حضور پررنگ جی ‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی
اخبار لوازم خانگی

حضور پررنگ جی ‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گلدیران بیش از 32 سال سابقه فعالیت در بازار داخلی و نزدیک به 17 سال فعالیت در ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گلدیران بیش از 32 سال سابقه فعالیت در بازار داخلی و نزدیک به 17 سال فعالیت در زمینه تولید را در کارنامه موفق حرفه‌ای خود دارد. این شرکت توانسته از سال 1398 محصولاتی در زمینه IT و کامپیوتر هم تولید نماید. تمامی این محصولات بر اساس نیاز بازار و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بر پایه شعار سال تولید شده‌اند که در کنار بهره‌گیری از نیروی بومی کارآمد و مجرب کیفیت را در بالاترین سطح ارائه داده است. در همین راستا برند جی پلاس آی تی پا به عرصه ظهور گذاشته و در طی 3 سال سهم بازار خود را به نزدیک 50% رسانده است.

در ادامه گزارش همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود شرکت گلدیران به حوزه IT در هتل بین المللی اسپیناس تهران را مطالعه خواهید کرد که در انتها از خریداران و مشتریان بزرگ این شرکت نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تبدیل برند جی پلاس آی تی به یک برند جهانی

بر اساس گفته‌های حسین تنهایی، نایب رییس هیئت مدیره شرکت صنایع گلدیران برند جی پلاس به کمک دانش فنی و بومی و استفاده از تجربیات برند ال جی پدید آمده است. این برند در طی 3 سال اخیر فعالیت بسیار موفقی داشته و خوشبختانه در حال حاضر به عنوان یک برند معتبر در اروپا به ثبت رسیده است. در آینده‌ای نزدیک و همزمان با معرفی محصولات جدید در سطح جهانی نیز معرفی خواهد شد.

ویژگی‌های محصولات برند جی پلاس آی تی

به گفته تنهایی، برند جی پلاس در جهت توسعه برند گلدیران بوده تا بتوانیم علاوه بر تولید انواع لوازم خانگی، به دنیای آی تی هم ورود کنیم. برند جی پلاس آی تی با تولید موبایل‌های هوشمند نیز پشتکار خود را در رسیدن به استانداردهای جهانی ثابت کرده است.

یکی از ویژگی‌های برند جی پلاس این است که تأمین منابع توسط شرکت کره‌ای انجام می‌شود. همان منابع و قطعاتی که کره‌ای‌ها استفاده می‌کنند و توسط آنها تأمین می‌شود از کشورهای چین، لهستان و ترکیه نیز تأمین می‌گردند. در آینده نیز هدف اصلی شرکت گلدیران توسعه محصولات و افزایش کیفیت آنهاست و در حال حاضر نیز کره‌ای‌ها معتقدند بهترین شرکت جهت همکاری در کل خاورمیانه، شرکت گلدیران است.

حضور پررنگ جی ‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی

در ادامه صحبت‌هایی که در این همایش مطرح گردید، دکتر امیر عباس کائینی، مدیر عامل شرکت صنایع گلدیران به دیگر ویژگی‌های محصولات و برند جی پلاس آی تی اشاره داشتند. طبق گفته ایشان از سال 1384 فعالیت کارخانه‌های تولیدی با سرمایه ایرانی شروع شد. این کارخانجات به کمک دانش فنی ال جی راه اندازی شدند. از سه سال گذشته با خارج شدن شرکت ال جی از بازار ایران، توانسته‌ایم به تنهایی سطح استانداردها را از لحاظ کیفی و کمی حفظ نماییم. محصولات جی پلاس نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند بلکه به کمک تکنولوژی‌های روز دنیا رضایت مشتریان داخلی را برآورده نموده است.

کائینی ادامه داد: برند جی پلاس آی تی هر سال با گروه-محصول جدید پا به عرصه بازار گذاشته است. هدف این است که ضمن همسو ماندن با استانداردهای بین المللی، رفاه و آسایش بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاوریم. با توجه به اینکه شرکت گلدیران همیشه در انتهای تگ لاین‌های خود از عبارت «گلدیران روی خوش زندگی» استفاده کرده قصد داریم با تمام توان همیشه به این شعار جامه عمل بپوشانیم.

راه اندازی شرکت‌های مختلف در گلدیران

رضا ارمندپیشه، عضو هیئت مدیره شرکت تینا همراه پارس، در خصوص همکاری طولانی مدت شرکت گلدیران با برند ال جی توضیحاتی ارائه کردند. استفاده از تجربیات ال جی در زمینه مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت و ممیزی‌های سختگیرانه بخشی از این دستاوردها بوده است.

مدیر فروش تینا همراه پارس گفت به دلیل ارتباطات تجاری گسترده گلدیران با برند ال جی در حوزه‌های مختلف، تصمیم بر این شد تا فعالیت‌های مختلف در شرکت‌های تخصصی انجام گیرد. بر همین اساس برای خدمات بهتر به مشتریان، شرکت خدمات مشتریان گلدیران تأسیس شد. شرکت‌های لجستیک، مبتکران گلدیران بع ترتیب در زمینه حمل و نقل و انبارداری و تولید محصولات تهویه خانگی و صنعتی از این جمله اند. شرکت نگرش تبلیغ نو در حوزه تخصصی بازاریابی و تبلیغات و شرکت صنایع فن‌آوران گلدیران مدیا (تینا همراه پارس) در زمینه آی تی تاسیس گردید.

معرفی برخی از مهمترین محصولات برند جی پلاس آی تی

ارمندپیشه ضمن اشاره به اینکه برند جی پلاس حاصل خودباوری ناشی از خروج شرکت ال جی از ایران در سال 96 بود، گفت از آن زمان تاکنون جی پلاس آی تی اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است.

ایشان در ادامه در خصوص معرفی بیشتر برند جی پلاس آی تی به برخی از مهمترین محصولات آن اشاره داشتند. طبق گفته عضو هیئت مدیره تینا همراه، اولین محصول تولیدی برند جی پلاس مانیتورهای اداری 22 و 24 اینچ بود. در اسفند 1398 با تحقیقات بازار و نیازسنجی مصرف کنندگان، مانیتورهای گیمینگ در سایز 27 اینچ به سبد تولیدی محصولات شرکت اضافه شدند. در ادامه کامپیوترهای همه کاره جی پلاس با سایز 24 اینچ، موس بی‌سیم و کیبورد وایرلس به تولیدات تینا همراه اضافه شدند. در بین تمامی این محصولات، اسمارت بردهای جی پلاس جذابیت بیشتری داشته‌اند به حدی که میزان فروش آن حتی برای مدیران و سازمان‌های مربوطه هم غیر قابل تصور بود. این اسمارت بردها در سایزهای مختلف 65، 75، 86 و 98 اینچ تولید می‌شوند.

حضور پررنگ جی ‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی

سهم بیش از 50% برند جی پلاس آی تی در بازار

در انتهای همایش گلدیران گزارشات و اطلاعاتی در خصوص میزان فروش محصولات مختلف برند جی پلاس آی تی مطرح شد. به گفته مدیر فروش بیش از 400 هزار دستگاه از کلیه محصولات و بیش از 250 هزار دستگاه در حوزه مانیتورهای اداری و گیمینگ به فروش رفته است. اسمارت برد با فروش بیش از هزار دستگاه، کامپیوتر همه کاره با فروش بیش از 3000 دستگاه و کیبورد و ماوس با بیش از 20 هزار دستگاه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: هدف ما نه تنها این است که با افزایش تنوع محصولات به سلیقه و نیاز مصرف کنندگان نزدیک شویم بلکه با ارائه خدمات قبل، حین و پس از فروش بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم. با ارائه خدمات گارانتی 24 ماهه، راه اندازی بیش از 1000 مرکز پشتیبانی به شکل 24 ساعته در سراسر کشور، تأمین قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن، و ارسال رایگان سعی کرده‌ایم تجربه خوشایندی به مشتریان خود ارائه دهیم.

حضور پررنگ جی ‌پلاس در بازار محصولات آی‌تی

تقدیر از خریداران بزرگ محصولات جی پلاس آی تی

در انتهای این همایش از کلیه خریداران بزرگ محصولات جی پلاس آی تی مثل شرکت فناپ زیر ساخت، کرمان خودرو، بانک صادرات، بیمه دی، بانک ملی ایران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و … تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟