سایر خبرها

نگاهی به خدمات سریع و پرشتاب بلوبانک

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرعت و شتاب زیاد در موقع رانندگی کار خطرناک و پرریسکی است و معمولا حوادث و تصادفاتی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرعت و شتاب زیاد در موقع رانندگی کار خطرناک و پرریسکی است و معمولا حوادث و تصادفاتی را به همراه دارد. در خدمات بانکی و مالی اما انجام سریع مراحل و کارها اتفاقات خوشایندی را به همراه دارد و می‌تواند ساعت‌های زیادی را از زمان مورد نظر افراد صرفه‌جویی کند.

ساعت فعالیت شعبه بانک‌ها به گونه‌ایست که افراد برای هر بار مراجعه نیاز دارند تا در صورت شاغل بودن مرخصی ساعتی بگیرند یا از حضور در کلاس‌های صبحگاهی دانشگاه خود چشم‌پوشی کنند. بسیاری با صرف‌نظر کردن از کارها و تفریحات مورد علاقه خود برای یک باز کردن حساب و یا انتقال پول و… به بانک می‌روند. شلوغی شعب، احتمال اختلال در سیستم‌ها و… باعث می‌شود تا افراد پیش از هر مراجعه به بانک پیش‌بینی حضوری چند ساعته را داشته باشند.

به حداقل رسیدن مراحل انجام خدمات و عدم نیاز به حضور افراد در شعب می‌تواند سرعت ارائه سرویس‌های بانکی را افزایش دهد و پیچیده‌ترین خدمات بانکی را تنها در عرض چند دقیقه یا ثانیه تکمیل کند.

این موضوع در بلوبانک به عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشرو حوزه نئوبانک ایران یکی از اهداف اصلی برای افزایش بهره‌وری و سهولت و تسریع به خدمات مالی و بانکی است. به همین منظور سرویس‌های اپلیکیشن بلوبانک به شکلی طراحی شده که تمامی کاربران می‌توانند به شکلی سریع و در عین حال امن کارهای بانکی خود را انجام دهند. این سرویس‌ها از باز کردن حساب تا انتقال پول، پرداخت و خرید و… را شامل می‌شود. در ادامه بخشی از مهم‌ترین خدمات سریع و پرشتاب بلوبانک را معرفی کرده‌ایم.

بازکردن حساب

بازکردن حساب در بلوبانک یکی از آن کارهایی است که به راحتی و بدون احتیاج به کوچکترین جابجایی فیزیکی و صرف وقت و هزینه به پایان می‌رسد. پس از نصب اپلیکیشن بلوبانک و انتخاب گزینه بازکردن حساب، تمامی مراحل در زمانی کمتر از ۷ دقیقه تکمیل می‌شود. مراحل بازکردن حساب به شکلی طراحی شده که کاربران نیازی به پر کردن فرم‌ها و صفحات متعدد ندارند و تنها با ۲۱ کلیک یا تاچ به آخرین مرحله می‌رسند.

انتقال پول

مراحل انتقال پول در اپلیکیشن بلوبانک سریع‌ترین شکل ممکن را به کاربران ارائه می‌دهد. در این بخش کاربر پس از وارد کردن شماره کارت و مبلغ مورد نظر شیوه‌های متفاوت انتقال پول را با کارمزدهای مختلف مشاهده می‌کند. پس از انتخاب یکی از راه‌های انتقال، بدون اینکه احتیاجی به وارد کردن رمز دوم و CVV2 باشد، مبلغ مشخص شده منتقل می‌شود.

خرید سریع

بخش زیادی از تراکنش‌های روزانه و هفتگی افراد صرف خرید می‌شود که برای حالت آنلاین نیاز به دریافت رمز دوم و وارد کردن مشخصات کارت مثل کد CVV2 است. ارسال رمز پویا دوم در برخی از زمان‌ها ممکن است با تاخیر زیاد انجام شود و اختلال زیادی را در روند خرید ایجاد کند. برای کاربران بلوبانک اما این خریدها با سرعتی زیاد و بدون صرف وقت تکمیل می‌شود. در اپلیکیشن بلوبانک برای خرید شارژ، بسته‌های اینترنت، پرداخت قبض و… نیازی به وارد کردن رمز دوم و CVV2 نیست تا کاربران در سریع‌ترین زمان به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. همچنین برای تسریع و امنیت بیشتر خریدهای حضوری، گزینه «پرداخت سریع» طراحی شده که با اسکن دستگاه کارت‌خوان مراحل انتقال پول را بدون نیاز به کارت بانکی انجام می‌دهد.

مسدود کردن و غیر فعال کردن حساب

زمان‌هایی پیش می‌آید که کارت بانکی افراد گم می‌شود یا به سرقت می‌رود و افراد نیاز دارند تا حساب خود را موقتا مسدود کنند و یا کارت بانکی جدیدی را سفارش دهند. اپلیکیشن بلوبانک برای این مواقع خاص دو قابلیت «مسدودسازی موقت» و «غیرفعال کردن» را پیش‌روی کاربران خود گذاشته است تا در سریع‌ترین زمان از حساب بانکی خود محافظت کنند.

تغییر رمز کارت

در منوی کارت اپلیکیشن بلوبانک، گزینه‌ای به نام «تنظیمات امنیتی» قرار دارد که کاربران می‌توانند رمز اول کارت بانکی خود را تغییر دهند و یا در صورت فراموشی آن را دریافت کنند. این مراحل بدون نیاز به مراجعه افراد به دستگاه‌های ATM و به شکل آنلاین انجام می‌شود. همچنین برای زمان‌هایی که کاربران می‌خواهند شماره کارت و شبای خود را به اشتراک بگذارند گزینه‌ای برای کپی کردن این اعداد وجود دارد. همچنین در این بخش گزینه‌ای برای دریافت سریع و آسان رمز دوم پویا از طریق اپلیکیشن طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟