ال جی از بزرگترین تلویزیون اولد جهان در ایفا 2022 رونمایی می کند
اخبار لوازم خانگی

ال جی از بزرگترین تلویزیون اولد جهان در ایفا 2022 رونمایی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز یکی از مهمترین رویدادهای غول های فناوری و لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز یکی از مهمترین رویدادهای غول های فناوری و لوازم خانگی باقی نمانده و شرکت ال جی از معرفی بزرگترین تلویزیون اولد جهان در ایفا 2022 خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه ایفا 2022 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

تولید کننده لوازم خانگی ال جی امروز اعلام کرد که قرار است از بزرگترین تلویزیون اولد جهان در ایفا 2022 رونمایی کند و در واقع با این کار قصد دارد تا قدرت خود را در بخش تلویزیون های پریمیوم به همه اثبات کند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

نمایشگاه ایفا 2022 از 11 الی 15 شهریور ماه میزبان علاقه مندان و غول های دنیای فناوری در پایتخت آلمان، برلین است که در جریان این رویداد، تلویزیون 97 اینچی اولد ال جی از سری OLED evo Gallery Edition قرار است به نمایش گذاشته شود.

این شرکت کره ای اعلام کرده که مشتریان می توانند این سری تلویزیون ها را در سه ماهه چهارم سال خریداری کنند که بزرگترین تلویزیون اولد جهان نیز امسال به این سری اضافه شده است. امکان سفارش سایزهای 42، 48، 55، 65، 77، 83، 88 و همچنین 97 اینچی نیز فراهم شده است.

در همین رابطه بخوانید:

گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 با محصولات خانه هوشمند حاضر می شود

هر یک از پیکسل های صفحه نمایش OLED در هنگام عبور جریان الکتریکی به صورت جداگانه روشن و خاموش می شوند که در واقع این قابلیت منجر به شکل گیری فناوری هایی مانند تلویزیون رول شونده و انعطاف پذیر شده است.

به نظر می رسد که نمایشگاه ایفا 2022 علیرغم دو سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا رونق خوبی داشته باشد و بازیگران اصلی حوزه تکنولوژی و لوازم خانگی در این گردهمایی حاضر شوند اگرچه تورم سرسام آور ناشی از جنگ اوکراین و روسیه مشکلاتی را برای اروپایی ایجاد کرده و در برگزاری این رویداد تاثیر گذار است.

تقاضا برای بازار تلویزیون های پریمیوم نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده و قیمت ها در این حوزه از 2500 دلار یا حتی بیشتر شروع می شود. سامسونگ الکترونیک 53.6 درصد از این بازار را در اختیار دارد و در جایگاه های بعدی ال جی و سونی به ترتیب با کسب 21.5 و 17.2 درصد قرار گرفته اند.

شرکت ال جی در بازار تلویزیون های اولد در جایگاه نخست قرار دارد که در نیمه اول سال 1.69 دستگاه تلویزیون اولد فروخته و 62 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود این رقم در سال آینده به 65 درصد افزایش پیدا کند. تلویزیون های اولد 33 درصد از کل فروش ال جی را در نیمه نخست سال را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 07 شهریور 1401 در 6:53 ب.ظ

    در نمایشگاه IFA 2022، ال‌جی مدل کاملاً جدید، 97G2 را به عنوان بخشی از مجموعه‌ی گسترده‌ی تلویزیون‌های پریمیوم خود که شامل تعداد متنوعی از صفحه نمایش با اندازه‌­های بزرگ است به نمایش می‌گذارد که برای تجربه‌های به یاد ماندنی تماشای محتوا در خانه طراحی شده‌اند. این شرکت همچنین فناوری‌های پیشرفته‌ی نمایشگر خود را با مدل‌هایی از تلویزیون‌های برجسته OLED، Micro LED و QNED خود در نمایشگاه IFA به نمایش خواهد گذاشت.

    بر اساس جدیدترین گزارش تحقیقات بازار، تلویزیون‌های OLED، امسال 55 درصد و تا سال 2023، 66 درصد از بازار تلویزیون‌های پریمیوم اروپا را به خود اختصاص خواهند داد. این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2022، عرضه‌ی جهانی تلویزیون‌های بالای 70 اینچی تقریباً به 14.9 میلیون واحد خواهد رسید و در سال آینده نیز به 17.1 میلیون واحد افزایش پیدا خواهد کرد. ال‌جی با مجموعه‌ی گسترده‌ی تلویزیون‌های OLED با صفحه‌نمایش بزرگ و فوق‌بزرگ، موقعیت خوبی برای ادامه تسلط بر بازار تلویزیون‌های پریمیوم در اروپا و سراسر جهان دارد.یکی از برترین­های نمایشگاه IFA ال‌جی، تلویزیون 97 اینچی LG OLED evo Gallery Edition از فناوری OLED evo این شرکت، پردازنده نسل پنجم α (Alpha) 9 AI و الگوریتم‌های تصویر پیشرفته برای ارائه‌ی تصاویر واقعی و تجربه‌ی تماشای سینمایی فراگیر استفاده می‌کند. مدل 97 اینچی سری G2 همچنین دارای طراحی گالری ال‌جی است (Gallery Design) است و دارای ظاهری یکپارچه و شیک است.سری خیره کننده‌ی تلویزیون‌های 8K ال‌جی درIFA ، شامل مدل‌های 88 اینچی LG SIGNATURE OLED 8K (مدل 88Z2) و تلویزیون 86 اینچی QNED(مدل86QNED99) است. هر دو مدل فوق‌العاده با ترکیبی از اندازه‌ی چشمگیر، وضوح عالی تصویر 8K (7680در4320) و جدیدترین فناوری‌های نمایشگر ال‌جی، محتوای هر ژانری را در ایده‌آل‌ترین حالت نمایش می‌دهند. با بیش از 33 میلیون پیکسل خود نورده OLED ، 88Z2 سطح شگفت‌انگیزی از جزئیات را در کنار مشکی عمیق، کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های واقعی ارائه می‌دهد و این در حالی‌است که زاویه دید گسترده‌ای نیز دارد. در همین حال، تلویزیون 8K 86QNED99 نیز به فناوری‌های Quantum Dot NanoCell و Precision Dimming ال‌جی مجهز شده است تا تصاویری واضح و زنده را روی صفحه نمایش 86 اینچی خود ارائه دهد.محصول دیگری که در برلین نمایش داده می‌شود نمایشگر بزرگ 136 اینچی Micro LED (3840 در 2160) است. این محصول نوآورانه ، کیفیت تصویر عالی را در مقیاسی فوق‌العاده ارائه می‌دهد و پیکسل‌های خود نورده در اندازه‌ی میکرومتر را با طراحی مدولار نمایشگرها ادغام می‌کند.بازدیدکنندگان IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) می‌توانند از تمام مدل‌های جدید تلویزیون‌های پرچم‌دار ال‌جی، از جمله اولین تلویزیون اولد 97 اینچی جهان در غرفه‌ی این شرکت در سالن 18، Messe Berlin، از نزدیک بازدید کنند.