اخبار لوازم خانگی

قیمت و مشخصات بخاری هالوژنی تولیپس مدل EH-202

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روزهای آخر فصل تابستان را سپری می کنیم. زمان زیادی تا آغاز فصل سرما باقی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روزهای آخر فصل تابستان را سپری می کنیم. زمان زیادی تا آغاز فصل سرما باقی نمانده و بسیاری از مردم در تکاپو خرید یا آماده کردن وسایل گرمایشی هستند. به همین بهانه در این بخش به بررسی قیمت و مشخصات بخاری هالوژنی تولیپس مدل EH-202 پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟ + ویدیو

تولیپس یکی از برندهای نام آشنا و قدیمی بازار لوازم خانگی است که تنوع محصولات آن بالا بوده و بسیاری از مشتریان با این برند آشنایی دارند.خرید یک وسیله مناسب برای فصول سرد و تجهیز کردن خانه به وسایل گرمایشی از جمله کارهایی است که در روزهای آخر فصل تابستان انجام می شود و یکی از وسایلی که در خانه های ایرانی به وفور دیده می شود، بخاری است که در نوع گازی و برقی موجود است.

شرکت تولیپس در زمینه تولید پنکه، دستگاه تصفیه هوا و البته بخاری برقی فعالیت دارد که تا به امروز دو مدل بخاری برقی روانه بازار کرده و در این بخش برای راهنمایی بهتر مشتریان هنگام خرید، قیمت و مشخصات بخاری هالوژنی تولیپس مدل EH-202 مورد بررسی قرار گفته است.

بخاری هالوژنی تولیپس مدل EH-202 چه امکاناتی دارد؟

بخاری هالوژنی تولیپس EH-202 یک مدل جمع و جور با توان 1200 وات است که این میزان برای یک بخاری برقی مناسب بوده و از نظر ویژگی های ظاهری می توان گفت که جنس آن از لاستیک بوده و در رنگ خاکستری موجود است. ویژگی های ایمنی یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید بخاری برقی است که نباید از آن غافل شد.

تولیپس به لطف قابلیت های ایمنی که برای این مدل در نظر گرفته است، نگرانی از این بابت وجود ندارد. در بخش مشخصات بخاری هالوژنی تولیپس مدل EH-202 آمده که این مدل  مجهز به روکش ایمنی جلوگیری از سوختگی و سیستم ایمنی قطع کن هنگام واژگونی است. از دیگر امکانات این محصول تولیپس می توان از سیستم قطع کن خودکار، ترموستات ایمنی، قابلیت تنظیم دما و …. نام برد.

بخاری هالوژنی تولیپس EH-202

توان

1200 وات

جنس

لاستیک

طول سیم

1.3 متر

قابلیت تنظیم دما

دارد

ترموستات ایمنی

دارد

رنگ بندی

خاکستری

سیستم قطع کن

دارد

تنظیم درجه حرارت

دارد

اندازه

13*39*56 سانتی متر

گردش

دارد

سیستم قطع خودکار در واژگونی

دارد

قیمت1.085.640 تومان

 

کلام آخر

بازار خرید بخاری و به طور کلی وسایل گرمایشی در این روزهای سال داغ می شود و مشتریان به دنیال تحقیق و بررسی برای خرید یک محصول مناسب هستند. در این بخش تلاش شده تا یکی از محصولات ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معرفی شود تا مشتریان خریدی مطمئن داشته باشند. بخاری هالوژنی تولیپس EH-202 یکی از محصولات صنایع ناسیونال ایران است که از شرکت های معتبر و صاحب نام فعال در بازار لوازم خانگی ایران است.

در صورتی که تجربه استفاده از این محصول را دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟