سامسونگ در ایفا 2022 از چه محصولاتی رونمایی می کند؟
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در ایفا 2022 از چه محصولاتی رونمایی می کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ در ایفا 2022 حضور دارد و پیش نمایشی از محصولاتی که قرار است در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ در ایفا 2022 حضور دارد و پیش نمایشی از محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی کند، ارائه کرده است.

جائه سونگ لی؛ مدیر بخش لوازم دیجیتال سامسونگ الکترونیک در یک پست وبلاگ اعلام کرد که این شرکت کره ای در نمایشگاه ایفا امسال بر روی پایداری و بهره وری انرژی در محصولات خود تمرکز کرده اگرچه نامی از این محصولات آورده نشده است.

بیشتر بخوانید:

گیگاست در نمایشگاه ایفا 2022 با محصولات خانه هوشمند حاضر می شود

مدیر بخش لوازم دیجیتال این شرکت کره ای از سه مرحله کلیدی نام برد که می تواند سامسونگ را به برند شماره یک جهان در بخش بهره وری انرژی لوازم خانگی تبدیل کند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

این مدیر اجرایی ادعا کرده که هدف سامسونگ رسیدن به خانه های صفر خالص یا  Net-Zero است. در دنیای امروز به دلیل محدود بودن سوخت های فسیلی بسیاری از ارگان ها به سمت استفاده از انرژی خورشیدی، بادی و … رفته اند. در واقع طراحی خانه های صفر خالص باید تا حد امکان بهینه انرژی باشد تا انرژی کمتری نیاز داشته باشد و سپس باید استفاده از منابع انرژی در محل مانند خورشیدی، باد و زمین گرمایی را به حداکثر برساند تا انرژی کافی تولید کند.

مدیر بخش لوازم دیجیتال سامسونگ الکترونیک در تشریح این سه مرحله این طور بیان کرد که در گام اول باید تمامی محصولات از قابلیت اتصال به وای فای برخوردار باشند که به سرویس هوشمند Bespoke Home متصل می شوند. ضمن این که تمامی محصولات لوازم خانگی آینده سامسونگ دارای عملکردهای صرفه جویی در انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود.

سامسونگ در ایفا 2022 از چه محصولاتی رونمایی می کند؟

وی افزود: دومین مرحله برای تحقق این هدف همکاری با شرکت هایی است که پیش از این به این حوزه ورود کرده و فعالیت می کنند و در همین راستا سامسونگ همکاری خود را با Patagonia ( پاتاگونیا) آغاز کرده است.

شرکت پاتاگونیا در زمینه تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی سازگار با محیط زیست فعالیت می کند که در تلاش است تا میکروپلاستیک ها را از لباس های خود حذف کرده و در واقع از انتشار مواد شیمیایی به اقیانوس ها جلوگیری کند.

تخصص پاتاگونیا در تولید لباس و همچنین دانش سامسونگ در ساخت ماشین لباسشویی می تواند به حذف میکروپلاستیک ها کمک کند. انتظار می رود حاصل این همکاری در محصولات جدید سامسونگ روی دهد.

جائه سونگ لی در ادامه گفت: سومین مرحله حرکت به سمت ایجاد خانه هایی است که بتوانند انرژی خود را تولید کنند و انتشار کربن را کاهش دهند. این هدف تنها با همکاری  Qcells و SMA و البته تمرکز بر روی پروژهایی حذف انتشار کربن محقق می شود.

پیش بینی می شود که شاهد رونمایی ماشین لباسشویی، تلویزیون های هوشمند و سیستم های تهویه مطبوع سامسونگ در ایفا 2022 باشیم.

نمایشگاه ایفا 2022 از 11 الی 15 شهریور میزبان علاقه مندان به دنیای فناوری از سراسر جهان است که اکثر غول های فناوری و لوازم خانگی در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟