گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 با محصولات خانه هوشمند حاضر می شود
اخبار لوازم خانگی

گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 با محصولات خانه هوشمند حاضر می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حضور گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 به معنای دسترسی به مجموعه ای از وسایل ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حضور گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 به معنای دسترسی به مجموعه ای از وسایل هوشمند است که برای هر بازدید کننده ای جالب توجه است و این شرکت در آستانه بازگشایی این رویداد از همکاری خود با Home Connect Plus خبر داده است.

شرکت گیگاست از همکاری با Home Connect Plus خبر داده که از این پس تمامی محصولات گیگاست می توانند با تمامی پلتفرم های هوشمند مشهور مانند Hue فیلیپس، محصولات AVM، پنل های نوری Nanoleaf و … ادغام شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

به لطف همکاری با Home Connect Plus، دیگر به راحتی به کمک یک اپلیکیشن می توان محصولات گیگاست را کنترل کرد و ارتباط آن ها با سیستم های شرکت های مختلف فراهم شده است.

اپلیکیشن  Home Connect Plus باعث می شود تا ابزارهای هوشمند، هوشمند تر شده و  در حال حاضر شرکت گیگاست به شبکه ای از شرکای مشهور مانند فیلیپس، بوش و … متصل شده است. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS رایگان بوده و از این پس می توانید حتی در مواقعی که در خانه حضور ندارید، وسایل خانه را از راه دور کنترل کرده و به عنوان مثال جارو رباتیک را فعال کنید و یا دمای خانه را تغییر دهید.

جالب است بدانید که تجربه استفاده از محصولات خانه هوشمند گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 فراهم شده و بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک عملکرد این سیستم را مشاهده کنند.

 گیگاست در غرفه 106 سالن 1.1 مرکز برگزاری نمایشگاه ایفا 2022 واقع در برلین آلمان حضور دارد و دستاوردهای جدید خود را به نمایش می گذارد.

زمان زیادی تا آغاز یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و لوازم خانگی باقی نمانده و اکثر غول های این حوزه برای شرکت در این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید خود آماده می شوند.

بازدید کنندگان می توانند برای مشاهده جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا از 2 الی 6 سپتامبر (11 الی 15 شهریور) به مرکز نمایشگاه ایفا واقع در برلین مراجعه کنند که الیته یک پلتفرم مجازی برای علاقه مندانی که امکان بازدید ندارند، فراهم شده است. ال کا ایران تلاش می کند تا همانند هر سال، اخبار این رویداد را به طور کامل پوشش دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟