رونمایی از محصولات Airfree در نمایشگاه ایفا 2022 / تصفیه هوا Airfree، قاتل کرونا
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از محصولات Airfree در نمایشگاه ایفا 2022 / تصفیه هوا Airfree، قاتل کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بین برند هایی که در نمایشگاه ایفا 2022 شرکت می کنند و محصولات خود را به ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بین برند هایی که در نمایشگاه ایفا 2022 شرکت می کنند و محصولات خود را به نمایش می گذرانند نام شرکت ایرفری نیز به گوش می رسد،  محصولات Airfree در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی می شود و قرار است آخرین تکنولوژی های این شرکت در معرض نمایش گذاشته شود.

ایرفری Airfree یک شرکت پرتغالی تولید دستگاه تصفیه هوا است که فعالیتش را از سال 2004 آغاز کرده است، ایرفری محصولاتش را به گونه ای به تولید رساند که ترکیبی از بهترین فناوری و طراحی باشد و از طرفی در دو بخش خانگی و تجاری مشغول به کار است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

یکی از محصولات جدید ایر فری Airfree دستگاه تصفیه کننده هوایی است که به شکل لامپ بر روی سقف نصب می شود و با اشغال کمترین فضا و بدون هیچ صدای مزاحمی، هوا را تصفیه می کند. لامپی که بر روی آن نصب شده بدون کاربرد نیست و روشن کردن آن باعث می شود تا ویروس ها، باکتری ها و مواد حساسیت زا از بین بروند، اما نکته قابل توجه، کنترل ساده و بی درد سر آن است که با استفاده از گوشی هوشمند به راحتی و از راه دور کنترل می شود.

جالب است بدانید ایده ساخت این تصفیه کننده هوا به لطف ابتکار یک تاجر پرتغالی شکل گرفت، زمانی که او در تلاش یافتن راه حل موثر برای بهبود آلرژی پسرش بود این راه حل به ذهنش رسید، پس از انجام آزمایش های مختلف، این تصفیه کننده به تولید رسید و عرضه آن در جهان باعث شد، افرادی که آلرژی یک زندگی بدون دردسر را از آنان گرفته بود، یک زندگی آسوده را تجربه کنند.

فناوری TSSTM که در تصفیه کننده های ایرفری وجود دارد ویروس هایی مانند کرونا باکتری ها، کپک ها و قارچ ها را کاملا از بین می برد و فناوری TSSTM این محصول را به یک تصفیه کننده منحصر به فرد تبدیل کرده است. یک عملکرد بسیار ساده دارد که هوا در قسمت استریل کننده دستگاه کشیده می شود و بدون حرارت دادن به محیط باز می گردد.

علاوه بر این، ایر فری از محصولات جدید خود نیز در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی می کند محصولات دیگر با طراحی متنوع که باز هم مخاطب زیادی را به خودش جذب می کند، برای مثال مدل های دیواری برای استفاده تجاری و صنعتی بسیار مناسب هستند. انتظار می رود طیف وسیعی از محصولات ایر فری در نمایشگاه ایفا 2022 مشاهده شود.

 نمایشگاه ایفا یک پلتفرم مجازی راه اندازی کرده و  این شرایط را فراهم کرده است تا اشخاصی که امکان حضور در نمایشگاه ایفا را ندارند از طریق پلتفرم مجازی B2B به صورت آنلاین از رویدادهایی که در نمایشگاه رخ می دهد مطلع شوند. ثبت نام آن به صورت رایگان و از طریق این لینک https://virtual.ifa-berlin.com امکان پذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟