اخبار لوازم خانگی

مجمع سالیانه مادیران برگزار شد / تقسیم سود ۱۱ تومانی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی مادیران، مجمع سالانه صنایع مادیران برگزار و با تصویب صورت ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی مادیران، مجمع سالانه صنایع مادیران برگزار و با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۱۱ تومان سود برای هر سهم بین سهامداران حقیقی و حقوقی توزیع شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع مادیران صبح پنج شنبه ۱۶  تیر با حضور ۷۷.۸ درصدی سهامداران در محل مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه الزهرا برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۲۴۰ ریال سود خالص محقق شده هر سهم ۱۱۰ ریال معادل ۴۶ درصد برای هر سهم توزیع شود.

با تصویب مجمع امیرمسعود امیری، هیربد جناب زاده، فرهان محاسب نهاوند، شرکت تجهیزات کامپیوتری ایران و ایده های کوچک ویرا نوین به اتفاق آرا برای دو سال به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند. پاداش هیات مدیره از یک میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۷۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ کاهش یافت.

همچنین روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات جهت درج آگهي و اطلاعيه‌های شرکت برای مدت يکسال تعيين گرديد.

گفتنی است سود سهامداران حقیقی و حقوقی از ۱۹ مهر و سهامداران عمده از ۱۸ آبان  از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟