علی کرمی
اخبار لوازم خانگی

علی کرمی مدیرعامل مادیران شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با انتخاب اعضای هیئت مدیره علی کرمی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع مادیران ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با انتخاب اعضای هیئت مدیره علی کرمی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع مادیران منصوب شد.

علی کرمی متولد ۱۳۵۰ و دارای لیسانس مهندس صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس مدیریت کسب و کار از دانشگاه منچستر انگلیس است.

وی پیش از این به مدت ۲۲ سال در گروه صنعتی سولیکو (کاله)سابقه مدیریت ارشد داشته است و در صنایع غذایی و FMCG فعال بوده است.

کرمی در گروه صنعتی گلرنگ نیز فعالیت داشته و مدیرعامل یکی از شرکت های فعال در حوزه ریتیل این هلدینگ صنعتی بوده است. همچنین وی یکی از مدیران اصلی و از بنیانگذاران فروشگاهای زنجیره ای وابسته به این هلدینگ به شمار می‌رود.

کرمی با توجه به گذراندن تحصیلات عالی خود در دانشگاه منچستر توانست ارتباط خوبی با صنعتگران و سرمایه گذاران خارجی بگیرد و چند سال مدیرعامل و سهامداران یکی از شرکت های سنگاپوری فعال در حوزه تجارت قهوه بوده است. وی همچنین به مدت ۲ سال مدیر فروش نوکیا در ایران بوده است.

علی کرمی از تاریخ ۸ مرداد ماه مسئولیت شرکت صنایع مادیران را به عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟