از شهر لوازم خانگی چه می دانیم؟
اخبار لوازم خانگی

از شهر لوازم خانگی چه می دانیم؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ممکن است نام شهر لوازم خانگی به گوش بسیاری از افراد خورده باشد و به این ...

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ممکن است نام شهر لوازم خانگی به گوش بسیاری از افراد خورده باشد و به این ترتیب، این سوال در ذهن این افراد پیش می آید که اصلا شهر لوازم خانگی چیست و چه کاری انجام می دهد که در پاسخ باید بگوییم یک فروشگاه زنجیره ای لوازم خانگی بوده و به فروش محصولات اکثر برندها مشغول است. اما بهتر است بدانید که این فروشگاه لوازم خانگی حاشیه های فراوانی دارد. از ارسال دیرهنگام کالا در برخی مواقع تا حذف نظرات مشتریان ناراضی از صفحه اینستاگرام و همچنین شائبه گران بودن قیمت برخی از محصولات نسبت به بازار و سایت های فروشگاهی، همه و همه موضوعاتی است که در ادامه خواهید خواند.

در این گزارش خواهید خواند:

  • آدرس شهر لوازم خانگی
  • تلفن شهر لوازم خانگی
  • شرایط شهر لوازم خانگی اقساطی
  • خرید اینترنتی از شهر لوازم خانگی
  • قیمت شهر لوازم خانگی
  • قیمت کولر گازی در شهر لوازم خانگی
  • شهر لوازم خانگی تهران کجاست
  • قیمت یخچال در شهر لوازم خانگی
  • شهر لوازم خانگی چه برندهایی دارد

 

این گزارش پس از کسب اطلاعات بیشتر به روز رسانی خواهد شد اما از شما مخاطبان عزیز درخواست می شود تا تجربه خرید از شهر لوازم خانگی را در بخش نظرات با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

شهر لوازم خانگی تهران کجاست  ؟

تبلیغات این مجموعه بزرگ را می توان در دسته بندی تبلیغات هدفمند و موثر قرار داد اما نقدهایی در ابتدا به آن وارد بود.ال کا ایران به عنوان اولین رسانه تخصصی اخبار لوازم خانگی در ایران متعهد است که در حوزه لوازم خانگی اطلاع رسانی درستی انجام دهد تا مخاطبان صنعت لوازم خانگی در صورت نیاز، اطلاعات دقیق و درستی از مجموعه های مدنظر خود به دست بیاورند، از همین رو اگر شما می خواهید بدانید، شهر لوازم خانگی تهران کجاست و به دنبال آدرس این مرکز هستید باید بگوییم که نشانی این فروشگاه بعد از میدان آزادی رو به روی تهرانسر است.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که این مجموعه متعلق به مجموعه بزرگ شهر فرش بوده و این هایپر مارکت رو به روی تهرانسر قرار دارد؛ درست در نزدیکی شهر فرش. به همین دلیل هم بود که در شعارهای تبلیغاتی ابتدایی این مجموعه از کلمه سه قدم مانده تا شهر جدید استفاده شده بود.

شهر لوازم خانگی برای دسترسی بهتر و امکان خرید آسان تر از راه اندازی این فروشگاه در شهر اصفهان خبر داده که علاقه مندان برای خرید حضوری می توانند به خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو مراجعه کنند.

تلفن شهر لوازم خانگی تهرانسر

شماره تلفن علاوه بر آدرس شهر لوازم خانگی برای خرید و ارتباط با این فروشگاه می توانید وارد سایت آن شده و یا مرکز پاسخ گویی آن تماس بگیرید. شماره تلفن شهر لوازم خانگی 02148062 است که در صورتی که در مورد خرید اینترنتی از فروشگاه یا شرایط اقساطی سوال دارید می توانید با این شماره تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آنچه که باید از شهر لوازم خانگی بدانید

پیش از معرفی رسمی این مجموعه، تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران صورت گرفت که بر روی بیلبردهای آن یک جمله نوشته شده بود؛ سه قدم تا شهر جدید. کمی بعدتر مشخض شد که منظور از این جمله به کار رفته در بیلبردهای تبلیغاتی چه بود.

طی روزهای گذشته تبلیغات تلویزیونی این مرکز خرید در بهترین ساعات پخش برنامه های پر مخاطب تلویزیون، از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است و این امر نشان می دهد که مجموعه مذکور هزینه های هنگفتی را برای معرفی این کسب و کار پرداخت کرده است.

البته تبلیغات این فروشگاه معطوف به تبلیغات تلویزیونی نبوده و هزینه های خوبی برای آن در تبلیغات محیطی نیز صورت گرفته است. کافیست در هنگام تردد در سطح شهر تهران نگاهی به بیلبردها بیندازید تا متوجه شوید که این مجموعه بزرگ در بهترین نقاط شهر تهران، تبلیغات محیطی بسیار خوبی انجام داده است. تقریبا در تمامی اتوبان های پر تردد سطح شهر تهران نگاهتان به بیلبردهای تبلیغاتی شهر لوازم خانگی خواهد خورد که نشان می دهد بخش مارکتینگ فعالیت گسترده ای را در این حوزه انجام داده است.

به نظر می رسد به کمک این مجموعه دیگر نیازی به لیست فروشگاه های لوازم خانگی تهران نخواهید داشت چرا که اگر آنچه که نگارنده این گزارش به آن فکر می کند صحت داشته باشد، این مجموعه قرار است به نوعی لیست فروشگاه های لوازم خانگی تهران را در خود جای دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که این فروشگاه متعلق به شهر فرش بوده و در راستای دسترسی راحت مشتریان به انواع برندهای لوازم خانگی و صرفه جویی در هزینه ها، راه اندازی شده است.

علت نارضایتی شدید برخی از مشتریان شهر لوازم خانگی

پس از انتشار اولین گزارش «ال کا ایران» در خصوص شهر لوازم خانگی و معرفی این مدیا مارکت ایرانی، مشتریان شهر لوازم خانگی نظرات خودرا با سایر مخاطبان ال کا ایران به اشتراک گذاشتند.

آنچه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بخشی از نظرات موجود در انتهای همین گزارش است که نشان می دهد به چه علت برخی از مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی، تجربه لذت بخشی از خرید در یک مدیا مارکت ایرانی را تجربه نکرده اند. همین نظرات باعث شد تا ال کا ایران به بررسی مشکلات مشتریان شهر لوازم خانگی بپردازد، به همین دلیل سری به اینستاگرام شهر لوازم خانگی زدیم.

اینستاگرام شهر لوازم خانگی و همان نارضایتی ها

نظرات اینستاگرام شهر لوازم خانگی

پس از مشاهده نظرات دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شهر لوازم خانگی، ال کا ایران به عنوان اولین رسانه تخصصی اخبار لوازم خانگی در ایران وظیفه و رسالت خود می‌دانست تا مشکلات خریداران شهر لوازم خانگی را منعکس کند. بر همین اساس گزارش منصفانه ای از مشکلات این مدیا مارکت ایرانی با عنوان نارضایتی مشتریان شهر لوازم خانگی از خدمات این مدیامارکت ایرانی در ال کا ایران منتشر شد.

پس از انتشار این گزارش، انتظار می رفت مدیر روابط عموی شهر لوازم خانگی و یا مدیر مارکتینگ این مجموعه رفتار حرفه ای از خود نشان داده و جواب رسانه تخصصی حوزه خود را بدهد نه اینکه اقدام به پاک کردن بخش عمده ای از نظرات منفی مشتریان خود در صفحه اینستاگرام شهر لوازم خانگی کند!!!

تمامی این نظرات در صفحه اینستاگرام شهر لوازم خانگی حذف شده و این رفتار نشان از رو راست نبودن شهر لوازم خانگی با مشتریان خود دارد. این رفتار قطعا باعث خواهد شد تا مشتریان برای خرید از شهر لوازم خانگی تامل بیشتری کرده و احیانا تجدید نظر کنند. تمام محصولات موجود در شهر لوازم خانگی، در نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده وجود داشته و لازم نیست مشتریان از دورترین نقاط تهران به جاده مخصوص بیایند.

تفاوت قیمت برخی از کالاهای شهر لوازم خانگی با بازار و سایت های فروشگاهی

بر اساس اطلاعات و تصاویری که برخی از مشتریان شهر لوازم خانگی برای تحریریه ال کا ایران ارسال کرده اند، مشخص است که قیمت برخی از محصولات لوازم خانگی در شهر لوازم خانگی گرانتر از بازار و سایت های فروشگاهی است. آنطور که شهر لوازم خانگی چی ها می گویند قیمت کالاها در این مجموعه، قیمت مصوب است اما حتی اگر این ادعا صحت داشته باشد، این پرسش مطرح می شود که چرا باید از شهر لوازم خانگی خرید کرد.

در وضعیت اقتصادی فعلی حتی اگر کالایی 100 هزار تومان ارزان تر خریداری شود، مشتری خدارا شکر می کند. وای به حال اینکه قیمت برخی از کالاها در شهر لوازم خانگی نسبت به بازار، حدود یک میلیون تومان گران تر باشد.

به عنوان مثال آنطور که در عکس ارسالی از سوی مخاطبان ال کا ایران مشخص است، قیمت ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-228TC3 در شهر لوازم خانگی 15 میلیون و 197 هزار 500 تومان اعلام شده است درحالی که قیمت همین محصول در سایت های فروشگاهی، بدون تخفیف عددی معادل 14 میلیون و 506 هزار تومان و با تخفیف، 13 میلیون و 980 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

گرانفروشی شهر لوازم خانگی

در تصویر دیگر ارسالی از سوی مخاطبان مشخص است که قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-KD1059W در شهر لوازم خانگی، 16 میلیون و 432 هزار و 200 تومان قیمت خورده که همین محصول در سایت های فروشگاهی معتبر ایرانی بدون تخفیف عددی معادل 15 میلیون و 950 هزار تومان و با تخفیف 15 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

گرانفروشی شهر لوازم خانگی

گرانفروشی شهر لوازم خانگی از دید مشتریان

بررسی این ادعا از نظرات مشتریان شهر لوازم خانگی آغاز شد، هرچند این فروشگاه لوازم خانگی از حذف نظرات مشتریان ابایی ندارد با این حال تحریریه ال کا ایران موفق شد پیش از حذف نظرات، به بخشی از آن دسترسی پیدا کند.

گرانفروشی شهر لوازم خانگی

شاهکار تکریم مشتری توسط شهر لوازم خانگی / بلاک کردن مشتری ناراضی از اینستاگرام

یکی از مشتریان ناراضی شهر لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : پس از خرید کالا هرچه منتظر ماندیم، کالا در وقت مقرر به دست ما نرسید. چاره ای نداشتیم جز اینکه از طریق اینستاگرام شهر لوازم خانگی پیگیر کالا شویم.  اول متوجه شدیم که شهر لوازم خانگی نظرات مارا که از این مجموعه ناراضی بودیم، حذف کرده و در نهایت نیز مارا از اینستاگرام بلاک (مسدود سازی) کردند.

قانون پول گرفته شده پس داده نمی‌شود در شهر لوازم خانگی

یکی دیگر از عجایب خرید از شهر لوازم خانگی این است که اگر پولی را به شهر لوازم خانگی پرداخت کنید و از خرید کالا انصراف دهید، شهر لوازم خانگی پولتان را پس نمی دهد.

بر اساس گزارش یکی از مشتریان این فروشگاه بدعهد که برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی به این شهر پر آشوب رفته بود، پس از پرداخت پیش پرداخت، خریدار به دلایلی از خرید کالا منصرف شد اما فروشنده شهر لوازم خانگی به وی گفت : بروید اندازه پولی که پرداخت کرده اید کالا بردارید، پولتان را پس نمی دهیم.

در همین رابطه بخوانید:

تخلف آشکار شهر لوازم خانگی زیر سایه بی نظارتی/ پول گرفته شده پس داده نمی شود

بر اساس قانون سازمان حمایت این رفتار شهر لوازم خانگی تخلف بوده و این گزارش به تایید اتحادیه لوازم خانگی تهران نیز رسیده است.

 

واکنش ها به تخلف شهر لوازم خانگی

اولین واکنش به تخلف شهر لوازم خانگی در خصوص عدم عودت پول مشتری، از سوی اتحادیه لوازم خانگی تهران بود. جواز کسب و کار این فروشگاه بدعهد را اتحادیه لوازم خانگی صادر کرده و در همین رابطه رئیس این اتحادیه بزرگ به ال کا ایران می گوید : شهر لوازم خانگی موظف به بازگرداندن پول مشتری بود و مشتریان ناراضی باید بدانند که می توانند از این فروشگاه به صورت قانونی به تعزیرات شکایت کنند.

شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی

اگر سال ۱۳۹۶ واردات لوازم خانگی

در تبلیغات این مرکز فروش بارها بر روی عرضه کالا با قیمت اقتصادی و ارائه شرایط اقساطی تاکید شده که این موضوع می تواند نسبت به سایر فروشگاه ها و نمایندگی ها مزیت رقابتی ایجاد کند. از طرفی در هزینه های حمل و نقل و زمان صرفه جویی می شود.

بسیاری از مشتریان در خصوص شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی سوالاتی مطرح کرده بوده اند اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما در سایت این هایپر مارکت آمده که مشتریان می توانند با اقساط 6، 12 و 24 ماهه کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

این فروشگاه مدعی شده که خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی بسیار آسان بوده و در واقع این هایپر مارکت با هدف اقساط متنوع و آسان راه اندازی شده است.

 

 

شهر لوازم خانگی در مسیر مدیا مارکت ؟

شهر لوازم خانگی

پدیده مدیا مارکت و یا فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی طی سال های گذشته در کشورهایی اروپایی و یا در همسایگی ایران مانند ترکیه باب شده که به دنبال عرضه کالای متنوع و یکسان سازی قیمت ها هستند اما باید دید که شهر لوازم خانگی در مسیر مدیا مارکت قرار دارد؟

به طور کلی می توان گفت که مزیت هایی مانند آزادی انتخاب محصولات به دلیل تنوع بالا، صرفه جویی در هزینه و زمان، امکانات بسیار زیاد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عرضه مستقیم محصولات از تولیدکنندگان، نظارت دائم، ارائه تخفیفات گسترده و شرایط اقساطی دلیل گسترش این فروشگاه‌ها در اکثر شهرهای جهان است اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد آن است که فروشگاه هایی مانند شهر لوازم خانگی تا چه اندازه می توانند این اهداف را تحقق بخشند و مزیت های رقابتی نسبت به نمایندگی ها ایجاد کنند.

این فروشگاه مدعی شده که قیمت کالا در این فروشگاه منصفانه بوده و با ارائه شرایط اقساطی در تلاش است که در این اوضاع بازار و گرانی امکان خرید آسان تر را برای مشتریان فراهم سازد. اگر تصور کنیم که این فروشگاه در مسیر درستی قرار گرفته تا حدودی می توان از وفور کالای قاچاق در بازار جلوگیری کرد زیرا یکی از مزیت های این نوع مراکز عرضه مستقیم محصولات از تولیدکنندگان با قیمت واقعی است.

شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی

اگر سال ۱۳۹۶ واردات لوازم خانگی

در تبلیغات این مرکز فروش بارها بر روی عرضه کالا با قیمت اقتصادی و ارائه شرایط اقساطی تاکید شده که این موضوع می تواند نسبت به سایر فروشگاه ها و نمایندگی ها مزیت رقابتی ایجاد کند. از طرفی در هزینه های حمل و نقل و زمان صرفه جویی می شود.

بسیاری از مشتریان در خصوص شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی سوالاتی مطرح کرده بوده اند اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما در سایت این هایپر مارکت آمده که مشتریان می توانند با اقساط 6، 12 و 24 ماهه کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

این فروشگاه مدعی شده که خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی بسیار آسان بوده و در واقع این هایپر مارکت با هدف اقساط متنوع و آسان راه اندازی شده است.

قیمت در شهر لوازم خانگی

از شهر لوازم خانگی چه می دانیم؟ + ویدیو

قیمت در شهر لوازم خانگی یکی از موضوعاتی است که از جهت مشتریان بسیار حائز اهمیت است. معمولا یکی از دلایل خرید مشتریان از هایپر مارک ها و فروشگاه های مرکزی دسترسی به کالای ارزان است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت این فروشگاه، یکی از مزیت های این مرکز نسبت به سایر فروشگاه ها پایین بودن قیمت در این فروشگاه است اگرچه برای اثبات این موضوع نیاز به زمان است.

بازار لوازم خانگی ایران شرایط ویژه ای دارد و با پدیده ای مانند وفور کالای تقلبی مواجه است اگرچه با مشکلاتی مانند گرانی و رکورد شدید نیز دست و پنجه نرم می کند. قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته و اکثر مردم به دنبال خرید کالای ارزان قیمت، اصل و دارای گارانتی هستند.

همان طور که می دانید در حال حاضر امکان خرید کالای خارجی وجود ندارد و باید سراغ برندهای ایرانی رفت. به نظر می رسد که این مرکز فروش با توجه به نیاز بازار، بر روی سه ویژگی مهم یعنی اصل بودن کالا، قیمت مناسب، تسهیل خرید و فراهم کردن شرایط اقساطی تمرکز کرده است.

قیمت کولر گازی در شهر لوازم خانگی

برای اطلاع از قیمت کولر گازی در شهر لوازم خانگی یا هر محصول دیگری تنها کافیست وارد سایت شهر لوازم خانگی شده و به بخش محصول مورد نظر مراجعه کنید. این هایپر مارکت با اکثر تولید کنندگان ایرانی همکاری دارد و طیف متنوعی از محصولات را می فروشد البته قیمت ها با توجه به شرایط اقساطی تغییر می کند.

شهر لوازم خانگی چه برندهایی دارد

در پاسخ به سوال شهر لوازم خانگی چه برندهایی دارد می توان گفت که این برند با اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی و صوتی و تصویری ایرانی همکاری می کند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد. از جمله برندهایی که در این سایت محصول دارند، می توان به اسنوا، پاکشوما، جی پلاس، مکسیدر، سایا، میگل، امرسان و …اشاره کرد.

خرید اینترنتی از شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی

این هایپر مارکت یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نیست و در سایت این فروشگاه در مورد امکان خرید اینترنتی از شهر لوازم خانگی توضیح داده نشده است و برای خرید باید به فروشگاه حضوری آن واقع در تهرانسر مراجعه کنید اگرچه خدمات غیر حضوری مانند پرداخت یا پیگیری سفارش وجود دارد.

این فروشگاه در دو بخش کالاهای خانگی کوچک و بزرگ فعالیت می کند و محصولاتی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، خردکن، هود، اسپلیت و … عرضه می کند و آن طور که اعلام کرده بزرگترین فروشگاه تخصصی لوازم خانگی از انواع برندهای داخلی در تهران است.

 

سخن پایانی

فروشگاه های زنجیره ای با گسترش شهر نشینی و تغییر سبک و سیاق زندگی ایجاد شده اند که به دلیل پوشش اکثر برندها می تواند تا حد زیادی در هزینه و زمان صرفه جویی کنند و حتی کاهش ترافیک را به همراه داشته باشند اما انتظار می رود که این فروشگاه ها در داخل کشور  با الهام از فروشگاه هایی زنجیره ای مانند مدیا مارکت کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب تر در اختیار مشتریان قرار دهند و فضای خرید را برای مشتری دلچسب تر کنند.

قضاوت در مورد شهر لوازم خانگی زود است زیرا تا به این جای کار نتوانسته در حد و اندازه ی مدیا مارکت های خارجی ظاهر شود و باید منتظر ماند و دید که چه قدر می تواند این هدف را محقق کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • عقیل | 02 اسفند 1400 در 9:25 ب.ظ

    من به دلیل موقعیت شغلیم سفر زیاد به ترکیه میرم.دقیقا همین چیزی که گفتید هست و بازار ایران هم داره به سمت شبیه شدن به بازار ترکیه میره اما فرقش اینه که تو مدیامارکت ها کالای با کیفیت ترکی و اروپایی میبینید اما تو جاهایی مثل شهر لوازم خانگی همون کالاهای بی کیفیت چینی که به اسم تولید داخل به مردم میدن رو میفروشن

    • کارمند سابق شهر فرش | 30 اردیبهشت 1401 در 6:29 ب.ظ

      من در شهر فرش کار می کردم و متاسفانه به مردم فرش می فروختم. متاسفانه شهر فرش دو صورت و وجه داره یکی تبلیغات و صورتی که به مشتری نشون می دند و یکی از سمت شهر فرش و کارکنان.
      متاسفانه فرشها اکثر ساخت کارخانه خود شهر فرش هست و بسیار بی کیفیت. علت تضمین قیمت که ادعا می شه همین هست. مثلاً برند اسپادانا و تافته
      کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند.
      منتهی با قوانین دیکتاتور گونه پرسنل را به بردگی می کشند. ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست.
      شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید. و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید.صاحب هر دو مجموعه یک نفر است و متاسفانه همان بلایی رو که در شهر سر بازار فرش و مصرف کننده فرش و پرسنل خودشان درآوردند رو در لوازم خانگی پیاده می کنند.
      برای خرید بهتر خودتان و آینده کشورتان که به سمت لیبرالیسم و برده داری نرود از شهر فرش خرید نکنید.

  • سلیمانی | 03 اسفند 1400 در 8:25 ق.ظ

    درود، آیا در شهر لوازم خانگی لوستر هم دارند؟

    • شهر لوزم خانگی | 16 اسفند 1400 در 10:26 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      خیر لوستر ندارد

  • مهدی | 03 اسفند 1400 در 8:59 ب.ظ

    برا شهر فرشه من که نمیرم ازشون خرید کنم.به نظرم خرید از نمایندگی ها بهتره

    • حسن اسلامی | 20 اسفند 1400 در 11:05 ب.ظ

      سلام ایا بدون پیش پرداخت هم اجناس میدن ممنون

  • مریم | 06 اسفند 1400 در 9:58 ب.ظ

    شمارو به خدا لوازم خانگی با کیفیت بیارید.نرید برندهایی مثل تکنولایو بیارید که با خریدش مردم بدبخت میشن.من خریدم و پولمو ریختم دور و حالا هم دستم به جایی بند نیست

    • سعید | 16 اسفند 1400 در 10:30 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر به خاطر ممنوعیت وارادات کالا ، فروشگاه های معتبر موظف هستند از کالاهای داخلی حمایت کنند.

    • حامد | 07 فروردین 1401 در 2:55 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر در شهر لوازم خانگی ،گوشی موبایل هم موجوده؟؟؟

    • مهدی | 13 شهریور 1401 در 4:47 ب.ظ

      سلام و درود اصلا تکنو لایو توی هیچ یک از شهر فرش ها نیست دروغ نگید دوما تکنو لایو تو بازار کم پیدا میشه اگه پیدا کردین سلام منم برسونید بهش چون کم تولید میکنند و با کیفیت برای همین نمیتونن بازار رو اشباع کنند

  • فرشته | 22 اسفند 1400 در 9:41 ب.ظ

    به قدری قیمت ها گرون بود که من واقعا گول تبلیغات رو خوردم و اینکه گفتن قیمت ها از تولید به مصرفه وقتی اومدم خونه همون خرد کنی که خرید از سایت با مبلغ ۶۷۰ هزار تومان بود که من از شهر لوازم خانگی خرید ۸۶۰ هزار تومن
    واقعا افتضاحه و اصلا ارزش حتی یک بار رفتن رو هم نداره چه برسه به خرید کردن

  • نسرین | 06 فروردین 1401 در 12:17 ب.ظ

    من رفتم دیدم، به دردنخورترین محصولات و بی کیفیت ترین ایرانی های موجود تو بازار را اوردن اوونجا.منم تو ترکیه مدیا مارکت ها را دیدم اما اونا جنس های با کیفیت میارن نه مثل اینا

  • حامد | 07 فروردین 1401 در 2:55 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    در حال حاضر در شهر لوازم خانگی ،گوشی موبایل هم موجوده؟؟؟

  • محسن | 19 فروردین 1401 در 9:15 ب.ظ

    همشون دروغ گو هستن گولشونو نخورید من خریدم پشیمونم

  • تررررررررر | 19 فروردین 1401 در 9:17 ب.ظ

    بدبخت چرا پاک کردی

  • فروهر | 22 فروردین 1401 در 11:44 ب.ظ

    جنس های بی کیفیت،برخورد متوسط، اطلاعات فروشندگان از مشخصات فنی افتضاح

  • علی | 05 اردیبهشت 1401 در 10:38 ب.ظ

    اصلا هم اینجوری که میگید نیست من مقایسه کردم بیرون هم همین قیمت بود

  • علی | 12 اردیبهشت 1401 در 4:23 ب.ظ

    سلام.یعنی هیچ کس از لوازم خانگی راضی نیست.انصاف داشته باشید.

    • کوروش هخامنش | 29 آبان 1401 در 8:38 ب.ظ

      بادوروداهورامزدابرشمااگرنظرمن راحذف کنیدباانتشارندهیددراینستاگرام وتلگرام ازشمابدگویی مینمایم.من میخواستم بابرادرهایم به شهرلوازم خانگی بیاییم برای خریدیخچال فریزر وتی وی وماشین لباسشویی وقتی نظرات مردم وال کا رادیدیم بسیارپشیمان شدیم ودیگربه شهرلوازم خانگیِ پوچ نمیآییم.ممنون ازنظرات مردم وال کا

  • آرین | 19 اردیبهشت 1401 در 3:55 ب.ظ

    زنگ میزنی موجودی بگیری میگن باید حضوری بیای.میگی قیمت بدین میگن باید حضوری بیای سایتشون هم که افتضاحه.
    اقساطی هم که میده سود میکشه روش.اسما میگه ۱ درصد ولی اون یک درصد رو وی کر مانده میکشه که ماهانه ش بیشتر از ۲ درصد میشه.
    قبمت ها هم گرونتر از سایت هاس.
    دیگر خود دانید.

  • ن | 20 اردیبهشت 1401 در 5:17 ب.ظ

    از لحاظ پشیبانی و هماهنگی واقعا در حده صفره…قسمت فروش و انبار اصلا باهم هماهنگی ندارن.موقع ارسال هم خیلی اذیت میکنن..این اولین و آخرین باری بود که از شهر لوازم خانگی خرید میکنم.

  • مهر زمان | 29 اردیبهشت 1401 در 2:51 ب.ظ

    سلام، سرویس چوبی هم موجوده اینجا؟؟

  • کارمند سابق شهر فرش | 30 اردیبهشت 1401 در 6:16 ب.ظ

    من در شهر فرش کار می کردم و متاسفانه به مردم فرش می فروختم. متاسفانه شهر فرش دو صورت و وجه داره یکی تبلیغات و صورتی که به مشتری نشون می دند و یکی از سمت شهر فرش و کارکنان.
    متاسفانه فرشها اکثر ساخت کارخانه خود شهر فرش هست و بسیار بی کیفیت. علت تضمین قیمت که ادعا می شه همین هست. مثلاً برند اسپادانا و تافته
    کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند.
    منتهی با قوانین دیکتاتور گونه پرسنل را به بردگی می کشند. ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست.
    شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید. و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید.
    لطفا برای خرید بهتر خودتان و آینده کشورتان که به سمت لیبرالیسم و برده داری نرود از شهر فرش خرید نکنید

  • سمیه صادقیان | 09 خرداد 1401 در 2:04 ب.ظ

    به درد نخور

  • سارا | 13 تیر 1401 در 6:32 ب.ظ

    اصلا نخرید، دیر میارن، نصفه میارن میگن بقیه اش رو بیاید خودتون ببرید. افتضاح اند افتضاح

  • اعظم | 13 تیر 1401 در 7:22 ب.ظ

    تبلیغاتشون دروغه و اصلا اون چیزی که میگن نیست. قیمت ها بسیار بالاست.سمت شهر لوازم خانگی نرید

  • رضا | 15 تیر 1401 در 9:21 ق.ظ

    خیلی خیلی چرته. هرکی به هر کیه. هرکس یه قانونی میزاره. تحویلاشون. افتظاحه. پولتو نمیتونی پس بگیری. خیلی چرته

  • افشین | 21 تیر 1401 در 11:32 ب.ظ

    ارسال کالاهاشون افتضاح ۲۵ روزه خرید کردیم هنوز نفرستادن پاسخگو هم نیستن
    بالای ۱۰ بار زنگ زدم فقط میگن پیگیری میکنیم
    دروغ دروغ دروغ

  • فرشته | 25 تیر 1401 در 0:51 ق.ظ

    دقیقا همینه که گفتید همه نظرات منفی را پاک میکنند.ازشون خرید کنید بدبخت میشید چون نه پولتون را میدهند و نه کالا را به این راحتی ها تحویل می دهند

  • سنسی | 31 تیر 1401 در 7:49 ب.ظ

    عجب

  • مشتری | 09 آبان 1401 در 8:48 ق.ظ

    ما پارسال یک مدل فرش از یکی از برندها می خواستیم که خودشون با تاخیر زیاد بهمون می دادند ولی همون در شهر فرش موجود بود و خریداری کردیم و خیلی سریع،به موقع و مرتب برامون ارسال کردند.
    اگر مدیریت شهر لوازم خانگی همونطوری منظم باشه،عجیبه که دیر و ناقص می فرستن!!

  • طاهرنسب | 18 دی 1401 در 1:21 ب.ظ

    من یه چای ساز و ریش تراش وتلفن بی سیم گرفتم ولی انبار داری که قراربود اجناس رو تست کنه ولوازم رو نشونم بده که سالم هستن یانه اول ازاینکه اطلاعات درمورد جنس نداشتن دوم وقتی اونهارو از کارتوناش درمی‌آورد به سختی میتونست دوباره مثل اولش توی کارتون بزاره ومهمتر اینکه بلد نبود وسایل رو بازو بسته کنه اون آقای تحویلدار اجناس درب قوری چای سازم رو نزدیک بود بشکنه وبلد نبود جاش بندازه که ازدستش گرفتم وهمسرم درش رو جاانداخت ولی متاسفانه درب کتری چای ساز رو که بلد نبود جا بزنه ودوتا خار مانند کنار داخل درب کتری چای ساز ازداخل داره که یکیش رو موقع جازدن درب شکونده بود که مامتوجه نشدیم وداخل کارتون گذاشت ووقتی آوردیم خونه موقع باز کردن کارتون اون قسمت افتاد زمین بعد هم هرچی بهشون گفتیم که اون آقای بیسواد تحویلدار خودش زده شکونده قبول نکردن وگفتن باید همون موقع میگفتید هرچی گفتیم ایشون بعد از جاگذاشتن غلط درب کتری اون رو داخل کارتون گذاشت وما متوجه نشدیم ، خلاصه اینکه دوستان خودتون جنستون رو چک کنید سالمه یانه. چون بعضی از آدمهای بیسواد موقع تحویل وموقع تست کردن اجناستون رو میشکنن وبدون اینکه متوجه بشید براتون دوباره بسته بندی میکنن .

  • رضایی | 19 دی 1401 در 8:05 ب.ظ

    واقعا چرت هستش قیمتها بالا کسی که قصد خرید از این فروشگاه رو داری خوش حال باش که این پیغام رو خوندی و مثل خانواده ما گول نخوردی و پولت رو نریختی دور،😔 متاسفم برای این همه تبلیغات دروغ خجالت بکشید

  • آنا | 24 فروردین 1402 در 3:43 ب.ظ

    تعجب میکنم از این همه نظر منفی چون ما که رفتیم خریدمون بد تبود، در مورد برند و کیفیت مثل اینکه یادتون رفته کجا زندگی میکنیم مشکل از یه جای دیگست. تنوع داشت ولی در حد همون موجودی بازار. بعضی اجناس گرونتر بود بعضی ارزونتر، مثلا ما یخچال جی پلاس رو دو تومن پایینتر گرفتیم، کارشناس فروشا مودب بودن ولی خیلی اطلاعات رو نداشتن که ما خودمون دفترچه هاشو میخوندیم، خریدمون به شدت سریع انجام شد و وقتی گفتیم نصفشو نقد میدیم نصفشه چک سه روزه گفتن با مدیریت هماهنگ کنین که میز مدیریت کارمنداش خیلی سریع قبول کردن، تو تحویل هم باز چون ماکروویو جزو کالاهاییه که خودمون باید میبردیم و ما ماشین نداشتیم گفتیم میشه با یخچال بیارین که اونم قبول کردن و سریع هماهنگ کردن. نقدی خرید کردن توش واقعا میصرفه مخصوصا اگه دوس ندارین کل شهر رو بگردین و همه مغازه هارو قیمت کنین و هر تیکه رو از یه ور شهر بخرین. قسطی خرید کردنشم با توجه به ابنکه سریع تحویل میدن و تا اقساط تموم شه قیمت تموم شده با این وضع تورم خیلی به صرفه تر از بازاره. من قطعا باز خرید داشته باشم میرم اینجا‌. فقط شهر فرش دستبافتش واقعا بد بود محض رضای خدا یه فرش خوشگل دیده نمیشد. اونجا بانک و اینا هم داره و شما فک میکنین تا نوبتتون بشه طول میکشه ولی به معنای واقعی ما حتی نشد رو صندلی بشینبم تا نوبت گرفتیم شماره ما رو صدا زدن. کالامونم رسید و فعلا که داره خوب کار میکنه که مابقیش به گردن نمایندگی هست.

  • امیر | 29 فروردین 1402 در 4:20 ب.ظ

    یک تلفن پیگیری برای کالا ندارید !!!!!

  • احمد | 05 خرداد 1402 در 5:09 ب.ظ

    ما برای جهیزیه رفتیم، قیمتارو همونجا تو اینترنت چک میکردیم از سرمون دود بلند میشد، اصلا معنی ارزون رو نمیدونن انگار.
    به جور شهر شهر میکنن یکی ندونه میگه دیگه بریم مفت بخریم.

  • پرستو | 06 خرداد 1402 در 12:43 ب.ظ

    سلام ما هم اسپلیت گرین خریدیم و ده میلیون گرونتر از محصولات بازار به ما دادن اون دستگاه رو …. نماینده شرکت گرین اومده بسته رو باز کرده بعدشم گیر داده که من اگه نصب کنم گارانتی شامل حالش نمیشه وسایل رو هم نیمه کاره رها کرده و رفته….حالا هم هرچی تماس مبگیریم با شهر لوازم خانگی که اونو پس بدیم قبول نمیکنند متاسفانه و پاسخگو نیستند…..

  • احسان | 29 خرداد 1402 در 8:36 ق.ظ

    سلام
    برعکس تبلیغاتشون خیلی دروغ میگن
    همشون میگفتن اینجا همون سرای ایرانی قم هست ولی دروغ گفتن.
    ما ازسرای ایرانی قم مبل خریدیم تا داخل خونه اوردن یه قرون پولم نگرفتن
    اینا تحوی باربرب میدن و بخاطر دوتا خیابون باربری 300 هزارتومن ازمون گرفت///

  • حدیثه | 02 مرداد 1402 در 2:58 ب.ظ

    شما کلا بر ضد شهر فرش و شهر لوازم خانگی صحبت کردید اما تو سایتتون پر از تبلیغات این فروشگاهه
    اونا که دروغگوئن و تمام
    و لی شما خائنین

  • سحر | 08 مرداد 1402 در 9:36 ق.ظ

    سلام شهر لوازم خانگی مبل ومیز ناهارخوریم دارد ؟

  • سحر | 23 مرداد 1402 در 10:37 ب.ظ

    تنها تلویزیون بدون پیش پرداخت تلویزیون tcl 50″ هوشمند بود که ۱۹میلیون و خورده ای قیمت خرید نقدی و با ۵تا چک ۴۳۰۰ دوماه یک بار ۲۱/۵ میلیون تموم شد.بعد از خرید با مقایسه قیمت در دیجیکالا و دیوار و فروشگاه لوازم خانگی متوجه شدم قیمت واقعی ۱۵/۵-۱۶/۵ میلیونه و حتی روی قیمت نقدی هم ۳میلیون به بالا سود بردن.بخاطر همین اجازه عکاسی و فیلم گرفتن رو هم نمیدن.قیمت ها نسبت به بازار واقعا گرونتره و قصد دارم بخاطر گرون فروشی ازشون شکایت کنم.در هر دسته از وسایل فقط یک وسیله بدون پیش پرداخته و معمولا از بقیه قدیمی تر و بی کیفیت تره.اصلا تضمین قیمت وجود نداره و قیمت ها فوق العاده غیرمنصفانه س

  • مهتاب | 07 آذر 1402 در 7:54 ق.ظ

    سلام من به شهر لوازم خانگی مراجعه کردم خرید هم کردم از خریدم هم راضی ام وسه روزه هم آوردن برخورد پرسنل بسیار عالی بود ونحوه کار وسفارش گیری و تحویل هم بسیار منظم بود.تنها ایرادش اینه که زود بزود محصولاتشون رو شارژ نمی کنند

  • سهیل | 07 دی 1402 در 5:33 ق.ظ

    پاسخگویی بعد خرید افتضاح است،حتی فرد حمل کننده دقیقا مثل پیک پیتزا باهات برخورد میکنه،میزاره پشت در تا درو باز میکنی کاغذ میگیره میره،شکایت هم داری میگه برو اتحادیه اونجا هم با ماست.
    چند نفر میریزن دورت و فقط به دنبال انداختن کالا هستن