ال‌جی شخصیت‌های عروسکی منحصر به فرد و لوازم خانگی اسباب بازی را در IFA معرفی می‌کند. ال‌جی الکترونیکس (LG) با همکاری PLAYMOBIL®، سازنده مشهور اسباب‌بازی در آلمان، قرار است از مجموعه‌ای اختصاصی از اسباب‌بازی‌ با تم ال‌جی در IFA 2022 رونمایی کند. این فیگورهای عروسکی و اسباب‌بازی-های جدید و جذاب از سال آینده در راستای تعهد ال‎جی برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد و جدید برای کاربران، در مجموعه‌ای از رویدادهای آنلاین و حضوری در دسترس خواهند بود. در بخش Lifestyle غرفه ال‌جی در IFA در کنار جدیدترین لوازم خانگی پریمیوم ال‌جی، سه شخصیت کاملاً جدید ساخته شده توسط ال‌جی و PLAYMOBIL به نام‌های Henry (با نام مستعار «LG Man») که شخصیتی هوشیار و آماده کمک¬ کردن است، اینفلوئنسر محبوب آشپزخانه و سبک زندگی «Nora» و شخصیت فعال در حوزه مد و لباس «J. J.»، به نمایش گذاشته می‌شوند. برای کمک به سه شخصیت LG-PLAYMOBIL جهت داشتن سبک زندگی راحت در خانه در مقیاس مینیاتوری، نسخه‌های اسباب بازی لوازم¬خانگی نوآورانه LG، از جمله ماشین لباسشویی، اجاق های InstaView™ ، یخچال های InstaView، و WashTower™ نیز ساخته شده است. این شخصیت‌های عروسکی بامزه و لوازم خانگی مینیاتوری در رسانه‌های اجتماعی نیز حضور خواهند داشت و در شبکه¬های مجازی ال‌جی، از جمله اکانت رسمی اینستاگرام شرکت لوازم خانگی ال¬جی و صفحه اینستاگرام Life’s Good Kitchen (@lifesgoodkitchen) حضور خواهند داشت. Roh Soo-kie، رئیس بخش برند در شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:”باعث خوشحالی است که به بازدیدکنندگان IFA یک پیش‌نمایش از مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید ال¬جی که با همکاری PLAYMOBIL آلمان ساخته شده است، ارائه دهیم”. «مصرف‌کنندگان می‌توانند در رویدادها و تبلیغات اختصاصی که از اوایل سال 2023 شروع می‌شود، این اسباب‌بازی‌های بسیار جذاب و کوچک را تهیه کنند. ما به ارائه فعالیت‌های تعاملی که تجربیات منحصربه‌فرد کاربری را ارائه می‌دهند و نشان‌دهنده تعهد مستمر ال‌جی به نوآوری برای زندگی بهتر هستند ، ادامه خواهیم داد. ” بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، می توانند در غرفه نمایشگاهی ال¬جی در سالن 18، Messe Berlin، درباره سری اسباب بازی های جدید اطلاعات بیشتری کسب کنند.
اخبار لوازم خانگی

رونمایی ال‌جی از مجموعه‌ انحصاری PLAYMOBIL در نمایشگاه IFA 2022

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی از مجموعه‌ انحصاری PLAYMOBIL در نمایشگاه IFA 2022 معرفی کرد. ال‌جی الکترونیکس (LG) با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی از مجموعه‌ انحصاری PLAYMOBIL در نمایشگاه IFA 2022 معرفی کرد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با همکاری  PLAYMOBIL®، سازنده مشهور اسباب‌بازی در آلمان، قرار است از مجموعه‌ای اختصاصی از اسباب‌بازی‌ با تم ال‌جی در IFA 2022 رونمایی کند. این فیگورهای عروسکی و اسباب‌بازی­های جدید و جذاب از سال آینده در راستای تعهد ال‎جی برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد و جدید برای کاربران، در مجموعه‌ای از رویدادهای آنلاین و حضوری در دسترس خواهند بود.

در بخش  Lifestyle  غرفه ال‌جی در IFA  در کنار جدیدترین لوازم خانگی پریمیوم ال‌جی، سه شخصیت کاملاً جدید ساخته شده توسط ال‌جی و PLAYMOBIL  به نام‌های Henry (با نام مستعار «LG Man») که شخصیتی هوشیار و آماده کمک­ کردن است، اینفلوئنسر محبوب آشپزخانه و سبک زندگی «Nora» و  شخصیت فعال در حوزه مد و لباس «J. J.»، به نمایش گذاشته می‌شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

برای کمک به سه شخصیت LG-PLAYMOBIL جهت داشتن سبک زندگی راحت در خانه در مقیاس مینیاتوری، نسخه‌های اسباب بازی لوازم­خانگی  نوآورانه LG، از جمله ماشین لباسشویی، اجاق های InstaView™  ، یخچال های InstaView، و WashTower™  نیز ساخته شده است.

این شخصیت‌های عروسکی بامزه و لوازم خانگی مینیاتوری در رسانه‌های اجتماعی نیز حضور خواهند داشت و در شبکه­های مجازی ال‌جی، از جمله اکانت رسمی اینستاگرام شرکت لوازم خانگی ال­جی و صفحه اینستاگرام Life’s Good Kitchen (@lifesgoodkitchen) حضور خواهند داشت.

Roh Soo-kie، رئیس بخش برند در شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:”باعث خوشحالی است که به بازدیدکنندگان IFA یک پیش‌نمایش از مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید ال­جی که با همکاری PLAYMOBIL آلمان ساخته شده است، ارائه دهیم”. «مصرف‌کنندگان می‌توانند در رویدادها و تبلیغات  اختصاصی که از اوایل سال 2023 شروع می‌شود، این اسباب‌بازی‌های بسیار جذاب و کوچک را تهیه کنند. ما به ارائه فعالیت‌های تعاملی که تجربیات منحصربه‌فرد کاربری را ارائه می‌دهند و نشان‌دهنده تعهد مستمر ال‌جی به نوآوری برای زندگی بهتر هستند ، ادامه خواهیم داد. ”

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، می توانند در غرفه نمایشگاهی ال­جی در سالن 18، Messe Berlin، درباره سری اسباب بازی های جدید اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟