ال جی در آستانه کسب عنوان رهبر بازار کولر گازی
اخبار لوازم خانگی

ال جی در آستانه کسب عنوان رهبر بازار کولر گازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از ماه ژانویه تا جون موفق شد بیش از یک میلیون کولر گازی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از ماه ژانویه تا جون موفق شد بیش از یک میلیون کولر گازی دوگانه در بازار هند به فروش برساند و می توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک،  عنوان رهبر بازار کولر گازی به ال جی اختصاص یابد.

کسب عنوان رهبر بازار کولر گازی به ال جی با توجه به اقدامات اخیر این شرکت در بازار هند دور از انتظار نبود  و تاسیس کارخانه ساخت تجهیزات مورد نیاز کولر گازی مانند کمپرسور و  مبدل های حرارتی در هند به همین منظور صورت گرفت.

نماینده ال جی الکترونیک در هند با اشاره به این که برای اولین بار است که یک شرکت در این کشور اقدام به ساخت کارخانه قطعات کرده است، گفت: ال جی نخستین شرکتی است که تمامی محصولات AC خود را به فناوری اینورتر مجهز کرد.

سهم بازار کولر گازی پیش از این در هند تنها 12 درصد بود در حالی که این میزان در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به بیش از 50 درصد می رسید. در حال حاضر سیستم های AC اینورتر 85 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده و در سال آینده بیشتر نیز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: صفر تا صد ساخت کولر گازی در کارخانه هند انجام می شود اما در اوایل سال جاری، پنجره های کولر گازی های اینورتر از تایلند وارد می شود.

شرکت ال جی قیمت کولر گازی های دارای 5 ستاره انرژی را 10 الی 12 درصد افزایش داده و مدل های 3 و 4 ستاره نیز قرار است با افزایش قیمت 3 الی 4 درصدی به فروش برسند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟