جارو برقی رباتیک Mop 2 pro شیائومی روانه بازار شد
اخبار لوازم خانگی

جارو برقی رباتیک Mop 2 pro شیائومی روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از عرضه جارو برقی رباتیک Mop 2 pro در بازار هند خبر داد که در واقع یک ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از عرضه جارو برقی رباتیک Mop 2 pro در بازار هند خبر داد که در واقع یک محصول دوکاره بوده و از آن به عنوان تی نیز می توان استفاده کرد.

این ربات جاروبرقی همه فن حریف از الیاف میکروفایبر ساخته شده و استفاده از آن به عنوان تی و جاروبرقی در نوع خود قابل توجه است.

جارو برقی رباتیک Mop 2 pro شیائومی از نسل جدید سیستم ناوبری لیزری LDS بهره برده که با کمک این سیستم به بهترین شکل ممکن و در سریع زمان می تواند تمامی خانه را تمیز کند.

براساس اعلام شیائومی،  ربات جاروبرقی و تی شیائومی با  قیمت 25,999 روپیه و تنها با رنگ مشکی به فروش می رسد که برای خرید آن باید به  به سایت http://Mi.com مراجعه کنید.

جارو Robot Vacuum Mop 2 pro دارای ویژگی های منحصر به فردی مثل مخزن آب هوشمند و از همه مهم تر سیستم ناوبری LDS است که یک جایگزین ایده آل برای مدل های معمولی و رایج بازار تلقی می شود.

شیائومی ادعا می کند که نسل جدید جارو برقی هایش قدرت مکش بیشتری در مقایسه با نسخه 3000pa  دارد و‌ قدرت مکش بیشتر این امکان را می دهد که زباله های گوشه و کنار خانه به خوبی تمیز شوند.

این دستگاه از یک باتری 5200 میلی آمپری پشتیبانی می کند و می تواند 2000 فوت مربع را در هر بار شارژ کاملا تمیز کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به  19 سنسور مختلف از جمله  سنسورهای ضد برخورد، ضد سقوط و … اشاره کرد.

شرکت شیائومی برای نظافت اتاق ها از برنامه های شخصی سازی شده map استفاده کرده است. علاوه بر این برنامه شیائومی هوم چندین گزینه مثل تراز کردن دستگاه، DND، تمیز کردن ثانویه و موارد دیگر را ارائه می دهد.  این دستگاه با دستیار گوگل و الکسا نیز کار می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟