بنس در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی تبریز
اخبار لوازم خانگی

معرفی محصولات بنس در نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی تبریز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی بنس در نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی تبریز ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی بنس در نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی تبریز شرکت می کنند و قرار است محصولات خود را در معرض نمایش بگذارد.

سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی تبریز از 2 الی 5 شهریور 1401 میزبان تولید کنندگان لوازم خانگی از سراسر کشور و همچنین بازدیدکنندگان است که علاقه مندان می توانند از ساعت 16 الی  22 از این رویداد بازدید کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارش ویدیویی ال کا ایران از غرفه بنس؛ یخچال فریزر کراس و دو قلو Polaris بنس در نمایشگاه لوازم خانگی معرفی شد

بازدیدکنندگان برای مشاهده محصولات شرکت لوازم خانگی بنس در نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی تبریز می توانند به غرفه 177 در سال پروین اعتصامی مراجعه کنند.

بنس در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی تبریز

تولید کنندگان و فعالین حوزه لوازم خانگی در این نمایشگاه محصولاتی مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، فرش ماشینی، سیستم های صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه و تصفیه آب را به نمایش خواهند گذاشت.

بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات متنوعی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، جاروبرقی، هود و گاز صفحه ای روانه بازار می کند و حضور این شرکت در سی امین نمایشگاه لوازم خانگی تبریز به مشتریان فرصت می دهد تا از نزدیک کیفیت و فناوری های تولیدات این شرکت را مشاهده کنند.

این شرکت در جریان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران جدیدترین محصولات خود یعنی یخچال فریزر کراس و دو قلو Polaris را در معرض نمایش گذاشت.

این رویداد از 2 الی 5 شهریور (چهارشنبه تا شنبه) از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی تبریز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟