افزایش گارانتی لوازم خانگی BESPOKE سامسونگ به 20 سال
اخبار لوازم خانگی

افزایش گارانتی لوازم خانگی BESPOKE سامسونگ به 20 سال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از افزایش گارانتی لوازم خانگی BESPOKE به 20 سال خبر داد. این غول ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از افزایش گارانتی لوازم خانگی BESPOKE به 20 سال خبر داد.

این غول فناوری کره جنوبی در نمایشگاه ایفا 2022 حضور داشت و از محصولات جدید سری BESPOKE رونمایی کرد. سامسونگ در جریان این رویداد اعلام کرد که به دنبال ارائه محصولاتی با مصرف انرژی پایین بوده و در نهایت از افزایش گارانتی لوازم خانگی BESPOKE  به 20 سال خبر داد.

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

سامسونگ در این خصوص اعلام کرد که گارانتی موتورهای اینورتر دیجیتال و کمپرسوهای ماشین لباسشویی و یخچال فریزر نیز به مدت 20 سال افزایش پیدا می کند. این اقدام سامسونگ تا به امروز بی سابقه بوده و نشان می دهد که این تولید کننده ضمن اعتماد به دوام محصولات خود، با کاهش ضایعات الکترونیکی دوست دار محیط زیست است.

در خصوص جزییات این طرح می توان گفت که گارانتی 20 ساله تنها برای موتورهای اینورتر وکمپرسورهای یخچال و ماشین لباسشویی تولید شده توسط برند سامسونگ و سایر شرکت های متعلق به این شرکت ارائه می شود.

مشتریان آمریکایی می توانند از گارانتی 20 ساله برای موتورهای اینورتر وکمپرسورهای یخچال و ماشین لباسشویی استفاده کنند در حالی که برای مشتریان اروپایی گارانتی موتورهای اینورتر در لباسشویی و خشک کن و کمپرسورهای یخچال فریزر تولید شده از سال 2022 در نظر گرفته شده است.

شرکت سامسونگ یکی از غول های فناوری و لوازم خانگی در جهان است که به تازگی محصولات جدید خود را در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش گذاشت و از اهداف خود برای کاهش مصرف انرژی و تولید محصولاتی دوست دار محیط زیست خبر داد.

سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ از ماشین لباسشویی، اجاق گاز و یخچال Bespoke infinite تشکیل شده و در ماه‌های آینده وارد بازار اروپا می‌ شود.  طراحی خاص و شیک، سازگاری با محیط زیست، هوشمند بودن از ویژگی های قابل توجه و ویژه این سری از محصولات تازه وارد سامسونگ به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟