رونمایی از جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ قصد دارد تا کسب و کار خود را در بازار اروپا گسترش دهد و به همین ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ قصد دارد تا کسب و کار خود را در بازار اروپا گسترش دهد و به همین دلیل تمرکز ویژه ای بر روی عرضه محصولات سفارشی و همچنین دسترسی راحت مشتریان اروپایی به تمامی محصولات این شرکت دارد. رونمایی از جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022  در همین راستا صورت گرفته که برای بسیاری از بازدیدکنندگان جذاب است.

بیشتر بخوانید:

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

طراحی و عرضه محصولات Bespoke سامسونگ در واقع برای معرفی یک عصر جدید و سفارشی کردن لوازم خانگی صورت گرفته که از این پس دکوراسیون آشپزخانه هر فرد می تواند همانند امضای وی، خاص و ویژه باشد. سامسونگ قرار است در نمایشگاه ایفا 2022 از سری جدید لوازم خانواده Bespoke یعنی Infinite Line رونمایی کند که از ماه دسامبر در اختیار مشتریان اروپایی قرار خواهد گرفت.

 

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

رونمایی از جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022

خط تولید پریمیوم خانواده Bespoke که با عنوان Infinite شناخته می شود، در ابتدای سال در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته شد و می توان گفت جایگزینی برای لوازم تو کار آشپزخانه Chef Collection است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

سری اینفینیت محصولات Bespoke سامسونگ شامل یک فر دیواری، اجاق صفحه ای، ماشین ظرفشویی، هود هوشمند و یخچال فریزر می شود که گفته شده، این یخچال فریزر ها از مواد “جاودانه” ساخته شده، یعنی همانند فولاد ضد زنگ و سرامیک، دارای دو ویژگی دوام و زیبایی است.

این غول کره جنوبی سری محصولات Bespoke را برای نخستین بار در سال 2020 به بازار اروپا معرفی کرد که در حال حاضر در بیش از 20 کشور اروپایی به فروش می رسد و با استقبال بالای مشتریان مواجه شد.

رونمایی از جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022

یخچال فریزرهای Bespoke سامسونگ در سال 2019 برای اولین بار در دسترس قرار گرفتند که به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات و دکور آشپزخانه خود را سفارشی کنند و براساس سلیقه و نظر خود تغییر دهند.

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در نیمه دوم سال 2022 بیشتر بر روی عرضه و بازاریابی فرهای دیواری خود در سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و ایتالیا تمرکز کند. رونمایی از جدیدترین محصولات Bespoke سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022 یک فرصت برای سامسونگ به شمار می رود تا کسب و کار خود را در بازار اروپا توسعه دهد.

نمایشگاه ایفا 2022 قرار است از 11 الی 15شهریور (2 الی 6سپتامبر) میزبان اکثر غول های حوزه فناوری و لوازم خانگی باشد که بعد از سه سال پاندمی کرونا، انتظار می رود امسال با استقبال بالای عموم و شرکت ها مواجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟