همکاری هایسنس و فیفا در جام جهانی 2022 قطر /فروش تلویزیون لیزری هایسنس رکورد زد
اخبار لوازم خانگی

همکاری هایسنس و فیفا در جام جهانی 2022 قطر /فروش تلویزیون لیزری هایسنس رکورد زد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری هایسنس و فیفا کلید خورده و قرار است در آینده شاهد برنامه و اخبار ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری هایسنس و فیفا کلید خورده و قرار است در آینده شاهد برنامه و اخبار بیشتری از هر کدام باشیم.

دکتر لان لین؛ رئیس هیئت مدیره شرکت هایسنس و فرانجو بوبیناک؛ معاون شرکت بین المللی هایسنس در بیست و هفتم ژوئیه، به دیدار  اینفانتینو( رئیس کل فیفا) در زوریخ(مقر فیفا) رفتند. این اولین ملاقات رسمی بین هایسنس و فیفا بود که گفتگوی طولانی و عمیقی درباره همکاری جدیدشان داشتند.

قبل از شروع جام جهانی 2018 روسیه، فیفا استقبال ویژه ای از اولین تلویزیون 100 اینچ لیزری هایسنس داشت. هایسنس با فیفا به رسمیت شناخته شد و قرار شد که 3 تلویزیون لیزری جدید دیگر را در مقر فیفا در آستانه جام جهانی فوتبال قطر2022 نصب کند.

همکاری هایسنس و فیفا در جام جهانی 2022 قطر /فروش تلویزیون لیزری هایسنس رکورد زد

هایسنس با فناوری جدید خود و تلویزیون های لیزری Tri-chroma L9G توانست سطح بالاتری ازتماشای مسابقات را در مقر فیفا ارائه دهد.  طی مسابقات، مدیران توانستند با تلویزیون Tri-chroma L9G اوقات خوبی را کنار یکدیگر سپری کنند.

جیجانی اینفانتینو؛ رییس کل فیفا در روز ملاقات با مقامات هایسنس گفت: محصولات جذاب و فناوری پیشرفته هایسنس تجربه شگفت انگیزی را برای علاقه مندان فوتبال فراهم می کند. از طریق نوآوری در فناوری می توانیم  یک جام جهانی بی نظیر را برای طرفداران فوتبال به ارمغان بیاریم.

تلویزیون لیزری هایسنس علاوه بر اعتباری که از طریق فیفا به دست آورد، مورد توجه بسیاری از کابران جهانی نیز قرار گرفت. این تلویزیون موفق به حضور در رویدادهای بین المللی مانند انجمن هاروارد چین و روز زبان چینی سازمان ملل شد و عنوان محصول برتر را نیز دریافت کرد.

علاوه بر آن، هایسنس به خانه های اماراتی ها نیز راه پیدا کرده و به یکی از بهترین انتخاب های مصرف کنندگان تبدیل شده است. از ژانویه تا ژوئن امسال، فروش تلویزیون لیزری هایسنس در استرالیا، فرانسه، کانادا و سایر بازارهای خارجی به اوج رسیده و از فروش سالانه سال گذشته فراتر رفته است.

ساختن آینده ای پایدار از طریق همکاری نزدیک

هایسنس بر مسئولیت اجتماعی و تلاش برای کمک به توسعه جهانی تمرکز کرده است و با بنیاد فیفا در جهت امور خیریه و توسعه پایدار همکاری می کند. در رویداد FIFA Football for school که در سپتامبر امسال برگزار می شود هایسنس نیز  شرکت خواهد کرد.

این رویداد یک کارگاه آموزشی سرگرم کننده برای کودکان آفریقای جنوبی است تا هم از آنها حمایت عاطفی شود و در عین حال، آن هارا نسبت به محیط زیست جهانی آگاه کنند و همچنین مردم را به سمت ساختن یک سیاره پایدار، برای آینده ای سبز سوق دهد.

هایسنس به بازاریابی ورزشی معتقد بوده و همکاری های ویژه ای را با فیفا انجام داده است و در واقع موفقیت تجارت جهانی خود را گسترش داد.

هایسنس در سال 2022 رتبه هفتم از بین پنجاه برند برتر لوازم خانگی را به دست آورد و در رده لوازم خانگی رتبه اول را کسب کرد. هایسنس به طور مداوم محصولاتی هوشمند را تولید کرده و از ژانویه تا می 2022، 73.1 میلیارد یوان کسب کرده است.

در جام جهانی 2022 قطر نیز هایسنس به همکاری خود با فیفا ادامه خواهد داد تا تجربه بهتری از مسابقات را برای علاقه مندان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟