نظرات اینستاگرام شهر لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

سانسور نظرات مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی در صفحه اینستاگرام + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی یکی از مدیا مارکت های بازار لوازم خانگی ایران است که از ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی یکی از مدیا مارکت های بازار لوازم خانگی ایران است که از اولین روز افتتاحیه خود، حاشیه های زیادی را به همراه داشت. حال این حاشیه ها به صفحه اینستاگرام شهر لوازم خانگی رسیده و مدیران این مجموعه به واسطه یک رفتار کاملا غیر حرفه ای، اقدام به سانسور نظرات مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی در صفحه اینستاگرام این مجموعه می کنند.

چرا مشتریان شهر لوازم خانگی ناراضی هستند؟

هر آنچه که در این گزارش لازم است بدانید، در ویدیو زیر آورده شده است. بررسی های اولیه از وضعیت فروش در شهر لوازم خانگی نشان می دهد که این مجموعه در امر تکریم مشتریان خود وا مانده است و گویا تفکر “هر بلایی سر مشتریان بیاوریم بازهم خواهیم فروخت” بر مدیران مجموعه شهر لوازم خانگی غالب شده است.

 

البته این تفکر نتیجه انحصار و عدم رقابت در صنعت لوازم خانگی و تمامی مشتقات آن است و مدیران شهر لوازم خانگی نیز، احتمالا به خوبی به این موضوع واقف هستند.

ماجرا از آنجا شروع شد که «ال کا ایران» به عنوان اولین رسانه تخصصی اخبار لوازم خانگی در ایران، طی گزارشی اقدام به معرفی شهر لوزام خانگی کرد و از مخاطبان خود خواست تا اگر تجربه خرید از شهر لوازم خانگی را داشتند، با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارند. حجم نارضایتی ها از شهر لوازم خانگی آنقدر زیاد بود که «خبرنگار ما» اقدام به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی مخاطبان کرده و گزارشی را تحت عنوان نارضایتی مشتریان شهر لوازم خانگی از خدمات این مدیامارکت ایرانی منتشر کرد.

وضعیت نابسامان ارسال کالا علت اصلی نارضایتی شدید خریداران شهر لوازم خانگی بود. برخی از مخاطبان به ال کا ایران گفته بودند که بیش از 15 روز از خرید نقدی کالا گذشته اما نه کالا را ارسال می کنند و نه پاسخ درستی می دهند!!!

حذف نظرات مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی از اینستاگرام

پس از انتشار گزارش ال کا ایران که به استناد مخاطبان سایت و البته اینستاگرام شهر لوازم خانگی بود، مجموعه شهر لوازم خانگی در اقدامی غیر حرفه ای، تمامی نظرات مشتریان ناراضی خودرا از پست اینستاگرامی مذکور حذف کرد.

نظرات مشتریان شهر لوازم خانگی

نکته جالب تر اینجاست که پس از حذف نظرات مشتریان ناراحت شهر لوازم خانگی که نتوانسته بودند کالای خریداری شده خودرا تحویل بگیرند، حجم عظیمی از نظرات مثبت برای همان پست اینستاگرامی ثبت شد. حال اینکه این نظرات توسط ربات اینستاگرام گذاشته شده و یا تحت عناوین دیگری مانند کارمندان و … صورت گرفته مشخص نیست اما آنچه که مشخص است سانسور نظرات مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی و البته فریب مخاطب است که درآمد یک کسب و کار را حتی از لحاظ شرعی دچار ابهام می کند.

البته از آنجایی که تا این لحظه هیچ واکنشی از سوی مدیران شهر لوازم خانگی جز حذف نظرات منفی در خصوص شهر لوازم خانگی نسبت به خبر مذکور صورت نگرفته، انتظار می رود نهاد های نظارتی بر نحوه فعالیت این مدیا مارکت ورود کرده و مشکلات مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی بررسی شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص این گزارش می توانید به ویدیو موجود در ابتدای این صفحه مراجعه کنید. همچنین ال کا ایران این حق را برای شهر لوازم خانگی قائل است تا جوابیه شهر لوازم خانگی در خصوص این خبر را منتشر کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • رضا | 26 تیر 1401 در 10:20 ق.ظ

    با تشکر از گزارش مفید جالبتون
    بنده از پرسنل سابق شهر فرش بودم میخواستم اطلاع بدم خدمتتون تمام کامنت ها از سمت پرسنل و کارمندان مجموعه گذاشته شده، تمامی اسامی رو من می شناسم، حتی مسئول امور مشتریان هم کامنت گذاشته بودن واقعا حرکت زشتی انجام دادن
    قبلا هم توی شهرفرش از اینکارا انجام میدادن ولی نه اینقدر تابلو
    موفق باشید

    • بهنام وحیدی | 26 تیر 1401 در 11:50 ق.ظ

      سلام و ارادت. ممنون از نظر شما، وظیفه ما انعکاس مشکلات مخاطبان است و رسالت خبری ما این وظیفه را بر دوش ال کا ایران گذاشته است.
      بنده وحیدی هستم، لطفا با بنده تماس بگیرید
      09124852208

  • علی رضا یعقوبی | 13 شهریور 1401 در 7:01 ب.ظ

    سلام،بنده دیشب تلوزیون دوو (55مدل7100)از شهر لوازم خانگی خریدم ۱۶۳۰۰ امروز رفتم نمایندگی میگه ۱۵۳۰۰
    خلاصه که گرون فروشن و قبل از خرید حتما استعلام قیمت بگیرید

  • رضا | 22 دی 1401 در 7:12 ب.ظ

    سلام و تشکر از نظرات صادقانه شما
    خواستم به تبلیغات غیر سازنده و اختلاف برانگیز این مجموعه اعتراض کنم. وقتی پول پرداخت اقساط، حتی خرید اقساط رو نداری آیا نمیشه دلیلی برنخریدن؟
    این تبلیغات باعث ایجاد اختلافات خانوادگی هم میشود.

  • یلدا وکیلی | 07 خرداد 1402 در 9:49 ق.ظ

    من یه یخچال فریزر خریدم ارسال کردن موقع تحویل درب یخچال تو رفتگی داشت برگشت کردم مدت ۱۵ روز هنوز یخچالی نفرستادن و هیچ کسی جواب درست نمیده و هیچ مدیری پاسخ نمیده یعنی مدیریتشون افتضاح انگار اون خراب شده مدیر نداره

  • شهرام | 13 خرداد 1402 در 7:13 ب.ظ

    سلام و درود بنده ۳ روزه یک دستگاه نقدی خریداری کرده ام و هنوز که هنوزه یخچال رو به من تحویل ننی دهند نقد گرفتند پولش روو اما….

  • وحید زارع | 17 خرداد 1402 در 10:39 ق.ظ

    سلام
    من تاریخ ۴۰۲/۰۳/۱۵ به شهر لوازم خانگی مراجعه کردم به هیچ عنوان صداقت ندارن اکثریت میخوان بگن کالاشون اصل و قیمت های سایت یا برنامه های مثل ترب دیجی کالا دروغه با تمام وجود سعی دارن شما رو مجاب به خرید بکنن
    پیشنهاد میکنم برای خرید جای دیگری رو انتخاب بکنید
    جناب وحیدی از شما هم بابت صداقتتون کمال تشکر رو دارم موفق باشید

  • مهدی | 23 خرداد 1402 در 2:14 ب.ظ

    اصلا جوابگو نیستن

  • سید جواد سیدزاده | 21 تیر 1402 در 0:47 ق.ظ

    مردم باید مراقب باشن شهرلوازم خانگی یه روش جدید کلاهبرداری داره انجام میده! بنده هفته قبل یکدستگاه تلویزیون ۴۳اینچ دوو به اسم اولترا خریدم وطبق فاکتوری که دراختیاردارم پولش رو پرداخت کردم ولی تلویزیونی که بهم تحویل دادن فول اچ دی هست وتقریبا یک هفته پیگیری کردم برای گرفتن حقم تابحال موفق نشدم وجالبه که کارشناساشون دوبارتماس گرفتن وسعی کردن موضوع رو ماستمالی کنن! حالا کلیپ با مستنداتش تهیه کردم که تو اینستاگرام وشبکه های مجازی داخلی بارگذاری میکنم تا هم مسئولین وهم مردم بدونن اینا چطور با ضرب وزور تبلیغات تلویزیونی مردم رو فریب میدن!

  • حمید | 11 مرداد 1402 در 8:14 ب.ظ

    سلام ..منم وقتی حتی قیمتهاشو دیدم مقایسه کردم و دیدم از فروشگاههای کوچک توی شهرمان هم ۳۰ تا ۴۰ درصد گرونتر میفروشن ..حالم بهم خورد که دارن باصداو سیما مردم رو درست میکنن… اف بر این وضع اقتصادی

  • حمید جعفری | 02 شهریور 1402 در 7:17 ب.ظ

    با سلام بنده اسفند ماه از شهر لوازم خانگی یک دستگاه یخچال فریزر دو قلو نیکسان خریداری کردم .متاسفانه برای نصب نزدیک دوهفته معطل کردند و بعد از نصب متاسفانه مشکل دارد و درب یخچال درست بسته نمیشود و دائم بوق میزند و فریزر هم درب کشوها برفک میزند به شرکت اطلاع دادم بیش از یک ماه است پیام میدهند فزلم بگیر بفرست و عکس بفرست در نهایت یرار شد گماینده ب ای بازدید بیاید که نیامد و پیامک زده چون جواب تلفنم را ندادید من رفتم . معلوم نیست اصلا” امده یا ننه مگر میشود بیاید درب منزل زنگ منزل نزده برود.
    تصیه ام به دوستان این است از فروشگاههای معتبر نزدیک منزل خریداری کنند که در دسترس باشند.

  • جاوید | 14 شهریور 1402 در 1:38 ب.ظ

    من یه تلویزیون magic خریدم به اسم 4K با برنامه Device info فهمیدم اصلا مشخصاتی که من تلویزیون خریدم با قیمت بالاتر از بازار مطابقت نداره برای اعتراض رفتم شهر فرش متوجه شدم بقیه تلویزیون ها هم که به اسم 4k بودند full HD بودند و با رفتار بسیار زشت به من گفتند به ماربطی نداره باید از شرکت سازنده شکایت کنید

  • اشرف اخوان | 17 دی 1402 در 9:08 ب.ظ

    یک یخچال کلور خریدم اصلا خوب نیست و راضی نیستم تو ماه اول دو بار اومدن برا تعمیر!!!صداش مثل تریلی هست