ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 معرفی می شوند
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن و ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 تحت برند AEG معرفی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن و ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 تحت برند AEG معرفی می شوند.

الکترولوکس مدعی شده که سری جدید ماشین لباسشویی و خشک کن های AEG مصرف آب و برق پایینی دارند و به لطف استفاده از یک فیلتر در این مدل ها، از ورود 90 درصد میکروپلاستیک های تولید شده توسط لباس به آب جلوگیری می شود. این سری از محصولات تازه وارد برای نخستین بار در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش گذاشته می شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

برند AEG در جریان این رویداد قرار است سری جدید یخچال و فریزرهای خود را رونمایی کند که برای ساخت آن از 70 درصد پلاستیک بازیافتی بهره برده شده است.

ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 معرفی می شوند

مدیر عامل الکترولوکس در این خصوص گفت: هدف ما از کار کردن بر روی راه حل های صرفه جویی در انرژی و مواد بازیافتی این است که افراد در کنار یک زندگی سالم و راحت، به محیط زیست آسیب نزنند.

وی افزود: نمایشگاه ایفا 2022 فضای خوبی برای نمایش آخرین نوآوری و دستاوردهای شرکت ها است که در سال های گذشته به دلیل شیوع کرونا رونق نداشت اما به نظر می رسد که امسال شاهد بازدید مشتریان و شرکای تجاری از سراسر جهان باشیم.

پبش بینی می شود رونمایی از خشک کن و ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 سر و صدای زیادی به پا کند و در واقع نقطه قوت این برند تلقی می شود. ماشین لباسشویی های جدید این شرکت مجهز به فناوری SoftWater هستند که برای تصفیه آب کاربرد دارد و از طرفی برنامه PowerClean به این سری اضافه شده که لباس ها را به خوبی تمیز می کند و حتی از توانایی پاک کردن لکه ها در دمای 30 درجه سانتی گراد برخوردار است.

ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 معرفی می شوند

همان طور که می دانید شستن لباس ها در مدت طولانی و با دمای بالا می تواند به لباس آسیب بزند. در این سری از محصولات الکترلوکس از عملکرد بخار استفاده شده که نسبت به چرخه های شستشوی معمولی 96 درصد آب کمتری مصرف می کند و در مدت زمان 25 دقیقه می تواند بو را از بین ببرد.

خشک کن های جدید الکترلوکس نیز مجهز به انواع فناوری ها شده اند که در مقایسه با مدل های قبلی، کمترین میزان مصرف انرژی را دارند و از فناوری 3D Scan برای شناسایی سطح رطوبت لباس ها بهره برده اند که به کمک آن می توان مطمئن بود تمامی سطح لباس به صورت یکنواخت خشک شده است.

لوازم آشپزخانه الکترلوکس در ایفا 2022

ماشین لباسشویی های کم مصرف الکترولوکس در ایفا 2022 معرفی می شوند

محصولات رونمایی شده الکترلوکس تنها شامل لباسشویی و خشک کن نمی شود و قرار است فریزر و یخچال های جدید خود را مانند 7000 GreenZone/GreenZone+ معرفی کند. این فریزر دارای طراحی منحصر به فرد هستند که برای ساخت دیواره های داخلی آن از 70 درصد پلاستیک بازیافتی بهره برده اند.

یکی دیگر از فناوری های این شرکت با عنوان Cooling 360° شناخته می شود که در سری 8000 موجود بوده و می تواند مواد غذایی را تا مدت زمان بیشتری تازه نگهدارد و در نتیجه از دور ریختن مواد غذایی و تولید زباله جلوگیری کند.

دو مدل اجاق گاز صفحه ای را به لیست محصولات این شرکت در ایفا اضافه کنید.  در واقع این دو مدل (6000 Bridge with eXTractor و 000 Bridge/FlexiBridge with eXTractor) از قابلیت از بین بردن بو و چربی برخوردار هستند که اصطلاحا با عنوان اجاق های صفحه ای استخراج کننده شناخته می شوند و عملکردی شبیه به هود دارند.

این اجاق های صفحه ای به گونه ای طراحی شده اند تا فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال کنند و در واقع دیگر به هود نیاز نیست. بعد از شروع پخت و پز، فن استخراج کننده فعال شده و بخار و بو را بدون صدا به داخل می کشد.

محصولات الکترولوکس و لباسشویی های AEG در روز یک سپتامبر (10 شهریور) رونمایی می شوند که علاقه مندان می توانند از 2 الی 6 سپتامبر (11 الی 15 شهریور) از غرفه این شرکت در برلین بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 10 شهریور 1401 در 9:56 ب.ظ

    شاید اشاره به محصولت AEG که بع عنوان یک برند عالی آلمانی می شناسیم در مقاله ای که برای معرفی محصولات الکترولوکس سوئد تهیه شده برایتان عجیب باشد شرکت الکترولوکس سوئد که با برندهای زیر مجموعه در زمره 5 تولید کننده بزرگ و جهانی در صنعت لوازم خانگی است مالک شرکت و برند AEG آلمان وایت وستینگهاوس ( ربطی به شرکت وستینگهاوس ندارد ) تولید کننده لوازم خانگی بویژه یخچال های ساید آمریکا BEEM آلمان تولید کننده لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه که در ایران بیشتر با محصول جاروبرقی بی صدای ان شناخته میشود و ژانوسی ایتالیا که در ایران بیشتر با لباسشوئی و یخچال شناخته میشود می باشد تا اواخر دهه 50 محصولات الکترولوکس در ایران در شرکت الکترولوکس ایران تولید و جاروبرقی های قهوه ای رنگ و پر قدرت این برند سالها رتبه اول پرفروش ترین جاروبرقی در ایران را بخود اختصاص داده بود و هنوز هم نمونه های سالم ان در بسیاری از منازل وجود دارد جالب است بدانید یخچال فریزرهای الکترولوکس در ایران با کمپرسور ایرانی شرکت کمپرسور سازی ایران که تحت لیسانس نکی ایتالیا در ایران کمپرسور یخچال تولید می کرد در ایران تولید می شدند بعد از حروج الکترولوکس از ایران شرکت الکترولوکس ایران به شرکت مولد تغییر نام و محصولات خود از جمله جاروبرقی محبوب الکترولوکس را با همان طراحی با نام مولد عرضه و در زیر نام مولد عبارت الکترولوکس سابق درج می شد با شکایت الکترولوکس از شرکت مولد ولیدجاروبرقی مولد متوقف و تولید یخچال با برند کولد ادامه یافت در حال حاضر شرکت مولد مجددا به الکترولوکس ایران تغییر نام و با توجه به عدم ممنوعیت واردات لوازم خانگی کوچک به واردات و خدمات پس از فروش محصولات الکترولوکس اشتغال دارد این برند بیش از یک قرن ( تاسیس از سال 1919 میلادی ) فدمت دارد شعار تبلیغاتی الکترولوکس از 1960 تا 2006 میلادی ” هیچ چیزی مانند الکترولوکس نیست بود ” بدلیل طولانی بودن این شعار از سال 2006 تا امروز بشعار الکترولوکس به ” به شما می اندیشیم ” تغییر یافته است .