ماکروویو ایرانی
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین مایکروویو ایرانی به زودی معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ممنوعیت واردات لوازم خانگی گرچه شامل لوازم آشپزخانه کوچک نمی‌شود اما به ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ممنوعیت واردات لوازم خانگی گرچه شامل لوازم آشپزخانه کوچک نمی‌شود اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی به سمت و سوی تولید کالاهایی نظیر مایکروویو سوق پیدا کرده اند. بر همین اساس جدیدترین مایکروویو ایرانی به زودی معرفی خواهد شد.

آنطور که خبرنگار «ال کا ایران» کسب اطلاع کرده، به زودی جدیدترین مایکروویو ایرانی با امکانات و ویژگی هایی منحصر به فرد به بازار لوازم خانگی ایران معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آموزش اصطلاحات مایکروفر و مایکروویو

بر اساس این گزارش قرار است این محصول در اوایل شهریور ماه سال جاری توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور که سهم خوبی از بازار ایران دارد، تولید و با قیمت مناسب به بازار ایران عرضه شود.

در حال حاضر ماکروویوهای خارجی به دلیل قیمت مناسب‌تر و البته کیفیت بهتر نسبت به ماکروویوهای مونتاژی ایرانی، طرفداران بیشتری در بازار ایران دارند. به نظر می‌رسد این تولیدکننده داخلی با بررسی این بازار و نیاز مشتری، اقدام به تولید و عرضه یک ماکروویو ایرانی کرده و قصد دارد با ارائه قیمت مناسب، کیفیت بالا و البته تکنولوژی های روز دنیا، سهم خوبی از بازار لوازم آشپزخانه را نیز به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟