10 ق.ظ

    هایسنس دومین تولید کننده بزرگ تلوزیون چین اما پرفروش ترین برند تلوزیون در داخل کشور چین است این برند فاقد خط تولید پنل یا صفحه نمایش تلوزیون و بابت تامین پنل به سایر تولید کنندگان اتکا دارد این برند در حال حاضر در بازار ایران حضور دارد تلوزیونهایهایسنس در ایران در خط تولید شرکت شهاب بصورت کارمزدی تولید و با ضمانت رسمی شرکت زرین نمای کاسپین بفروش می رسد ضمنا مدلهای جدیدتر تلوزیونهای شهاب با همکاری فنی هایسنس در حال تولید هستند شاید تنها نکته منفی تلوزیونهای هوشمند هایسنس استفاده از سیستم عامل نه چندان شناخته شده WIDDA است