مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH
معرفی لوازم خانگی

مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار خرید و فروش کولر گازی داغ شده و بسیاری از مشتریان در تدارک خرید یک ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار خرید و فروش کولر گازی داغ شده و بسیاری از مشتریان در تدارک خرید یک کولر گازی مناسب برای خانه و یا محل کار خود هستند. پاکشوما یکی از تولید کننده کولر گازی در ایران است که تنوع مدل های آن بسیار بالا بوده و به لطف استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا مورد توجه قرار گرفته است. به همین منظور در این بخش به بررسی مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH پرداخته ایم.

کولر گازی پاکشوما  MPF-24CH همان طور که از نامش پیدا است با ظرفیت سرمایشی 24 هزار ارائه می شود که دارای عملکرد دوگانه بوده و برای فصل گرما کاربرد دارد. از طرفی دیگر پاکشوما برای تولید این محصولات خود از پره های طلایی ضدزنگ استفاده کرده است. در ادامه اطلاعاتی بیشتری از امکانات این کولر گازی پاکشوما ارائه می دهیم.

خط تولید کولر گازی پاکشوما با هدف تولید دستگاه هایی کم مصرف و قدرتمند راه اندازی شد که در فضایی بالغ بر 40 هزار متر مربع و انباری با ظرفیتی بیش از 15 هزار قطعه در زمینه ساخت و تولید انواع کولر گازی مشغول به کار است.

کولر گازی پاکشوما مدل MPF-24CH چه امکاناتی دارد؟

مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH

کولر گازی پاکشوما مدل MPF-24CH با ظرفیت سرمایشی 24 BTU/hr به فروش می رسد که برای ساخت آن از پلاستیک و فلز با کیفیت استفاده شده است و به دلیل طراحی ساده و شیک و البته به کاربردن امکانات پیشرفته مورد توجه قرار گرفته است.

مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH

این مدل پاکشوما برای استفاده در مناطق گرم و متعدل مناسب بوده که بسیار بی صدا است و میزان پرتاب باد آن به 10 متر می رسد. کولر گازی پاکشوما دارای سیستم یونیزاسیون هوا بوده که برای حذف ذرات، میکروب و بو کاربرد داشته و با توجه به ظهور انواع بیماری ها و آلودگی هوا می تواند هوای اتاق را برای نفس کشیدن، به ویژه برای افراد مبتلا به آلرژی، آسم و سایر بیماری های تنفسی سالم تر کند.

مشخصات کولر گازی پاکشوما مدل MPF-24CH

رده مصرف انرژی

A

نوع آب و هوای سازگار

معتدل و گرم

نوع گاز (مبرد)

R۴۱۰A

تعداد پنل

یک عدد

تعداد کمپرسور

یک عدد

نوع کمپرسور

کمپرسور روتاری GMCC

محدوده ظرفیت سرمایشی

۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr

فیلتر

فیلتر هپا پلاسما – سیستم پاک کنندگی خودکار

سایر امکانات

سیستم Flash Cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط، سیستم یونیزاسیون هوا، پرتاب باد سه بعدی (۳D Air Flow)، سنسور Follow me بر روی ریموت کنترل، پره های طلایی در قسمت خارجی دستگاه، سیستم تشخیص نشت مبرد، قابلیت نظافت آسان و بسیار بی صدا

قیمت

24 میلیون و 750 هزار تومان

 

 

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

درباره پاکشوما

 

شرکت پاکشوما نیاز به معرفی ندارد و تقریبا می توان گفت که تمامی مشتریان ایرانی با این برند آشنایی دارند. این شرکت کار خود را با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرده و در حال حاضر سبد محصولات آن شامل انواع یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و کولر گازی می شود. این گروه در بخش تهویه مطبوع طی سال های گذشته فعالیت گسترده ای داشته و با چند برند بین المللی همکاری کرده است.

پاکشوما در سال های گذشته توانسته تا موفقیت های زیادی را در کارنامه کاری خود ثبت کند که از جمله می توان به بزرگترین تولیدکننده  ماشین‌ های‌لباسشویی در خاورمیانه و بزرگترین تولیدکننده کولرگازی در ایران اشاره کرد. این شرکت ایرانی از عنوان نخستین تولید کننده ماشین ظرفشویی در ایران و همچنین مالکیت  پیشرفته‌ترین خط رباتیک یخچال‌ در خاورمیانه نیز برخوردار است. مشخصات و قیمت کولر گازی پاکشوما 24000 مدل MPF-24CH برای راهنمایی بهتر مشتریان در هنگام خرید بررسی شد که در صورت تجربه استفاده از این محصول می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟