ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که به عضویت هیئت مدیره HOME CONNECTIVITY ALLIANCE (HCA)  انتخاب شده است، سازمانی که به ارائه‌ی تجارب بهتر خانه‌ی هوشمند از طریق همکاری و نوآوری اختصاص دارد.
خانه هوشمند

همکاری ال‌جی با « HOME CONNECTIVITY ALLIANCE » جهت توسعه تجربه‌ی خانه‌های هوشمند آینده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که به عضویت هیئت مدیره HOME CONNECTIVITY ALLIANCE (HCA)  انتخاب شده ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که به عضویت هیئت مدیره HOME CONNECTIVITY ALLIANCE (HCA)  انتخاب شده است، سازمانی که به ارائه‌ی تجارب بهتر خانه‌ی هوشمند از طریق همکاری و نوآوری اختصاص دارد.

این اتحادیه که شامل تعدادی از تولیدکنندگان راه‌کار‌های خانه‌های هوشمند است در سال 2022 با هدف ارائه یک اکوسیستم خانه هوشمند ایمن و قابل توسعه تأسیس شد. علاوه بر ال‌جی، حدود 13 برند جهانی دیگر از جمله سامسونگ، آرچلیک، الکترولوکس، هایر، GE Appliances  و Trane Technologies در این اتحادیه عضو هستند. این اتحادیه به دنبال ایجاد سازگاری یکپارچه‌ی دستگاه‌ها و خدمات متنوع از برندهای مختلف است و این کار را از طریق توسعه و اجرای دستورالعمل‌هایی برای قابلیت همکاری Cloud-to-Cloud (C2C) انجام می‌دهد.

ال‌جی به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره این اتحادیه، به زودی به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بتوانند راه‌کارهای خانه هوشمند دیگر اعضای اتحادیه را با استفاده از برنامه LG ThinQ کنترل و نظارت کنند.

یون هو چوی، رئیس اتحادیه‌ی خانه متصل، در این رابطه گفته: «ما با افتخار از پیوستن ال‌جی به هیئت مدیره این اتحادیه استقبال ‌می‌کنیم. ال‌جی به‌عنوان برند پیشرو در صنعت به خوبی می‌داند که همکاری برای تجربه‌ی یک خانه‌ی هوشمند یکپارچه امری ضروری است و ما از پیوستن آن‌ها به این گروه بسیار هیجان‌زده هستیم. ما با استفاده از بینش و تجربیات جمعی اعضای هیئت مدیره جهانی خود، به پیشبرد تکامل خانه هوشمند ادامه خواهیم داد و از این طریق زندگی ساده‌تر و هوشمندانه‌تری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهیم داد.»

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس نیز در این رابطه گفته: «ما از پیوستن به هیئت مدیره اتحادیه‌ی خانه‌ی هوشمند بسیار خوشحالیم و از همکاری با شرکت‌های همسو هیجان‌زده هستیم.» او‌ همچنین افزود: «پیوستن ال‌جی به این اتحادیه دقیقاً مطابق با تعهد این شرکت به نوآوری، ارائه‌ی حق انتخاب بیشتر و آسایش بیشتر در زندگی روزمره‌ی مصرف‌کنندگان و هدایت آن‌ها به سوی تجربه‌ی خانه‌ی هوشمند است».

در طول نمایشگاه IFA 2022 در سپتامبر، ال‌جی و سایر اعضای اتحادیه که در نمایشگاه برلین حضور دارند، جدیدترین محصولات خانه هوشمند خود که با مشارکت بین چند-شرکت ساخته شده‌اند را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟