تولید صنعت لوازم خانگی، بیش از نیاز کشور
اخبار لوازم خانگی

توان تولید صنعت لوازم خانگی، بیش از نیاز کشور است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در تولید برخی صنایع مانند صنعت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در تولید برخی صنایع مانند صنعت لوازم خانگی بیش از نیاز کشور قادر به تولید هستیم و باید راه و مسیر را برای تجارت خارجی صنایع باز کنیم و موانع دست و پا گیر را تسهیل نماییم.

به اساس این گزارش ، مصطفی طاهری در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان کرمانشاه و اعضای کمیسیون صنایع و معادن دوره سیزدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تدوین سند توسعه صنعتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست به عنوان مهم ترین راهبرد توسعه‌ای کشور در دست تهیه است.

وی با اشاره به نیاز کشور به تولید دانش بنیان و جلوگیری از خام فروشی، افزود: مجلس شورای اسلامی از تولیدکنندگان به ویژه حوزه دانش بنیان با توجه به راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت قوی مالی می‎‌کند و هیچ مشکلی مالی دراین باره وجود ندارد.

به نقل از ایرنا رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تولید برخی صنایع مانند فولاد، لوازم خانگی، پتروشیمی و نساجی بیش از نیاز کشور قادر به تولید هستیم گفت: واقعا باید راه و مسیر را برای تجارت خارجی صنایع باز کنیم و موانع دست وپا گیر را تسهیل نماییم و در این خصوص مجلس با بخش خصوصی هم رای و پیگیر مساله است.

طاهری همچنین خواستار تشکیل کارگاه های ترویج دانش بنیان و حل مشکلات و مسائل شرکت های دانش بنیان آنها شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟