آموزش

مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اصطلاح ماشین لباسشویی درب فضایی یا سفینه ای به گوش بسیاری از افراد آشنا است ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اصطلاح ماشین لباسشویی درب فضایی یا سفینه ای به گوش بسیاری از افراد آشنا است و برخی از تولیدکنندگان ماشین لباسشویی در ایران مانند پاکشوما، محصولات خود را به این درب ها مجهز کردند اما چرا این مدل ها به بازار عرضه شدند؟ و یا مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟ با ما همراه شوید تا پاسخ  سوالات خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

 

لباسشویی درب فضایی چیست؟

مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

پیش از این که در مورد مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما صحبت کنیم، در ابتدا قصد داریم تا با پاسخ به سوال لباسشویی درب فضایی چیست؟ این مدل ها را با نسخه های سابق مقایسه کنیم. ماشین لباسشویی درب فضایی یا سفینه ای اصطلاحی است که با روی کار آمدن ماشین لباسشویی های درب بزرگ و شبیه به آدم فضایی شکل گرفت.

ماشین لباسشویی های دارای این نوع درب از ظاهر شیک و مدرن تری برخوردار هستند که مورد پسند بسیاری از خانم ها در سراسر جهان قرار گرفت و در واقع مهمترین تفاوت آن ها با نسخه های قدیمی، اندازه درب آن ها است.

 درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما چه ویژگی های دارد؟

مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

ظاهر شیک و متفاوت  یکی از مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما است که می تواند به شیک تر شدن ظاهر آشپزخانه و یا اتاق لباسشویی شما کمک بزرگی کند. داشتن آشپزخانه ای مدرن برای بسیاری از بانوان به ویژه خانم های جوانی که در تدارک جهیزیه هستند، اهمیت بالایی دارد.

درب ماشین لباسشویی های قدیمی بی رنگ و از جنس شیشه‌ محکم است که دور آن با فلز یا پلاستیکی سیلور یا سفید پوشیده می‌شود اما مدل های دارای درب فضایی از جنس شیشه تلقی و دودی یا تیره هستند. این قابلیت برای افرادی که نمی خواهند لباس ها در داخل لباسشویی دیده شود، ایده آل است.

به مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما اشاره شد اما باید بدانید که این مدل ها به دلیل وجود درب بزرگتر زودتر کثیف می شوند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند اگرچه با وجود این، نمی توان از ظاهر جذاب و زیبا این مدل ها صرف نظر کرد.

کدام مدل های پاکشوما درب فضایی دارند؟

مزایای درب فضایی ماشین لباسشویی پاکشوما

اکثر مدل های پاکشوما دارای درب فضایی هستند اما در این بخش به بررسی مشخصات و قیمت یکی  از مدل های می پردازیم تا افرادی که در مورد قیمت لباسشویی درب فضایی سوالاتی مطرح کرده اند، با اطلاعات کامل به بازار بروند. از مدل هایی که از درب فضایی بهره برده اند می توان به ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-76408، مدل TFB-86407، مدل TFB-86404، مدل TFB-86402 و .. اشاره کرد.

  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96407

 

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96407

  • نوع مخزن : درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور : 1400 دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی : ساده
  • ظرفیت دیگ : 9 کیلوگرم
  • سایر امکانات:موتور اینورتر BLDC، قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE، دستگیره درب ارگونومی، برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN و درب الکترومگنتیک

15.760.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟