لومکس از "وروجک های خوش صدا" رونمایی کرد
اخبار لوازم خانگی

لومکس از “وروجک های خوش صدا” رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 3 اسپیکر شارژی لومکس طی روزهای گذشته معرفی شدند که علیرغم اندازه کوچکشان، از حجم ...

حسین محمدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 3 اسپیکر شارژی لومکس طی روزهای گذشته معرفی شدند که علیرغم اندازه کوچکشان، از حجم صدای خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل به آن ها لقب “وروجک های خوش صدا ” داده شده است.

برند لومکس فعالیت گسترده ای در تولید و فروش اسپیکرهای خانگی در بازار ایران دارد و در ادامه  تولید سِری شارژی پارتی باکس ( مدل 1001 و 12000 )، از سه اسپیکر شارژی قابل حمل خود در مرداد ماه امسال رونمایی کرد.

این 3 اسپیکر شارژی که در سایزهای ووفر 6 اینچ و 8 اینچ تولید شده اند نسبت به کوچک بودنشان، از حجم صدای خوبی برخوردار هستند. به این منظور  از عنوان “وروجک های خوش صدا ” برای معرفی این اسپیکرهای قابل حمل استفاده شده است. لومکس این سِری از اسپیکرهای خود را با نام “بوم باکس” روانه بازار کرده است.

بوم باکس های لومکس  مانند دیگر اسپیکرهای این برند ساخت کارخانه ی “بانیان سامان تجارت” است و این شرکت تولید خود را حداقل 24 ماه ضمانت می کند.

شکل ظاهری بوم باکس ها طراحی انحصاری برند لومکس است و با جنس متنوع بدنه ( چوب و یا تمام پلاستیک مرغوب ) در ایران تولید می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟