اسپیکرهای لومکس با خدمات پس از فروش بانیان سرویس ارائه می شوند
اخبار لوازم خانگی

اسپیکرهای لومکس با خدمات پس از فروش بانیان سرویس ارائه می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر مشتریان با برند لومکس آشنایی دارند و همان طور که می دانید طی سال های ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر مشتریان با برند لومکس آشنایی دارند و همان طور که می دانید طی سال های گذشته به بخش لوازم خانگی ورود کرده و ظرفیت تولید اسپیکرهای خود را چند برابر کرده است. این برند ایرانی در راستای خدمات دهی بهتر اعلام کرده که از ابتدای سال 1401، اسپیکرهای لومکس با خدمات پس از فروش بانیان سرویس ارائه می شوند.

برند لومکس از ابتدای سال 1401 تغییراتی در بخش گارانتی و خدمات پس از فروش اعمال کرده و  اسپیکرهای لومکس از سال جاری تحت نظر بانیان سرویس به فروش می رسند. بانیان سرویس توسط مدیران شرکت بانیان سامان تجارت یا تولید کننده اسپیکرهای لومکس اداره می شود.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر لومکس ساخت کجاست ؟ / مشخصات لوازم خانگی لومکس

ارائه گارانتی توسط خود شرکت این اطمینان خاطر را به مشتری می دهد که با خیالی راحت اقدام به خرید کند و در واقع برای دریافت خدمات پس از فروش با خود شرکت طرف حساب است.

برخی از اهداف ابن مجموعه به شرح ذیل است:

  • سرعت بالای ارسال قطعات مورد نیاز برای تعمیرگاه های مجاز سراسر کشور: نماینده خدمات در صورت نیاز به قطعه به بانیان سرویس با اعلام شناسنامه دستگاه و اطلاعات کامل مشتری اعلام نیاز قطعه نموده و قطعات در فاصله زمانی 24 الی 48 ساعت به نزد نماینده خدمات می رسد.
  • تسویه حساب ماهانه قطعات شامل گارانتی با نمایندگان
  • رتبه بندی نماینده خدمات توسط مشتریان با نظر سنجی از آن ها و اعلام نظر مشتریان در پایان ماه به نمایندگان خدمات پس از فروش
  • هپی کال (تماس تلفنی توسط اپراتور مخصوص نظرسنجی پس از ارائه خدمات
  • در صورت بروز مشکلات احتمالی مشتریان میتوانند با بانیان سرویس تماس گرفته و در صورت رفع نشدن مشکل اپراتور شماره نماینده خدمات پس از فروش شهر سکونت مشتری را در اختیار ایشان قرار داده تا مشتری جهت رفع ایراد دستگاه اقدام نماید.

برای ارتباط با بانیان سرویس یا واحد خدمات پس از فروش لومکس می توانید با شماره های 02156230878
02156230879 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟