ایسوس Zenboook 17 Fold OLED در ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

معرفی لپ تاپ ایسوس Zenboook 17 Fold OLED در ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در میان هزاران برندی که در نمایشگاه ایفا 2022 حضور پیدا کردند. شرکت ایسوس نیز ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در میان هزاران برندی که در نمایشگاه ایفا 2022 حضور پیدا کردند. شرکت ایسوس نیز با دست پر وارد این عرصه شد و با معرفی لپ تاپ ایسوس Zenboook 17 Fold OLED در ایفا 2022 نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

یکی از دلایلی که باعث استقبال ویژه از لپ تاپ ایسوس Zenboook 17 Fold OLED در نمایشگاه ایفا 2022شد؛ قدرت بالای باتری آن است و این امکان را به شما می دهد که مدت های طولانی بدون استفاده از شارژر به فعالیت خود ادامه دهید.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

سیستم عامل لپ تاپ ایسوس Zenboook 17 Fold OLED مانند سری های قبلی ویندوز است و کیفیت بالای صفحه نمایش آن، به شما احساس کار کردن با یک کامپیوتر فوق حرفه ای را می دهد. یکی دیگر از علت های محبوبیت این لپ تاپ کیبورد غیر متصل است که با بلوتوث به لپ تاپ وصل می شود. در واقع یک محصول دو جانبه است که هم به صورت تبلت و هم به صورت لپ تاپ عمل می کند.

هنگامی که کیبورد آن متصل نیست می توانید در حالت Fold OLED با آن کار کنید. به طوری که یک صفحه کلید دیجیتال در قسمت پایینی ظاهر می شود و قسمت بالایی در حالت نمایشگر قرار می گیرد و یا حتی می توانید آن را به حالت افقی قرار دهید و به عنوان تبلت از آن استفاده کنید. و یا با یک تا کردن جزئی و ساده آن را به حالت عمودی قرار دهید و از فضای بیشتر صفحه بهره ببرید.

پردازنده آن نسل دوازدهم Intel core i7 است و با رم 16 گیگابایتی و SSD یک ترابایتی فضای زیادی برای ذخیره سازی اطلاعات دارد. با این امکانات قیمت آن را حدود 3499 دلار اعلام کردند.

طراحی جذاب و امکان استفاده همه جانبه از آن، انتظار می رفت که لپ تاپ ایسوس Zenboook 17 Fold OLED برنده جایزه نمایشگاه ایفا 2022 شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟