فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلد فین یا فین طلایی در کولر گازی الیو یک قابلیت قابل توجه است که بسیاری از ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلد فین یا فین طلایی در کولر گازی الیو یک قابلیت قابل توجه است که بسیاری از کاربران با مزیت های آن آشنا نیستند و در این بخش قصد داریم تا ضمن معرفی آن به شما بگوییم که چرا باید کولر گازی هایی با این ویژگی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست + ویدیو و جدول قیمت

 

گلد فین در کولر گازی چه کاربردی دارد؟

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

گلدفین یا فین طلایی در کولر گازی الیو منجر به عملکرد بهتر دستگاه در خنک کردن و تهویه محیط می شود و از این رو، از اهمیت بالایی برخوردار است.محافظت از کویل کندانسور و اواپراتور از جمله دغدغه های تولید کنندگان لوازم خانگی است و استفاده از فین طلایی (Gold Fin) در بخش خارجی کندانسور یکی از راهکارهایی است که می تواند خیال مشتری را بابت زنگ زدگی و خوردگی راحت کند.

پره های طلایی یا همان گلدفین از لوله های آلومینیومی و پره های مسی مشبک ساخته شده اند که در قسمت خارجی کندانسور قرار می گیرد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. شاید برای درک بهتر مزیت پره های طلایی بهتر است در ابتدا به نقش و کاربرد کویل های کندانسور و کویل اواپراتور در کولر گازی بپردازیم.

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

کویل های کندانسور مجموعه ای از لوله ها هستند که یک فن به آنها متصل است. وظیفه اصلی این فن ها جذب گرمای داخل اتاق و هدایت آن به فضای بیرون ساختمان است و از طرفی کویل اواپراتور یک رشته لوله است که به یک فن متصل شده و هوای گرما را جذب می کند و در نتیجه فضا خنک می شود.

حال که با عملکرد آن ها آشنا شدید نوبت به معرفی وظیفه پره ها رسیده است. پره ها در واقع پوششی برای حفاظت از کویل ها است که کویل های کندانسور با پره طلایی دارای پوشش نانو طلا بودند و از سیم پیچ ها در برابر زنگ خوردگی حفاظت می کنند. از طرفی این پره ها کمک می کنند تا گرما بیشتر جذب شود و در نتیجه عملکرد بهتر کولر را به همراه دارد.

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت الیو با استفاده از پره های طلایی یا فین طلایی در کولر گازی، کیفیت محصولات خود را بالا برده و می توان گفت که مبدل های حرارتی با استفاده از این ویژگی عمر طولانی تری دارند.

چرا باید کولر گازی الیو با فین طلایی بخریم؟

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

در این بخش مزیت های کولر گازی دارای فین طلایی گفته می شود که محصولات الیو در این گروه قرار می گیرد اما در نهایت تصمیم گیرنده مشتری است و توصیه می شود که بعد از بررسی دقیق در مورد مدل و ویژگی های آن به خرید بروید.

مزیت پره های طلایی در کولر گازی الیو

فین طلایی در کولر گازی الیو چیست و چه کاربردی دارد؟

مزیت پره های طلایی در کولر گازی الیو شامل این موارد می شود:

  • سیم پیچ های کندانسور پره های طلایی در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و نگرانی بابت زنگ زدگی وجود ندارد.
  • کولر گاز های دارای این قابلیت با محیط زیست سازگار بوده و ضرری برای آن ندارند.
  • سرعت بخشیدن به فرآیند یخ زدایی، جذب بیشتر گرما و در نتیجه عملکرد بهتر دستگاه از دیگر مزیت های این دستگاه ها است.
  • کولر گازی های الیو دارای پره طلایی مصرف انرژی پایین تری دارند.
  • مبدل حرارتی  عمر طولانی تری دارد.

کلام آخر

شرکت الیو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که فعلا بر روی عرضه تلویزیون، کنترل و کولر گازی تمرکز کرده و مدل های متنوعی را روانه بازار کرده است. کولر گازی های این شرکت از تکنولوژی های روز بهره برده اند.

به انتهای فصل تابستان نزدیک می شویم اما جای نگرانی دارد زیرا مدل های الیو دارای عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش بوده و برای فصل های سرد سال نیز مناسب هستند.

در صورتی که از محصولات الیو به ویژه کولر گازی های ساخت این شرکت استفاده کرده اید، می توانید با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در این صفحه به سایر مشتریان کمک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مجتبی | 28 خرداد 1402 در 5:20 ق.ظ

    باسلام خدمت دوستان
    حدود۲۰روزه که اسپیلت ۲۴۰۰۰ الیو وخریدم ودارم استفاده میکنم سرماش عالیه خیلی راضیم ازنظرکارایی واقعا ازهمرده های خارجی خودش یه سروگردن شایدبالاترباشه ولی پایینترنیست.مشخصات کولرخودموبا۶یابیشتر برندهایی مانندگری.هایسنس.پاکشوما.تی سی ال.کنوود……مقایسه کردم خداییش میتونین خودتون ببینین بالاترنباشه پایینترهم نیست.دم سازندش گرم.چون تازه اومدتوبازار میشه گفت سری اوله پیشنهادخریدمیدم باخیال راحت میتونین خریداری کنین.باتشکر.