معرفی کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

معرفی کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت Yaber به عنوان یکی از تولید کننده های پروژکتور شناخته می شود که قرار است ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت Yaber به عنوان یکی از تولید کننده های پروژکتور شناخته می شود که قرار است از کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی کند.

پروژکتور جیبی Yaber Pico T1 در سالن 25 رونمایی می شود که تبلیغات زیادی در این باره نشده و علاقه مندان می توانند از 11 الی 15 شهریور ما در برلین، امکانات این محصول تازه وارد را از نزدیک ببیند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

با توجه به این که اندازه پروژکتور Yaber تنها 13.1mm است، از عنوان کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022 برای آن استفاده شده که علیرغم کوچک بودن می تواند تصاویر با کیفیتی را به نمایش بگذارد. این محصول تقریبا اندازه یک گوشی هوشمند بوده که تنها 150 گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل است.

جالب است بدانید که  شرکت Yaber پروژکتور جیبی Pico T1 را به 5 بازدید کننده اول هدیه می دهد که این افراد خوش شانس می توانند از دیگر هدایا و محصولات این شرکت مانند جوراب های فوتبال افتتاحیه جام جهانی قطر 2022 بهره ببرند.

معرفی کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022

شرکت Yaber تمرکز ویژه ای بر روی ساخت و طراحی پروژکتورها جیبی کرده که دیگر محصول این شرکت با عنوان Ace K1 در ایفا 2022 به نمایش گذاشته می شود و قرار است از اکتبر امسال روانه بازار شود.

پروژکتور Ace K1 برای نمایش فیلم ایده آل بوده و به لطف روشنایی و وضوح بالا می توان در ایام مسابقات جام جهانی از تماشای مسابقات نهایت لذت را برد. این پروژکتور با شدت روشنایی 650 انسی لومنز و یک اسپیکر 15 واتی به فروش می رسد که تماشای فیلم و به ویژه مسابقات فوتبال را جذاب کرده است.

پروژکتور Ace K1 با برخی از ویژگی های مشترک با سایر محصولات Yaber مانند فوکوس خودکار، تصحیح کیستون و تکنولوژی تراکم برای جلوگیری از سوختن صفحه نمایش است.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که پدیده کیستون چیست؟ این پدیده هنگامی روی می دهد که ویدیو پروژکتور با زاویه 90 درجه از پرده نمایش قرار ندارد، یا سطح پرده نمایش زاویه‌دار است. تصویری که درنتیجه این ناهمترازی ایجاد می‌ شود به‌جای مربع، ذوزنقه‌ای شکل خواهد بود.

بازار پروژکتور ها بسیار داغ شده و بسیاری از غول های فناوری و لوازم خانگی به این حوزه وارد شده اند، رونمایی از کوچکترین پروژکتور جهان در نمایشگاه ایفا 2022 و البته جوایز این شرکت می تواند بازدیدکننده های زیادی را به غرفه Yaber بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟