محصولات دریم تکنولوژی در نمایشگاه ایفا2022
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از محصولات دریم تکنولوژی در نمایشگاه ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دریم تکنولوژی، شرکتی است که در تولید فناوری تمیز کردن خانه های هوشمند ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دریم تکنولوژی، شرکتی است که در تولید فناوری تمیز کردن خانه های هوشمند فعالیت می کند و برای اولین بار محصولات دریم تکنولوژی در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی می شوند.این شرکت در حالی که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده اما با تولید محصولات با کیفیت به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است.

نمایشگاه ایفا2022 از یازدهم تا پانزدهم شهریور ماه در کشور آلمان برگزار می شود و قرار است محصولات دریم تکنولوژی در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش گذاشته شوند.  این نمایشگاه یک فرصت استثنائی، در اختیار برندهای حوزه تکنولوژی و فناوری قرار می دهد تا  محصولات جدید خود را ارائه کنند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

در غرفه محصولات این برند، بازدیدکنندگان می توانند انواع مختلفی از جارو برقی های هوشمند مثل ربات جارو برقی، جارو برقی خشک و مرطوب، جارو برقی شارژی و جارو برقی چوبی را مشاهده کنند.
نکته قابل توجه ربات جارو برقی این است که به صورت خودکار گرد و غبار را تمیز می کند و پس از آن با آب و محلول به صورت تی نیز عمل می کند‌‌.


عملکرد ویژه جارو برقی خشک و مرطوب این است که به قسمت های غیر قابل دسترس را به آسانی تمیز می کند و دارای مکش فوق العاده قوی برای انواع کفپوش و مبلمان است.

این شرکت محصولات خود را بر اساس موتورهای دیجیتال ساخته و با ارائه موتوری با ۱۸۰،۰۰۰ دور در آخرین نسخه محصولاتش تا به امروز مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

در حالی که شرکت دریم یک شرکت تازه تاسیس است اما طی این سال‌ها در بازار خارج از کشور به‌ ویژه در آلمان به رشد تجاری قابل توجهی دست یافته است. در سال 2021 رشد ۱۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد که این اتفاق به لطف اعتماد کاربران به محصولات او رقم خورد. در نیمه اول سال 2022، این شرکت شاهد افزایش 100 درصدی درآمد فروش خود نسبت به مدت مشابه سال 2021 بود.

این شرکت سرمایه گذاری های متعددی در طراحی و توسعه محصول داشته است و دارای عناوین افتخاری ای است که توسط سازمان‌های معتبر به محصولاتش رسیده است، مانند جایزه طراحی آلمانی Red Dot 2022 برای جاروبرقی و ربات جاروبرقی Dreame Bot Z10 Pro، جایزه طراحی iF 2022 برای ربات جاروبرقی Dreame Bot W10 و همچنین سایر افتخاراتی که در حوزه صنعت به دست آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟