بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز
اخبار لوازم خانگی

زمان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های لوازم خانگی در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شمارش معکوس برای برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های لوازم خانگی در استان فارس و شهر شیراز آغاز شده است. بر اساس آخرین جزئیات اعلام شده از سوی شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد پارس آوین، شهر شیراز در مهر ماه سال جاری میزبان بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز از تاریخ 27 لغایت 30 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شیراز در سه سالن و به مساحت 6000 متر مربع برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی شیراز تا این لحظه استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده و بیش از 80 درصد از مساحت نمایشگاه در اختیار شرکت های با کیفیت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی قرار گرفته است.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از محصولات جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی طی 4 روز برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر شیراز آمده و آخرین دست‌آوردهای تولیدکنندگان ایرانی را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟