اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی 5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور با هدف آشنایی بیشتر ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی 5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با این محصول کلور و فناوری های آن انجام شده است. پی بردن به ویژگی های یک محصول پیش از خرید می تواند به شما برای انتخابی صحیح و متناسب با نیاز های مورد نظرتان کمک کند.

چرا باید ماشین لباسشویی گلوری کلور را بخریم؟

5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور

برای خرید ماشین لباسشویی باید فاکتورهای زیادی را در نظر داشت و امکانات و گارانتی شامل این موارد می شود. دلایلی که می تواند مشتری را برای خرید این مدل کلور مجاب کند، در ادامه گفته شده اما توصیه می شود که در ابتدا به ضروریات و بودجه خود توجه کرده و براساس آن ها تصمیم گیری کنید.

  • موتور BLDC INVERTER
  • مصرف انرژی +++A
  •  سیستم تعادل خودکار
  • حافظه قطع برق
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

موتور BLDC INVERTER

موتور BLDC INVERTER

لباسشویی ها در گذشته بیشتر از موتور های تسمه ای استفاده می کردند اما امروزه بسیاری از تولیدکنندگان تلاش می کنند تا از موتورهای دایرکت درایو یا اتصال مستقیم استفاده کنند. موتورهای دایرکت درایو مدل های مختلفی دارد که نسخه های اینورتر در مقایسه با سایر مدل ها انرژی کمتری مصرف می کنند و از طرفی موتور BLDC INVERTER که لباسشویی گلوری کلور از آن بهره برده است، ضمن این که مصرف پایین تری دارد از طول عمر بالایی برخوردار است.

موتورهای  BLDC لباسشویی معمولا 10 تا 12 سال گارانتی دارند و عمر مفید آن ها 40 سال بر آورد شده است. این مدل لرزش و صدای کمتری داشته و به همین دلیل دیگر نیاز به سیستم تعلیق فنری یا بلوک های سیمانی نیست. جالب است بدانید که به دلیل حذف محفظه موتور، امکان قرار دادن دیگ های بزرگ تر فراهم شده و به همین دلیل مدل های امروزی بیشتر از نوع 8 و 9 کیلویی هستند.

در نهایت می توان گفت که این مدل کلور به دلیل وجود موتور اینورتر BLDC راندمان بالا، طول عمر بیشتر و لرزش کمتری دارد و  یکی از 5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور به حساب می آید.

مصرف انرژی +++A

مصرف انرژی +++A

نخستین فاکتوری که در هنگام خرید لوازم برقی و به ویژه لباسشویی باید دقت کنید، مصرف انرژی آن است. با توجه به این که مصرف بهینه برق به یکی از موضوعات اصلی این روزها تبدیل شده است می توان گفت که خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور به دلیل وجود برچسب انرژی A+++ منطقی است. این مدل بهترین گرید را در مصرف انرژی دارد که با کاهش تعداد ستاره و نزدیک شدن به حروف B و C و D و E  وF  وG می توان انتظار مصرف انرژی بیشتری را داشت.

 سیستم تعادل خودکار

5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور

ماشین لباسشویی گلوری مجهز به سیستم تعادل خودکار است که این فناوری ارتباطی با تراز بودن بدنه لباسشویی ندارد زیرا این مدل دارای موتور اینورتر BLDC است.  این سیستم برای تعادل سازی وزن لباس در دیگ کاربرد دارد. زمانی که لباس ها را در داخل لباسشویی می ریزید، این سیستم وارد عمل شده و با تکان دادن دیگ باعث می شود وزن لباس متعادل شده و فشاری به دستگاه وارد نشود.

حافظه قطع برق

حافظه قطع برق یکی از ویژگی های جالب این مدل لباسشویی گلوری است که از دستگاه در برابر نویز های الکتریکی سایر وسایل برقی محافظت می کند. دلایل خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور تنها مربوط به امکانات و فناوری های این مدل نمی شود و باید پیش از انتخاب حتما به ارائه گارانتی توجه کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

کلور یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لباسشویی و یخچال فریزر فعالیت می کند و از سال 92 توسط شرکت ایران شرق به بازار ایران معرفی شده است. گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به این که به وفور کالای قاچاق و تقلبی در بازار وجود دارد، به یکی از ضرورت های خرید تبدیل شده است. این شرکت محصولات خود را با گارانتی ایران شرق ارائه می دهد که با خرید محصولات کلور مشمول 30ماه گارانتی نصب و خدمات می شوید.

در همین رابطه بخوانید:

چگونه با خدمات پس از فروش  کلور ارتباط برقرار کنیم؟

سخن پایانی

در مطلب 5 دلیل برای خرید ماشین لباسشویی گلوری کلور تلاش شده تا یکی از محصولات ایرانی موجود در بازار معرفی شود. آشنایی بیشتر به مشتریان کمک می کند تا خرید هوشمندانه تری داشته باشند. پیشنهاد می شود پیش از خرید حتما نیازهای خود را در اولویت قرار دهید و بعد از تحقیق و پرس و جو اقدام به خرید کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟