فاطمی امین
اخبار لوازم خانگی

اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صمت از اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد. ظهر ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صمت از اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد.

ظهر امروز آیین بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان «روایت اول» برگزار شد. در این مراسم سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت از اعطای وام 50 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد. جزئیات این خبر و نحوه اعطای وام به‌زودی اعلام خواهد شد.

وزیر صمت از اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر ادامه داد: اگر رسانه‌ها به موضوعات سطحی و حاشیه‌ای وارد شوند، باعث می‌شوند حکمرانان هم در فضای سطحی بمانند اما اگر رسانه‌ها کیفی و عمیق باشند و به مسائل اصلی کشور متمرکز شوند، آن وقت افرادی که در سمت حکمرانی باشند و توانمند نباشند خیلی فرصت ماندن پیدا نمی‌کنند و یا آن‌ها هم بر موضوعات اصلی متمرکز می‌شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیران زیادی دیده‌ام که کارشان را با رسانه‌ها تنظیم‌ می‌کنند. پس شما رسانه‌ها هم شریک ما در حکمرانی هستید. اگر شما دقیق و حرفه‌ای عمل کنید ما هم حرفه‌ای عمل می‌کنیم و اگر به حاشیه بروید ما هم به حاشیه می‌رویم.

به گزارش تسنیم، فاطمی امین خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند رسانه را حرفه‌ای و عمیق کند، این است که آدم‌های حرفه‌ای مرجع تحلیل اخبار شوند. یک نظام حرفه‌ای در نظام رسانه‌ای شکل بگیرد. اگر رسانه‌ای خبر حاشیه‌ای و شایعه منتشر می‌کند توسط خود رسانه‌ها کنار زده شود. هر چقدر خبرنگاران دقیق‌تر کار کنند قطعاً در حل مسائل کشور موثر است‌.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟